...
✅ Nová edice knihy pro obchodníky

Máte dotaz? Chcete poradit?

Po–Pá: 8.00–18.00
Získávání nových zákazníků

Získávání nových zákazníků

Pomáháme vám v úspěchu akvizice nových zákazníků

Konkrétní tipy, metody, nástroje a návody jak být úspěšnější při akvizici a to jak po telefonu, na profesní síti LinkedIn, během networkingu či na schůzce.

Konkrétní tipy, metody, nástroje a návody jak být úspěšnější při akvizici a to jak po telefonu, na profesní síti LinkedIn, během networkingu či na schůzce.

Naším hlavním záměrem je předat vám takové know how, po kterém bude vaše akviziční úspěšnost stoupat a to jak na poli B2C tak B2B.

Naši klienti pochází z různých oblastí a velikostí firem.
8
9
7
6
7
wolf-logo
8

Pomáháme vám vylepšit vaše argumentační schopnosti, ukazujeme, jak předcházet námitkám i to, jak správně kvalifikovat vašeho zákazníka.

Individuální přístup a naše dlouholeté zkušenosti a know how otevírají nové perspektivy v oblasti získávání zákazníků a efektivity celého procesu akvizice.

Specialisté, kteří vás dovedou k dosažení stanovených cílů.

Specialisté s více jak 15letými zkušenostmi v oblasti získávání nových zákazníků jsou schopni identifikovat vaše potřeby a poskytnout podněty k zlepšení v oblastech, které jsou pro váš úspěch klíčové.

Specialista na obchod a zákaznickou péči

Specialista na první dojem a oblékání

Vyberte si, jakým způsobem chcete svých cílů dosáhnout

Každému sedí jiný přístup, proto si můžete vybrat pro vás tu nejideálnější formu rozvoje.

Obchodní techniky a principy, které firmy a jednotlivci nejvíce oceňují a přináší výsledky. Podíváme se na vaše témata a řešení si ukážeme na vašem byznysu, abyste to mohli ihned aplikovat v praxi.

Nejbližší termíny:

Další termín připravujeme

6 900 Kč

bez DPH
Řešte konkrétní témata s našimi specialisty a získejte praktické funkční tipy a návody, které budou na míru vašemu byznysu a s ohledem na aktuální situaci na trhu.
Online nebo osobně
Se specialisty s dlouholetou praxí
Maximálně individuální přístup

Témata a dovednosti, která přináší nové zákazníky

Klíčové aktivity, které stojí za úspěchy týmů i firem – a my vás v nich posouváme
Jak zvýšit úspěšnost při cold-callingu
Jak uzavírat obchod na schůzkách
Jak z námitky udělat příležitost k prodeji
Jak získávat nové zdroje leadů
Jak inovovat obchodní proces
Jakou roli hraje řeč těla a rétorika

Za 8 let si Prospirio vybrali už desítky firem, kterým jsme pomohli zlepšit výsledky v různých oblastech jejich byznysu.

Každý z našich specialistů se stále pohybuje v terénu, proto dokáže přinést řešení, které je v souladu s aktuální situací na trhu. Spolupracujeme jak s malými, tak s velkými firmami od výrobních, přes služby až k SaaS firmám, v B2B i B2C, proto máme velmi široký přehled o trhu, který dokážeme využít ve váš prospěch.

Příběhy a zpětná vazba klientů

Pomáháme prosperovat firmám a značkám z různých oblastí. Podívejte se, komu se s námi daří dlouhodobě a efektivně růst.

jarmila nydrlova

Jarmila Nýdrlová

Partnership Specialist
Czechitas

Moc díky za fajn workshop, cením hlavně praktických příkladů a tipů, jak jednat se zájemcem o spolupráci / naše služby. Bavila mě i rozmanitost ostatních účastnic a účastníků a podívat se na prodej i z jejich pohledu a profese. Nejpřínosnější byly tipy ohledně inovativních možností pro získání zákazníků/zájemců. Teď se těším, že se zlepším i v tom jasně a krátce vyjádřit, co naše společnost dělá a co přesně chci po druhé straně. Díky moc!

