...
✅ Nová edice knihy pro obchodníky

Máte dotaz? Chcete poradit?

Po–Pá: 8.00–18.00
Zákaznická péče

Zákaznická péče

Zvyšujeme spokojenost zákazníků a děláme zákaznickou podporu ziskovým oddělením.

Tvorba a inovace call scriptů, komunikace na chatu, zlepšení dovedností operátorů, funkční metody, ale i nástroje ke zvýšení efektivity operátorů. To vše pro vaši lepší a výkonnější zákaznickou péči.

Tvorba a inovace call scriptů, komunikace na chatu, zlepšení dovedností operátorů, funkční metody, ale i nástroje ke zvýšení efektivity operátorů. To vše pro vaši lepší a výkonnější zákaznickou péči.

Nastavujeme nové cíle, vize a hledáme cesty k vyšším výsledkům a efektivitě v oblasti zákaznické péče.

Naši klienti pochází z různých oblastí a velikostí firem.

alza
vodafone
equa-bank
logo cyrrus
zoot
Shoptet logo
benzina

Vnímáte zákaznickou péči jen jako oddělení pro lepší zákaznickou zkušenost? Udělejte i z něj ziskové oddělení.

Vytvořte nový potenciál a zvyšte návratnost na hovorech (RPC) a to díky nové strategii na zákaznické péči.

Možná, že i na vaší zákaznické lince odbavujete desítky příchozích hovorů, které jsou čistě jen nevyužitým potenciálem.

Nejenže vám ukážeme cestu k prodeji na zákaznické lince, ale také vám pomůžeme vnímat tuto službu jako další nástroj pro navýšení loajality vašich zákazníků. Pomůžeme vám projít každým krokem a vše zavést do reálného fungování v praxi.

Ať už máte jasnou představu o tom, co chcete, nebo hledáte nový směr, tým Prospirio vám pomůže najít cestu k efektivnější zákaznické péči.

Vyberte si, jakou formou chcete na oblasti zapracovat

Workshop na míru

Workshop, který udělá z vaší zákaznické stabilní a ziskové oddělení.

Konzultace

Zajišťujeme spokojenost zákazníků a ukazujeme, že i oddělení zákaznické péče může být zdrojem dalšího příjmu.

Workshop na míru

Workshop, který udělá z vaší zákaznické stabilní a ziskové oddělení.

Konzultace

Zajišťujeme spokojenost zákazníků a ukazujeme, že i oddělení zákaznické péče může být zdrojem dalšího příjmu.

Maximální růst s komplexní strategií

Získáte komplexní strategický plán včetně vedení, dozoru a společné implementace. Ze zkušeností víme, že po zavedení do praxe na sebe výsledky v číslech nenechají dlouho čekat. Začínáme auditem vaší firmy a vytvořením strategie.

Chcete svůj business posunout k lepším výsledkům?

Nechte nám svůj kontakt. Ozveme se vám a domluvíme si schůzku, na které vše probereme 
a ukážeme vám celý průběh spolupráce.

Průběh cesty za vašimi cíli krok po kroku

Díky promyšleným a konkrétním krokům má i váš tým větší chuť a motivaci
pracovat na naplnění cílů.

Jasné cíle

Společně definujeme vaše KPI a stanovíme konkrétní cíle.

1

Současný stav a audit

Díky auditu poznáte svůj současný stav a objevíte svá slabá i silná místa.

2

Plán a strategie

Získáte konkrétní plán a strategii včetně potřebných dokumentů, které vás dovedou k vašim cílům.

3

Plán a strategie

Získáte konkrétní plán a strategii včetně potřebných dokumentů, které vás dovedou k vašim cílům.

3

Workshop

Na společném workshopu vám představíme jednotlivé kroky a úkoly.

4

Workshop

Na společném workshopu vám představíme jednotlivé kroky a úkoly.

4

Řízení projektu

Celý postup budeme řídit v aplikaci Freelo, kam si všichni přiřadíme úkoly a termíny. Vy i váš tým budete mít k dispozici dozor a vedení, které vám pomůže v průběhu realizace.

5

Pravidelné vyhodnocení

Průběžne s vámi vyhodnocujeme dosažené výsledky a přizpůsobujeme strategii vašim potřebám.

