✅ Nová edice knihy pro obchodníky

Máte dotaz? Chcete poradit?

Po–Pá: 8.00–18.00
Blog

Blog: Praktické návody, tipy a novinky z obchodu a podnikání

Žádné teoretické poučky u nás nenajdete. Jsme praktikové, takže vám vše ukazujeme
na příkladech, abyste věděli, jak to vypadá v praxi a jak to můžete u sebe použít.

Jak přivést zákazníka k první aktivitě? Obchodní proces probíhal tak, že po domluvení obchodu se zákazníkem se přešlo jen k ...
Řešíte ve svém podnikání odchod klíčových lidí, kteří mají plno zkušeností a vaše know how? Možná vás i překvapí, co ...
Máte spoustu schůzek, potkáváte se se zákazníky, ale postupně vám přibývají věci v agendě typu rozmýšlí se, poradí se, podívá ...
Máte za sebou náročný pracovní den? Jste unavený a vyčerpaný? Ukážeme vám jednoduchý návod, jak odcházet z práce plný energie ...
Obchod není válka. Teď je více než kdy jindy zásadní budovat dobré obchodní vztahy. Lze dělat obchod eticky a přesto ...
Jako konzultant se často potkávám s majiteli různých firem, kteří řeší osobní vyhoření, ztrátu motivace či energie. Jak se tomu ...
Já vás hned zarazím. My už to máme vyřešené. My už odebíráme od konkurence. Letos už to nepůjde, zkuste se ...
Chci vám ukázat náš nový produkt. Chtěl bych vám představit naše nové řešení. Chci, abyste se podíval na novou řadu ...
Jak se pozná úspěšná firma? V čem se liší od té méně úspěšné? Kam nasměrovat vývoj své firmy? Jak se ...
Prosím vás, co po mně chcete? To mi něco nabízíte? Pokud se tyto věty objeví během hovoru, ukazuje to na ...
Stávajícím zákazníkům už se nedá prodávat nebo se změnily potřeby, a tak hledáte zákazníky nové. Jak se dostat k nové ...
Krize je výbornou příležitostí k zjištění, jak robustní a stabilní firmu máme. Máme pro vás 3 tipy, díky kterým krizí ...

Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"

Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.

Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.

Nezávazná poptávka

Do 2 pracovních dní se s vámi spojíme a domluvíme si termín.

Odesláním formuláře souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.

Počkejte ☝️ Už koluje po vašem obchodním oddělení PlayBook prodejních stylů? Stáhněte si ho ZDARMA

Odpoví vám na otázky jako:
⏱️ Jak uzavírat obchody rychleji a s menší námahou?
🤝 Jak mít dlouhodobě výkonný obchodní tým
💰 Jak duplikovat výsledky nejlepšího obchodníka?