Zobrazit celou referenci
frantisek sakar

František Sakař

Obchodník
Bezplýtvání

Školení s Petrem Stejskalem bylo skvělé. Probírání jednotlivých fázi schůzky mi pomohlo se zamyslet nad základy a vrátit se k nim. Nejvíce mi pomohly simulace schůzek, kde jsme si mohli ukázat jak pracovat s určitým typem zákazníků

Zobrazit celou referenci
jiri brzobohaty

Jiří Brzobohatý

Obchodní zástupce
Nimotech

Školení bylo vedeno zábavnou formou. Největší přínos vidím v utřídění jak se chovat při jednání se zákazníky, na co si dávat pozor a na co klást důraz.

Zobrazit celou referenci
alza
vodafone
equa-bank
logo cyrrus
zoot
benzina
Shoptet logo
varta
skupina-cez
quitec
exteria
logo freelo
iframix
potten-pannen
wolf
amenity
eurazio
imperial

Prospirio v médiích

Aktivně se podílíme na edukaci trhu.

27.9.2023
Společně s Karlem Dytrychem v podcastu probírají, jaké jsou zásady správného manažera, jak efektivně motivovat zaměstnance anebo Petrovu výpravu do Mexika. „Podnikání je jako maraton, člověk musí překonávat bolesti,” říká Petr.
28.6.2023
Eduard Hlava představil moderní způsob nasazení CRM s využitím no-code nástrojů a umělé inteligence. Poukázal na vychytávky, které integrace AI do CRM přináší v sales, při práci s fakturami nebo generování souhrnných reportů pro manažery.
13.6.2023
Chcete si ověřit, zda v současnosti vedete váš obchodní tým nejlépe, jak to jde? Zajímá vás, co opravdu funguje a co naopak ne? Specialista na obchod a CEO firmy Prospirio, Petr Bernadič, pro vás sepsal své know-how a dlouholeté zkušenosti.

Časté dotazy a odpovědi

Kdy je efektivní využít konzultace?

Konzultace jsou nejefektivnější, pokud se chcete soustředit ve 100 % na váš individuální byznys a chcete mít parťáka z praxe, který vám pomůže k dlouhodobým výsledkům.

Co když jsem introvert, je workshop i pro mě?

Na našich workshopech může být maximálně 10 lidí. Hned na začátku se všichni seznámíme a řekneme si, co nás čeká. Na workshopech panuje vždy velmi přátelská a uvolněná atmosféra, takže věříme, že i vy se budete cítit komfortně. Každopádně těžko dělat závěry dopředu, musíte to zkusit.

Nevím, co by pro mě bylo vhodné, poradí mi někdo?

Určitě, stačí nám zavolat a na základě krátkého hovoru vám doporučíme workshop, konzultaci, knihu nebo jiné řešení.

Krok za krokem společně s vámi za vyššími výsledky.

Konkrétní tipy, metody, nástroje a návody, jak být ve svých obchodních aktivitách úspěšnější, a to jak při osobních schůzkách, po telefonu či na profesní síti LinkedIn.

Konkrétní tipy a praktiky ke zdokonalení leadership dovedností v 21. století na míru vaší pozici a byznysu.

Konkrétní tipy, metody a praktiky, jak zvýšit úspěšnost po telefonu, ať už vám jde o domluvení schůzek, obchod, retenci, up-sell či cross-sell.

Konkrétní tipy, metody a nástroje pro úspěšné vedení schůzek, porad i působení na veřejných vystoupení.

Posuneme vás z provozních aktivit do strategické role, abyste firmu vedli vpřed. Předáme vám konkrétní nástroje, tipy a metody.

Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"

Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.

Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.

Nezávazná poptávka

Do 2 pracovních dní se s vámi spojíme a domluvíme si termín.

Odesláním formuláře souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.

Počkejte ☝️ Už koluje po vašem obchodním oddělení PlayBook prodejních stylů? Stáhněte si ho ZDARMA

Odpoví vám na otázky jako:
⏱️ Jak uzavírat obchody rychleji a s menší námahou?
🤝 Jak mít dlouhodobě výkonný obchodní tým
💰 Jak duplikovat výsledky nejlepšího obchodníka?