6

Specialisté, kteří vás dovedou k dosažení stanovených cílů

O naplnění vašich cílů se postarají specialisté z praxe, kteří vědí, co dělají. Dle požadovaných cílů se o vás budou starat lidé z oblasti zákaznické péče a prodeje po telefonu. Výsledkem takového vedení je ucelený plán a dozor od lidí, kteří své výsledky dokazují napříč obory a také ve svých vlastních byznysech.

Specialista na obchod a zákaznickou péči

Specialistka na zákaznickou péči a prodej po telefonu

Případové studie

Přečtěte si více o tom, jakých výsledků dosáhli naši klienti pod vedením specialistů z týmu Prospirio.

ABZAKOVO je česká pracovní agentura, která působí v oblasti agenturního zaměstnávání po celé České republice má pobočky v Praze, Hradci ...
Největší provozovatel kontaktních center se na nás obrátil, když se jim dlouhodobě nedařilo zvyšovat prodejní cíle u Vodafonu a zároveň ...
Firma BezPlýtvání s námi navázala dlouhodobou spolupráci z důvodu zvýšení zisku, úspěšnosti obchodníku a zrychlení adaptace nováčků. Jak se nám ...
Firma Extéria s námi navázala dlouhodobou spolupráci hlavně z důvodu rozšíření obchodního týmu a nastavení strategie náboru. Jak jsme toho ...

Za 8 let si Prospirio vybrali už desítky firem, kterým jsme pomohli zlepšit výsledky v různých oblastech jejich byznysu.

Každý z našich specialistů se stále pohybuje v terénu, proto dokáže přinést řešení, které je v souladu s aktuální situací na trhu. Spolupracujeme jak s malými, tak s velkými firmami od výrobních, přes služby až k SaaS firmám, v B2B i B2C, proto máme velmi široký přehled o trhu, který dokážeme využít ve váš prospěch.

Příběhy a zpětná vazba klientů

Pomáháme prosperovat firmám a značkám z různých oblastí. Podívejte se, komu se s námi daří dlouhodobě a efektivně růst.

jakub banda

Jakub Banda

CCM
Samsung e-commerce project

Společně s Prospirio jsme dali dohromady konverzační design pro náš sales tým. Nejen, že s ním začal celý tým pracovat a doteď pracuje, ale stal se klíčovým parťákem při onboardingu nováčků. Díky tomu je náš onboarding rychlejší a každý hned ví, jak na věc. Je skvělé mít všechno na jednom místě – jak zacházet s námitkami zákazníků, jak prodávat víc a lépe. A ty zkratky, co jsme si vytvořili, to je zlatý důl! Odbavíme zákazníky rychleji a všichni jsou spokojenější. Samozřejmě se to promítlo i směrem ke zvýšení prodejů. Musím říct, že díky Prospirio jsme si výrazně polepšili a zjednodušili práci. :)

Zobrazit celou referenci
nikol hruskova

Nikola Hrušková

Obchodní manažer
ABZAKOVO

I když šlo o néé, tak příjemnou aktivitu (volání zákazníkům před „dozorem“), tak to bylo pohodový a hlavně přínosný.

Zobrazit celou referenci
Petra Daridová

Petra Daridová

Odborný poradce
Lifeline Diag

Lada nám dala dobrý vhled do vytvoření call skriptu a uvědomení, že náš produkt je super pro lidi a zvířata, ale musíme z něj vzít benefity, které budou zajímat naše partnery.

Zobrazit celou referenci
alza
vodafone
equa-bank
logo cyrrus
zoot
benzina
Shoptet logo
varta
skupina-cez
quitec
exteria
logo freelo
iframix
potten-pannen
wolf
amenity
eurazio
imperial

Prospirio v médiích

Aktivně se podílíme na edukaci trhu.

27.9.2023
Společně s Karlem Dytrychem v podcastu probírají, jaké jsou zásady správného manažera, jak efektivně motivovat zaměstnance anebo Petrovu výpravu do Mexika. „Podnikání je jako maraton, člověk musí překonávat bolesti,” říká Petr.
28.6.2023
Eduard Hlava představil moderní způsob nasazení CRM s využitím no-code nástrojů a umělé inteligence. Poukázal na vychytávky, které integrace AI do CRM přináší v sales, při práci s fakturami nebo generování souhrnných reportů pro manažery.
13.6.2023
Chcete si ověřit, zda v současnosti vedete váš obchodní tým nejlépe, jak to jde? Zajímá vás, co opravdu funguje a co naopak ne? Specialista na obchod a CEO firmy Prospirio, Petr Bernadič, pro vás sepsal své know-how a dlouholeté zkušenosti.

