...
✅ Nová edice knihy pro obchodníky

Máte dotaz? Chcete poradit?

Po–Pá: 8.00–18.00
Jak tunit telefonování jako profík?

Jak tunit telefonování jako profík?

Já vás hned zarazím. My už to máme vyřešené. My už odebíráme od konkurence. Letos už to nepůjde, zkuste se nám ozvat na konci roku. Jak na tyto reakce?
Já vás hned zarazím. My už to máme vyřešené. My už odebíráme od konkurence. Letos už to nepůjde, zkuste se nám ozvat na konci roku. Jak na tyto reakce?

Já vás hned zarazím. Nemusíte ani pokračovat. My už to máme vyřešené. My už na tohle máme smlouvu. My už odebíráme od konkurence. Máme člověka, který se nám o to stará. Letos už to nepůjde, zkuste se nám ozvat na konci roku.

Tyto námitky jsou obchodnickým evergreenem. O to více mě překvapuje, když jednotliví obchodníci, obchodní týmy nebo dokonce call centra neumí těmto nejčastějším námitkám předcházet. 

Jak jim předcházet? 

Vezměte si tužku a papír nebo notebook a napište si z několika desítek hovorů, co se vám tam stalo a stále se opakuje. Zaměřte se na to, proč zákazník ukončil hovor, proč jste se nedostali dál, jaká byla ta hlavní námitka, jaká byla vedlejší námitka, do jaké fáze hovoru jste dokázal zákazníka dovést… 

Až budete mít vše napsané, tak si vemte tento seznam (klidně až druhý den) a podívejte se na to analytickou optikou. Spočítejte si, kolikrát se vám vyskytla tahle a tahle námitka. Je nová nebo už ji znáte z minula? Dokážu zákazníka dovést doprostřed hovoru nebo mi uteče těsně před koncem? 

Až si vše číselně vyjádříte, tak zjistíte, na kterou námitku se zaměřit a naučit se, jak jí předcházet. Zjistíte také, co je vaší slabou stránkou hovoru. 

Nejčastěji slyším od obchodníků: “Mně to telefonování nejde. Já na tohle nejsem.” Dle mého názoru je každý dobrý v jiné části hovoru. Někomu jde úvodní řeč, někdo se umí skvěle bavit s druhou stranou, někdo umí na konci hovoru uzavírat obchody. A proto je důležité analyzovat vaše hovory a zaměřit se na své slabé stránky. Identifikujte si nejčastější námitky a těm potom předcházejte.  

Přeji hodně navolaných obchodů

Autor článku

Specialista na obchod a zákaznickou péči

Máte dotaz? Chcete s něčím poradit?

Jsme tu pro vás. Můžete nám zavolat nebo napsat e-mail a určitě to společně vyřešíme.

Články, které by vás mohly zajímat

Podnikáte v segmentu B2C? Pak je toto video pro Vás. Pokud totiž voláte svým potenciálním zákazníkům např. na poptávku, na ...
Snažíte se získávat nové zákazníky pomocí akvizičních hovorů? A potřebujete dostat potenciálního klienta blíže k uzavření obchodu, ale vždy přemýšlíte, ...
Investor do firmy nepřináší pouze peníze, ale také své odborné know-how, zkušenosti a kontakty v oboru. Je skvělou variantou pro ...

Pomáháme k prosperující budoucnosti. Pojďme začít.

Funkční tipy a návody od specialistů z oboru napasované přímo na váš konkrétní byznys. Proto je můžete aplikovat okamžitě.

Společně si definujeme cíle a strategii, která nám ukáže směr. Pomocí dílčích kroků je budeme plnit a v průběhu času vyhodnocovat.

Společně si definujeme cíle a strategii, která nám ukáže směr. Pomocí dílčích kroků je budeme plnit a v průběhu času vyhodnocovat.

Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"

Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.

Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.

Nezávazná konzultace

Na schůzce probereme vaši aktuální situaci a návrhy možných řešení, které budou dávat smysl a hlavně povedou k vašim cílům. Do 2 pracovních dní se s vámi spojíme a domluvíme si termín.

Odesláním formuláře souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.

Počkejte ☝️ Už koluje po vašem obchodním oddělení PlayBook prodejních stylů? Stáhněte si ho ZDARMA

Odpoví vám na otázky jako:
⏱️ Jak uzavírat obchody rychleji a s menší námahou?
🤝 Jak mít dlouhodobě výkonný obchodní tým
💰 Jak duplikovat výsledky nejlepšího obchodníka?