...

Máte dotaz? Chcete poradit?

Po–Pá: 8.00–18.00
Články a videa

Články a videa

Naše a know how hostů, které vám servírujeme různými způsoby. Stejně jako jsme my praktici, tak stejně vypadá náš obsah. Ukazujeme vše na příkladech, abyste věděli, jak to využít ve svém byznysu nebo přímo u sebe

Články

Majitelé a CEO pak padají do mikromanagementu, tedy nadměrné kontroly a detailního dohledu nad každým krokem zaměstnanců, čímž snižují produktivitu ...
6. února 2024 jsme rozpoutali brainstormingovou bouři na našem webináři. Vy sami jste kormidlovali téma, my jsme jen dodávali palivo. ...
Někdy jsou tyto obavy tak silné, že mohou brzdit inovace a růst, což pak může vést k zbytečné stagnaci. Proto ...
Jeden z nejdůležitějších kroků celého obchodního procesu. Sepsali jsme nejklíčovější body i praktické příklady vět, rozdělili kvalifikaci na leadovou a ...
Necháme staré metody ať pohřbí sebe samy – Vymazáváme „Každý Prodává“ a dáváme světu Prospirio Ztrácet čas na zbytečnostech není ...
ABZAKOVO je česká pracovní agentura, která působí v oblasti agenturního zaměstnávání po celé České republice má pobočky v Praze, Hradci ...
Vedení lidí jde miliony způsoby. Metoda cukru a biče už tolik neplatí a super přátelský vztah s vašimi “podřízenými” vás ...
Investor do firmy nepřináší pouze peníze, ale také své odborné know-how, zkušenosti a kontakty v oboru. Je skvělou variantou pro ...

Rozhovory a podcasty

Do dalšího dílu #Energeťáku jsme si pozvali komunikační expertku – Lucii Zitterbartovou, která se věnuje budování brandu skrz psané slovo ...
Jak pracovat s lidmi, kteří nejsou až tolik motivovaní? Jak překonat strach ze změny? Jak se profesně, ale i osobnostně ...
V novém díle #janicnechci se dozvíte odpovědi na dvě otázky.  Jak na chaos v e-mailech?  Bez čeho si nedokážu představit ...
Přesně o tom byl další díl Energeťáku s Jakubem Škorpilem, zakladatelem projektu Dynamic Education. Projekt, který pomáhá mužům s jejich ...
Firma není jednotlivec, a proto je potřeba zakročit, pokud si týmy nebo oddělení mezi sebou nepředávají informace. A proč nepálit ...
Rozhovor plný konkrétních tipů od ostřílených recruiterů z BENU. Podělili se s námi o trendy z HR, co je důležité ...
Tenhle rozhovor je plný konkrétních tipů, jak se starat o lidi ve firmě, jak ukázat, proč koupit právě teď, jak ...
Víte, že léto nemusí být nejslabším obchodním obdobím v roce? Víte, jak se argumentačně připravit na to, proč by měl ...
Další díl #janicnechci se zaměřil na hledání potřeb a naslouchání požadavků jak z pohledu obchodníků u zákazníků, tak z pohledu ...
Dnes jsem se zaměřil na budování týmu. Co je nejdůležitější a čemu se naopak vyvarovat? Vybudování nového týmu nebo rozšíření ...
Nemusíte dělat hodně aktivit, ale dělejte je chytře.  Jak má vypadat časový plán obchodníka a kolik hodin by měl obchodník ...
Tohle byla naše premiéra. Vždy jsme dělali rozhovor s někým zvenčí. Teď jsme si přizvali našeho Marka Černohorského, který u ...

Na co se ptáte

Na otázku odpovídá:
Z vaší strany je potřeba, aby tam byl majitel a jednatel a pak už je na vás, koho dalšího tam ...
Na otázku odpovídá:
Ne. Spolupráci chápejte tak, že se stáváme vašimi parťáky, kteří budou po vašem boku a jdeme do toho ruku v ...
Na otázku odpovídá:
Tam, kam nás pustíte a vždy podepisujeme dohodu o mlčenlivosti. Takže se o svá data a know how nemusíte bát. ...
Na otázku odpovídá:
Všechny informace, které si vzájemně předáváme jsou interní na základě podepsaného NDA. Pokud byste chtěli exkluzivitu ve vašem oboru, je ...
Na otázku odpovídá:
Právě pro firmy se specifickým oborem máme největší přidanou hodnotu. Často chybí pohled z venku a inspirace z dalších oborů, ...

Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"

Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.

Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.