...
✅ Nová edice knihy pro obchodníky

Máte dotaz? Chcete poradit?

Po–Pá: 8.00–18.00
Krizové řízení a change management

Krizové řízení a change management

Posilujeme vaši krizovou odolnost a pomáháme se zaváděním změn.

Implementace potřebných změn, minimalizace možný rizik, řádná prioritizace aktivit i těžká rozhodnutí. To vše vyžaduje nový vhled, strategický přístup a akční kroky, které s vámi realizujeme v praxi.

Implementace potřebných změn, minimalizace možný rizik, řádná prioritizace aktivit i těžká rozhodnutí. To vše vyžaduje nový vhled, strategický přístup a akční kroky, které s vámi realizujeme v praxi.

Nastavujeme nové cíle, optimalizujeme vaši schopnost reagovat na nepředvídané hrozby a zlepšujeme vaši adaptabilitu.

Naši klienti pochází z různých oblastí a velikostí firem.

alza
vodafone
equa-bank
logo cyrrus
zoot
Shoptet logo
benzina

Máte zaběhnuté procesy, které v dnešní době nevykazují takové výsledky jako dřív?

Chcete udělat řádnou revizi vašich aktivit, abyste nespadli do "červených" čísel?

Máte už dost pokreslených tabulí, plánů na papíře a nadšených změn, které ve výsledku nikam nevedli?

Možná i vaše firma čelí nejrůznějším výzvám rychle se měnícím podmínkám a trhu. Fungujete už roky stejně a výsledky nejsou to co bývaly a cítíte, že je načase znovu nastartovat dlouhodobý růst?

Nejenže vám ukážeme cestu k dosažení stanovených cílů, ale také vám pomůžeme projít každým krokem a vše zavést do reálného fungování v praxi.

Ať už máte jasnou představu o tom, co chcete, nebo hledáte nový směr, tým Prospirio vám pomůže najít cestu k lepším výsledkům.

Vyberte si, jakou formou chcete na oblasti zapracovat

Workshop na míru

Workshop, který připraví firmu na jakoukoliv krizi a usnadní zavádění změn.

Konzultace

Navrhujeme akční plány a konkrétní kroky k potřebným změnám, které vedou k minimalizaci možných rizik.

Workshop na míru

Workshop, který připraví firmu na jakoukoliv krizi a usnadní zavádění změn.

Konzultace

Navrhujeme akční plány a konkrétní kroky k potřebným změnám, které vedou k minimalizaci možných rizik.

Maximální růst s komplexní strategií

Získáte komplexní strategický plán včetně vedení, dozoru a společné implementace. Ze zkušeností víme, že po zavedení do praxe na sebe výsledky v číslech nenechají dlouho čekat. Začínáme auditem vaší firmy a vytvořením strategie.

Chcete svůj business posunout k lepším výsledkům?

Nechte nám svůj kontakt. Ozveme se vám a domluvíme si schůzku, na které vše probereme 
a ukážeme vám celý průběh spolupráce.

Průběh cesty za vašimi cíli krok po kroku

Díky promyšleným a konkrétním krokům má i váš tým větší chuť a motivaci
pracovat na naplnění cílů.

Jasné cíle

Společně definujeme vaše KPI a stanovíme konkrétní cíle.

1

Současný stav a audit

Díky auditu poznáte svůj současný stav a objevíte svá slabá i silná místa.

2

Plán a strategie

Získáte konkrétní plán a strategii včetně potřebných dokumentů, které vás dovedou k vašim cílům.

3

Plán a strategie

Získáte konkrétní plán a strategii včetně potřebných dokumentů, které vás dovedou k vašim cílům.

3

Workshop

Na společném workshopu vám představíme jednotlivé kroky a úkoly.

4

Workshop

Na společném workshopu vám představíme jednotlivé kroky a úkoly.

4

Řízení projektu

Celý postup budeme řídit v aplikaci Freelo, kam si všichni přiřadíme úkoly a termíny. Vy i váš tým budete mít k dispozici dozor a vedení, které vám pomůže v průběhu realizace.

