...

Máte dotaz? Chcete poradit?

Po–Pá: 8.00–18.00
Zákaznická péče

Zákaznická péče

Zvyšujeme spokojenost zákazníků a děláme zákaznickou podporu ziskovým oddělením.

Tvorba a inovace call scriptů, komunikace na chatu, zlepšení dovedností operátorů, funkční metody, ale i nástroje ke zvýšení efektivity operátorů. To vše pro vaši lepší a výkonnější zákaznickou péči.

Tvorba a inovace call scriptů, komunikace na chatu, zlepšení dovedností operátorů, funkční metody, ale i nástroje ke zvýšení efektivity operátorů. To vše pro vaši lepší a výkonnější zákaznickou péči.

Nastavujeme nové cíle, vize a hledáme cesty k vyšším výsledkům a efektivitě v oblasti zákaznické péče.

Naši klienti pochází z různých oblastí a velikostí firem.

alza
vodafone
equa-bank
logo cyrrus
zoot
Shoptet logo
benzina

Vnímáte zákaznickou péči jen jako oddělení pro lepší zákaznickou zkušenost? Udělejte i z něj ziskové oddělení.

Vytvořte nový potenciál a zvyšte návratnost na hovorech (RPC) a to díky nové strategii na zákaznické péči.

Možná, že i na vaší zákaznické lince odbavujete desítky příchozích hovorů, které jsou čistě jen nevyužitým potenciálem.

Nejenže vám ukážeme cestu k prodeji na zákaznické lince, ale také vám pomůžeme vnímat tuto službu jako další nástroj pro navýšení loajality vašich zákazníků. Pomůžeme vám projít každým krokem a vše zavést do reálného fungování v praxi.

Ať už máte jasnou představu o tom, co chcete, nebo hledáte nový směr, tým Prospirio vám pomůže najít cestu k efektivnější zákaznické péči.

Vyberte si, jakou formou chcete na oblasti zapracovat

Workshop na míru

Workshop, který udělá z vaší zákaznické stabilní a ziskové oddělení.

Konzultace

Zajišťujeme spokojenost zákazníků a ukazujeme, že i oddělení zákaznické péče může být zdrojem dalšího příjmu.

Workshop na míru

Workshop, který udělá z vaší zákaznické stabilní a ziskové oddělení.

Konzultace

Zajišťujeme spokojenost zákazníků a ukazujeme, že i oddělení zákaznické péče může být zdrojem dalšího příjmu.