Finanční audit a cashflow
Dělejte správné závěry nad vašimi finančními ukazateli a řiďte firmu ziskově.
Uvedení nového produktu/služby na trh, vyšší obchodní výsledky, identifikování ziskových a neziskových produktů/služeb. To vše vyžaduje důkladný finanční audit, odřízení financí a adakvátně postavený byznys plán, který společně s vámi zrealizujeme a odřídíme.
Uvedení nového produktu/služby na trh, vyšší obchodní výsledky, identifikování ziskových a neziskových produktů/služeb. To vše vyžaduje důkladný finanční audit, odřízení financí a adakvátně postavený byznys plán, který společně s vámi zrealizujeme a odřídíme.
Zajistíme, aby vaše finance aktivně podporovaly růst vaší firmy a umožnily vám činit správná rozhodnutí.
Naši klienti pochází z různých oblastí a velikostí firem.
Chcete ziskově odřídit vaše nové nebo stávající projekty?
Máte zaběhnuté procesy, které v dnešní době nevykazují takové výsledky jako dřív?
Měli jste už snahu o zavedení změn, které by vedly k vyšším výsledkům, ale nakonec jste spíše prodělali než vydělali?
Možná, že prodáváte neziskové produkty, možná, že pár lidí z vašeho týmu je na nevhodném místě, kde se plně nevyužívá jejich potenciálu. Díky finančnímu auditu a sledování klíčových ukazatelů pro váš byznys, můžete znovu nastartovat cashflow vaší firmy.
Nejenže vám ukážeme cestu k dosažení stanovených cílů, ale také vám pomůžeme projít každým krokem a vše zavést do reálného fungování v praxi.
Ať už máte jasnou představu o tom, co chcete, nebo hledáte nový směr, tým Prospirio vám pomůže najít cestu k finanční stabilitě a minimalizaci rizik.
Vyberte si, jakou formou chcete na oblasti zapracovat
Maximální růst s komplexní strategií
Získáte komplexní strategický plán včetně vedení, dozoru a společné implementace. Ze zkušeností víme, že po zavedení do praxe na sebe výsledky v číslech nenechají dlouho čekat. Začínáme auditem vaší firmy a vytvořením strategie.
Chcete svůj business posunout k lepším výsledkům?
Nechte nám svůj kontakt. Ozveme se vám a domluvíme si schůzku, na které vše probereme
a ukážeme vám celý průběh spolupráce.
Průběh cesty za vašimi cíli krok po kroku
Díky promyšleným a konkrétním krokům má i váš tým větší chuť a motivaci
pracovat na naplnění cílů.
Jasné cíle
Společně definujeme vaše KPI a stanovíme konkrétní cíle.
Současný stav a audit
Díky auditu poznáte svůj současný stav a objevíte svá slabá i silná místa.
Plán a strategie
Získáte konkrétní plán a strategii včetně potřebných dokumentů, které vás dovedou k vašim cílům.
Plán a strategie
Získáte konkrétní plán a strategii včetně potřebných dokumentů, které vás dovedou k vašim cílům.
Workshop
Na společném workshopu vám představíme jednotlivé kroky a úkoly.
Workshop
Na společném workshopu vám představíme jednotlivé kroky a úkoly.
Řízení projektu
Celý postup budeme řídit v aplikaci Freelo, kam si všichni přiřadíme úkoly a termíny. Vy i váš tým budete mít k dispozici dozor a vedení, které vám pomůže v průběhu realizace.
Pravidelné vyhodnocení
Průběžne s vámi vyhodnocujeme dosažené výsledky a přizpůsobujeme strategii vašim potřebám.
Specialisté, kteří vás dovedou k dosažení stanovených cílů
Co-founder | Specialista na tvorbu byznys strategií a propojení marketing & sales (founder Channel Partners holding)
- 18 let praxe
- Majitel 8 obchodních firem
Specialista na strategické řízení (founder Česká Podnikatelská Aliance & IMCO)
- 25 let praxe
- Strategicky vedl 290+ ředitelů a majitelů
Specialista na strategické vedení firem a finanční řízení
- 25 let praxe
- Zkušenosti ze 4 trhů (CZE, SK, LT, PL)
Specialista na finanční řízení a tvorbu business plánů (founder Channel Partners holding)
- 16 let praxe
- Připravil více jak 30 business casů
Případové studie
Přečtěte si více o tom, jakých výsledků dosáhli naši klienti pod vedením specialistů z týmu Prospirio.
- 6 minut
- 6 minut
- 6 minut
- 7 minut
Za 8 let si Prospirio vybrali už desítky firem, kterým jsme pomohli zlepšit výsledky v různých oblastech jejich byznysu.