Zamiřte na vrchol správným směrem.

Posilte svou pozici na trhu, přizpůsobte se neustále se měnícímu obchodnímu prostředí a identifikujte příležitosti

0

Rok, od kterého vám pomáháme jako tým specialistů na obchod

0 +

Podnikatelů, manažerů a obchodníků s námi spolupracovalo

0 %

Stanovené KPI jsme splnili u 94 % našich klientů, 100 % ji hodnotilo jako prospěšnou.

Časté dotazy a odpovědi

Rádi bychom spolupracovali, ale bojíme se o naše know how. Nebo nemusíme?

Vzájemná otevřenost je důležitá pro to, abychom vás mohli posunout a naše know how vám pomohlo k výsledku. Všechny informace, které si vzájemně předáváme jsou interní na základě podepsaného NDA.

Můžete začít spolupracovat s mým konkurentem?

Všechny informace, které si vzájemně předáváme jsou interní na základě podepsaného NDA. Pokud byste chtěli exkluzivitu ve vašem oboru, je podmíněna konkrétním rozsahem spolupráce, aby to pro obě strany dávalo smysl.

Jsme firma z velmi specifického oboru, pomůžete i nám?

Právě pro firmy se specifickým oborem máme největší přidanou hodnotu. Často chybí pohled z venku a inspirace z dalších oborů, se kterými spolupracujeme.

Po jak dlouhé době od poslání poptávky se pustíme do konkrétních aktivit z vašeho návrhu řešení?

Zde je to vždy na domluvě. Záleží na vašich a našich kapacitách a rozsahu projektu.

Získejte řešení i pro další oblasti vašeho byznysu.

Zvýšení efektivity obchodního týmu, více prodejů svých služeb, či produktů nebo adaptace na novou konkurenci. To vše vyžaduje nový vhled, strategický přístup a plán, který společně s vámi realizujeme v praxi.

Přechod do aktivního prodeje, zefektivnění celého obchodního procesu, strategie up-sellu / cross-sellu i adaptace na nově vzniklou konkurenci. To vše vyžaduje realizaci efektivní obchodní strategie, kterou společně s vámi zrealizujeme a převedeme do praxe.

Posun týmů díky efektivnímu vedení lidských zdrojů, inovace náborových procesů a pohovorů, retence stávajících zaměstnanců. To vše vyžaduje efektivní strategii, inovativní přístupy a plány pro rozvoj vašich lidí, které společně s vámi přesuneme do praxe.

Zvýšení efektivity vašich zaměstnanců důkladnou revizí výkonu, přerozdělení kompetencí i revize systému práce. To vše vyžaduje nový vhled, strategický přístup a plán, který společně s vámi realizujeme v praxi.

Implementace potřebných změn, minimalizace možný rizik, řádná prioritizace aktivit i těžká rozhodnutí. To vše vyžaduje nový vhled, strategický přístup a akční kroky, které s vámi realizujeme v praxi.

Uvedení nového produktu/služby na trh, vyšší obchodní výsledky, identifikování ziskových a neziskových produktů/služeb. To vše vyžaduje důkladný finanční audit, odřízení financí a adakvátně postavený byznys plán, který společně s vámi zrealizujeme a odřídíme.

Nalezení správného trhu i té správné chvíle, analýza konkurence i strategie vstupu na nový trh. To vše vyžaduje odborný vhled, důkladnou analýzu, strategický přístup i plán, který společně s vámi realizujeme v praxi.

Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"

Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.

Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.

Nezávazná konzultace

Na schůzce probereme vaši aktuální situaci a návrhy možných řešení, které budou dávat smysl a hlavně povedou k vašim cílům. Do 2 pracovních dní se s vámi spojíme a domluvíme si termín.

Odesláním formuláře souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.

Business Program

Po odeslání formuláře se s vámi do 2 pracovních dnů spojíme a domluvíme se na termínu nezávazné konzultace k business programu.

Odesláním formuláře souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.

Počkejte ☝️ Už koluje po vašem obchodním oddělení PlayBook prodejních stylů? Stáhněte si ho ZDARMA

Odpoví vám na otázky jako:
⏱️ Jak uzavírat obchody rychleji a s menší námahou?
🤝 Jak mít dlouhodobě výkonný obchodní tým
💰 Jak duplikovat výsledky nejlepšího obchodníka?