Navigace:
Články
- 15. 11. 2023
- 4 minuty
Jeden z nejdůležitějších kroků celého obchodního procesu. Sepsali jsme nejklíčovější body i praktické příklady vět, rozdělili kvalifikaci na leadovou a ...
- 10. 10. 2023
- 5 minut
Necháme staré metody ať pohřbí sebe samy – Vymazáváme „Každý Prodává“ a dáváme světu Prospirio Ztrácet čas na zbytečnostech není ...
- 6 minut
ABZAKOVO je česká pracovní agentura, která působí v oblasti agenturního zaměstnávání po celé České republice má pobočky v Praze, Hradci ...
- 28. 8. 2023
- 4 minuty
Vedení lidí jde miliony způsoby. Metoda cukru a biče už tolik neplatí a super přátelský vztah s vašimi “podřízenými” vás ...
- 1. 8. 2023
- 5 minut
Investor do firmy nepřináší pouze peníze, ale také své odborné know-how, zkušenosti a kontakty v oboru. Je skvělou variantou pro ...
- 19. 7. 2023
- 6 minut
Krok #1 v konkurenci Ještě než přejdeme k tématu samotné konkurence a jak ji vnímat – je potřeba vědět, kdo ...
- 3. 7. 2023
- 6 minut
Nic není jako dřív… Není žádným tajemstvím, že se firmy dříve spoléhaly spíše na kvantitu než kvalitu. Čím více obchodníků, ...
- 19. 6. 2023
- 6 minut
Jak zavádět změny? Dejme tomu, že jste jako firma vyrostli. Ze zakládajících 4 členů se najednou stává mnohočetný tým a ...
Rozhovory a podcasty
- 6. 6. 2023
- 4 minuty
Do dalšího dílu #Energeťáku jsme si pozvali komunikační expertku – Lucii Zitterbartovou, která se věnuje budování brandu skrz psané slovo ...
- 13. 3. 2023
- 4 minuty
Jak pracovat s lidmi, kteří nejsou až tolik motivovaní? Jak překonat strach ze změny? Jak se profesně, ale i osobnostně ...
- 30. 1. 2023
- 10 minut
V novém díle #janicnechci se dozvíte odpovědi na dvě otázky. Jak na chaos v e-mailech? Bez čeho si nedokážu představit ...
- 16. 12. 2022
- 4 minuty
Přesně o tom byl další díl Energeťáku s Jakubem Škorpilem, zakladatelem projektu Dynamic Education. Projekt, který pomáhá mužům s jejich ...
- 26. 9. 2022
- 4 minuty
Firma není jednotlivec, a proto je potřeba zakročit, pokud si týmy nebo oddělení mezi sebou nepředávají informace. A proč nepálit ...
- 6. 9. 2022
- 4 minuty
Rozhovor plný konkrétních tipů od ostřílených recruiterů z BENU. Podělili se s námi o trendy z HR, co je důležité ...
- 9. 8. 2022
- 4 minuty
Tenhle rozhovor je plný konkrétních tipů, jak se starat o lidi ve firmě, jak ukázat, proč koupit právě teď, jak ...
- 5. 8. 2022
- 4 minuty
Víte, že léto nemusí být nejslabším obchodním obdobím v roce? Víte, jak se argumentačně připravit na to, proč by měl ...
- 26. 5. 2022
- 10 minut
Další díl #janicnechci se zaměřil na hledání potřeb a naslouchání požadavků jak z pohledu obchodníků u zákazníků, tak z pohledu ...
- 18. 4. 2022
- 10 minut
Dnes jsem se zaměřil na budování týmu. Co je nejdůležitější a čemu se naopak vyvarovat? Vybudování nového týmu nebo rozšíření ...
- 28. 3. 2022
- 10 minut
Nemusíte dělat hodně aktivit, ale dělejte je chytře. Jak má vypadat časový plán obchodníka a kolik hodin by měl obchodník ...
- 29. 10. 2021
- 4 minuty
Tohle byla naše premiéra. Vždy jsme dělali rozhovor s někým zvenčí. Teď jsme si přizvali našeho Marka Černohorského, který u ...
Na co se ptáte
Na otázku odpovídá:
Vzájemná otevřenost je důležitá pro to, abychom vás mohli posunout a naše know how vám pomohlo k výsledku. Všechny informace, ...
Na otázku odpovídá:
Všechny informace, které si vzájemně předáváme jsou interní na základě podepsaného NDA. Pokud byste chtěli exkluzivitu ve vašem oboru, je ...
Na otázku odpovídá:
Právě pro firmy se specifickým oborem máme největší přidanou hodnotu. Často chybí pohled z venku a inspirace z dalších oborů, ...
Na otázku odpovídá:
Zde je to vždy na domluvě. Záleží na vašich a našich kapacitách a rozsahu projektu.
Na otázku odpovídá:
Někdy dává smysl začít obchodem. Někdy interním nastavením obchodních procesů a cesty zákazníka nebo práce s top managementem. Obchod je ...
Na otázku odpovídá:
Vše se bude odvíjet od společného zadání a následné analýzy, po které budeme moudřejší. Obecně spolupráce mohou trvat od 6 ...
Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"
Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.
Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.