5

Pravidelné vyhodnocení

Průběžne s vámi vyhodnocujeme dosažené výsledky a přizpůsobujeme strategii vašim potřebám.

6

Specialisté, kteří vás dovedou k dosažení stanovených cílů

O naplnění vašich KPI se postarají specialisté z praxe, kteří vědí, co dělají. Spolupracovat budete se specialisty s více jak 15letými zkušenostmi v oblasti krizového řízení a change managementu, kteří budou pracovat společně s vámi na jednotlivých akčních krocích. Výsledkem takového vedení je ucelený plán a dozor od lidí, kteří své výsledky dokazují napříč obory a také ve svých vlastních byznysech.

Specialista na strategické řízení (founder Česká Podnikatelská Aliance & IMCO)

Případové studie

Přečtěte si více o tom, jakých výsledků dosáhli naši klienti pod vedením specialistů z týmu Prospirio.

ABZAKOVO je česká pracovní agentura, která působí v oblasti agenturního zaměstnávání po celé České republice má pobočky v Praze, Hradci ...
Největší provozovatel kontaktních center se na nás obrátil, když se jim dlouhodobě nedařilo zvyšovat prodejní cíle u Vodafonu a zároveň ...
Firma BezPlýtvání s námi navázala dlouhodobou spolupráci z důvodu zvýšení zisku, úspěšnosti obchodníku a zrychlení adaptace nováčků. Jak se nám ...
Firma Extéria s námi navázala dlouhodobou spolupráci hlavně z důvodu rozšíření obchodního týmu a nastavení strategie náboru. Jak jsme toho ...

Za 8 let si Prospirio vybrali už desítky firem, kterým jsme pomohli zlepšit výsledky v různých oblastech jejich byznysu.

Každý z našich specialistů se stále pohybuje v terénu, proto dokáže přinést řešení, které je v souladu s aktuální situací na trhu. Spolupracujeme jak s malými, tak s velkými firmami od výrobních, přes služby až k SaaS firmám, v B2B i B2C, proto máme velmi široký přehled o trhu, který dokážeme využít ve váš prospěch.

Příběhy a zpětná vazba klientů

Pomáháme prosperovat firmám a značkám z různých oblastí. Podívejte se, komu se s námi daří dlouhodobě a efektivně růst.

Play Video
pavel hladký

Pavel Hladký

Obchodní a technický ředitel
Iframix
Lukáš Podzimek

Lukáš Podzimek

Manažer obchodní divize
Channel Partners

Tým Prospirio vzdělává naše obchodníky, manažery i nás majitele více než 3 roky. Upřímně, neumím si představit, že by to dělal někdo jiný. Za ty 3 roky jsme ušli ohromný kus cesty a nyní jsme více než 2x větší.

Zobrazit celou referenci
alza
vodafone
equa-bank
logo cyrrus
zoot
benzina
Shoptet logo
varta
skupina-cez
quitec
exteria
logo freelo
iframix
potten-pannen
wolf
amenity
eurazio
imperial

Prospirio v médiích

Aktivně se podílíme na edukaci trhu.

27.9.2023
Společně s Karlem Dytrychem v podcastu probírají, jaké jsou zásady správného manažera, jak efektivně motivovat zaměstnance anebo Petrovu výpravu do Mexika. „Podnikání je jako maraton, člověk musí překonávat bolesti,” říká Petr.
28.6.2023
Eduard Hlava představil moderní způsob nasazení CRM s využitím no-code nástrojů a umělé inteligence. Poukázal na vychytávky, které integrace AI do CRM přináší v sales, při práci s fakturami nebo generování souhrnných reportů pro manažery.
13.6.2023
Chcete si ověřit, zda v současnosti vedete váš obchodní tým nejlépe, jak to jde? Zajímá vás, co opravdu funguje a co naopak ne? Specialista na obchod a CEO firmy Prospirio, Petr Bernadič, pro vás sepsal své know-how a dlouholeté zkušenosti.

Zamiřte na vrchol správným směrem.

