- 30. 6. 2020
- 3 minuty
Máte za sebou náročný pracovní den? Jste unavený a vyčerpaný? Ukážeme vám jednoduchý návod, jak odcházet z práce plný energie ...
- 29. 6. 2020
- 5 minut
Obchod není válka. Teď je více než kdy jindy zásadní budovat dobré obchodní vztahy. Lze dělat obchod eticky a přesto ...
- 26. 6. 2020
- 3 minuty
Jako konzultant se často potkávám s majiteli různých firem, kteří řeší osobní vyhoření, ztrátu motivace či energie. Jak se tomu ...
- 22. 6. 2020
- 4 minuty
Já vás hned zarazím. My už to máme vyřešené. My už odebíráme od konkurence. Letos už to nepůjde, zkuste se ...
- 12. 6. 2020
- 3 minuty
Chci vám ukázat náš nový produkt. Chtěl bych vám představit naše nové řešení. Chci, abyste se podíval na novou řadu ...
- 12. 6. 2020
- 2 minuty
Jak se pozná úspěšná firma? V čem se liší od té méně úspěšné? Kam nasměrovat vývoj své firmy? Jak se ...
- 9. 6. 2020
- 2 minuty
Prosím vás, co po mně chcete? To mi něco nabízíte? Pokud se tyto věty objeví během hovoru, ukazuje to na ...
- 9. 6. 2020
- 4 minuty
Stávajícím zákazníkům už se nedá prodávat nebo se změnily potřeby, a tak hledáte zákazníky nové. Jak se dostat k nové ...
- 22. 5. 2020
- 2 minuty
Krize je výbornou příležitostí k zjištění, jak robustní a stabilní firmu máme. Máme pro vás 3 tipy, díky kterým krizí ...
- 19. 5. 2020
- 3 minuty
Někdy se stává, že jste na schůzce s někým, kdo nemůže rozhodnout o vaší spolupráci či obchodě. To je ztráta ...
- 15. 5. 2020
- 3 minuty
Podnikatelé nejvíce řeší, kde mohou snížit náklady a něco uspořit. Máme pro vás pár tipů, na co se zaměřit a ...
- 10. 5. 2020
- 2 minuty
Odsouvají vám zákazníci schůzky? Svá rozhodnutí? Domluvené úkoly? Přestaňte řešit, kdy bude další schůzka, ale proč by vás měl zákazník ...
Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"
Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.
Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.