Každý z našich specialistů se stále pohybuje v terénu, proto dokáže přinést řešení, které je v souladu s aktuální situací na trhu. Spolupracujeme jak s malými, tak s velkými firmami od výrobních, přes služby až k SaaS firmám, v B2B i B2C, proto máme velmi široký přehled o trhu, který dokážeme využít ve váš prospěch.
Příběhy a zpětná vazba klientů
Pomáháme prosperovat firmám a značkám z různých oblastí. Podívejte se, komu se s námi daří dlouhodobě a efektivně růst.
Pavel Hladký
Lukáš Podzimek
Tým Prospirio vzdělává naše obchodníky, manažery i nás majitele více než 3 roky. Upřímně, neumím si představit, že by to dělal někdo jiný. Za ty 3 roky jsme ušli ohromný kus cesty a nyní jsme více než 2x větší.
Prospirio v médiích
Aktivně se podílíme na edukaci trhu.
Zamiřte na vrchol správným směrem.
Posilte svou pozici na trhu, přizpůsobte se neustále se měnícímu obchodnímu prostředí a identifikujte příležitosti
- Tvorba strategie s ohledem na měřitelné výsledky.
- Společné řízení celého projektu v projektovém softwaru.
- Sestavení manuálů, workshopy a rozvojové programy i dohled přímo v terénu.
Rok, od kterého vám pomáháme jako tým specialistů na obchod
Podnikatelů, manažerů a obchodníků s námi spolupracovalo
Stanovené KPI jsme splnili u 94 % našich klientů, 100 % ji hodnotilo jako prospěšnou.
Časté dotazy a odpovědi
Rádi bychom spolupracovali, ale bojíme se o naše know how. Nebo nemusíme?
Vzájemná otevřenost je důležitá pro to, abychom vás mohli posunout a naše know how vám pomohlo k výsledku. Všechny informace, které si vzájemně předáváme jsou interní na základě podepsaného NDA.
Můžete začít spolupracovat s mým konkurentem?
Všechny informace, které si vzájemně předáváme jsou interní na základě podepsaného NDA. Pokud byste chtěli exkluzivitu ve vašem oboru, je podmíněna konkrétním rozsahem spolupráce, aby to pro obě strany dávalo smysl.
Jsme firma z velmi specifického oboru, pomůžete i nám?
Právě pro firmy se specifickým oborem máme největší přidanou hodnotu. Často chybí pohled z venku a inspirace z dalších oborů, se kterými spolupracujeme.
Po jak dlouhé době od poslání poptávky se pustíme do konkrétních aktivit z vašeho návrhu řešení?
Zde je to vždy na domluvě. Záleží na vašich a našich kapacitách a rozsahu projektu.
Získejte řešení i pro další oblasti vašeho byznysu.
Zvýšení efektivity obchodního týmu, více prodejů svých služeb, či produktů nebo adaptace na novou konkurenci. To vše vyžaduje nový vhled, strategický přístup a plán, který společně s vámi realizujeme v praxi.
Přechod do aktivního prodeje, zefektivnění celého obchodního procesu, strategie up-sellu / cross-sellu i adaptace na nově vzniklou konkurenci. To vše vyžaduje realizaci efektivní obchodní strategie, kterou společně s vámi zrealizujeme a převedeme do praxe.
Posun týmů díky efektivnímu vedení lidských zdrojů, inovace náborových procesů a pohovorů, retence stávajících zaměstnanců. To vše vyžaduje efektivní strategii, inovativní přístupy a plány pro rozvoj vašich lidí, které společně s vámi přesuneme do praxe.
Zvýšení efektivity vašich zaměstnanců důkladnou revizí výkonu, přerozdělení kompetencí i revize systému práce. To vše vyžaduje nový vhled, strategický přístup a plán, který společně s vámi realizujeme v praxi.
Implementace potřebných změn, minimalizace možný rizik, řádná prioritizace aktivit i těžká rozhodnutí. To vše vyžaduje nový vhled, strategický přístup a akční kroky, které s vámi realizujeme v praxi.
Tvorba a inovace call scriptů, komunikace na chatu, zlepšení dovedností operátorů, funkční metody, ale i nástroje ke zvýšení efektivity operátorů. To vše pro vaši lepší a výkonnější zákaznickou péči.
Nalezení správného trhu i té správné chvíle, analýza konkurence i strategie vstupu na nový trh. To vše vyžaduje odborný vhled, důkladnou analýzu, strategický přístup i plán, který společně s vámi realizujeme v praxi.
Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"
Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.