Posilte svou pozici na trhu, přizpůsobte se neustále se měnícímu obchodnímu prostředí a identifikujte příležitosti

0

Rok, od kterého vám pomáháme jako tým specialistů na obchod

0 +

Podnikatelů, manažerů a obchodníků s námi spolupracovalo

0 %

Stanovené KPI jsme splnili u 94 % našich klientů, 100 % ji hodnotilo jako prospěšnou.

Časté dotazy a odpovědi

Rádi bychom spolupracovali, ale bojíme se o naše know how. Nebo nemusíme?

Vzájemná otevřenost je důležitá pro to, abychom vás mohli posunout a naše know how vám pomohlo k výsledku. Všechny informace, které si vzájemně předáváme jsou interní na základě podepsaného NDA.

Můžete začít spolupracovat s mým konkurentem?

Všechny informace, které si vzájemně předáváme jsou interní na základě podepsaného NDA. Pokud byste chtěli exkluzivitu ve vašem oboru, je podmíněna konkrétním rozsahem spolupráce, aby to pro obě strany dávalo smysl.

Jsme firma z velmi specifického oboru, pomůžete i nám?

Právě pro firmy se specifickým oborem máme největší přidanou hodnotu. Často chybí pohled z venku a inspirace z dalších oborů, se kterými spolupracujeme.

Po jak dlouhé době od poslání poptávky se pustíme do konkrétních aktivit z vašeho návrhu řešení?

Zde je to vždy na domluvě. Záleží na vašich a našich kapacitách a rozsahu projektu.

Získejte řešení i pro další oblasti vašeho byznysu.

Zvýšení efektivity obchodního týmu, více prodejů svých služeb, či produktů nebo adaptace na novou konkurenci. To vše vyžaduje nový vhled, strategický přístup a plán, který společně s vámi realizujeme v praxi.

Přechod do aktivního prodeje, zefektivnění celého obchodního procesu, strategie up-sellu / cross-sellu i adaptace na nově vzniklou konkurenci. To vše vyžaduje realizaci efektivní obchodní strategie, kterou společně s vámi zrealizujeme a převedeme do praxe.

Posun týmů díky efektivnímu vedení lidských zdrojů, inovace náborových procesů a pohovorů, retence stávajících zaměstnanců. To vše vyžaduje efektivní strategii, inovativní přístupy a plány pro rozvoj vašich lidí, které společně s vámi přesuneme do praxe.

Zvýšení efektivity vašich zaměstnanců důkladnou revizí výkonu, přerozdělení kompetencí i revize systému práce. To vše vyžaduje nový vhled, strategický přístup a plán, který společně s vámi realizujeme v praxi.

Uvedení nového produktu/služby na trh, vyšší obchodní výsledky, identifikování ziskových a neziskových produktů/služeb. To vše vyžaduje důkladný finanční audit, odřízení financí a adakvátně postavený byznys plán, který společně s vámi zrealizujeme a odřídíme.

Tvorba a inovace call scriptů, komunikace na chatu, zlepšení dovedností operátorů, funkční metody, ale i nástroje ke zvýšení efektivity operátorů. To vše pro vaši lepší a výkonnější zákaznickou péči.

Nalezení správného trhu i té správné chvíle, analýza konkurence i strategie vstupu na nový trh. To vše vyžaduje odborný vhled, důkladnou analýzu, strategický přístup i plán, který společně s vámi realizujeme v praxi.

Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"

Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.

Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.

Nezávazná poptávka

Do 2 pracovních dní se s vámi spojíme a domluvíme si termín.

Odesláním formuláře souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.

Business Program

Po odeslání formuláře se s vámi do 2 pracovních dnů spojíme a domluvíme se na termínu nezávazné konzultace k business programu.

Odesláním formuláře souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.

Počkejte ☝️ Už koluje po vašem obchodním oddělení PlayBook prodejních stylů? Stáhněte si ho ZDARMA

Odpoví vám na otázky jako:
⏱️ Jak uzavírat obchody rychleji a s menší námahou?
🤝 Jak mít dlouhodobě výkonný obchodní tým
💰 Jak duplikovat výsledky nejlepšího obchodníka?