...
✅ Nová edice knihy pro obchodníky

Máte dotaz? Chcete poradit?

Po–Pá: 8.00–18.00
Co odlišuje úspěšné firmy? A jak to najít?

Co odlišuje úspěšné firmy? A jak to najít?

Jak se pozná úspěšná firma? V čem se liší od té méně úspěšné? Kam nasměrovat vývoj své firmy? Jak se odlišit od konkurence? Jsou vám tyto otázky blízké?
Jak se pozná úspěšná firma? V čem se liší od té méně úspěšné? Kam nasměrovat vývoj své firmy? Jak se odlišit od konkurence? Jsou vám tyto otázky blízké?

Jak se pozná úspěšná firma? V čem se liší od té méně úspěšné? Kam nasměrovat vývoj své firmy? Jak se odlišit od konkurence? Jsou vám tyto otázky blízké? Úspěšnost firmy se dá hodnotit z různých úhlů pohledu. Je možné úspěšnost vyhodnotit podle velikosti obratu, velikosti zisku, počtu zaměstnanců, poboček po celém světě, podle společenské prospěšnosti, podle inovativnosti společnosti… a podle dalších hledisek.

 

Pokud se chceme odlišit od konkurence, je potřeba začít dělat vizi jinak. Musíte si vyjasnit, jakým směrem kráčíte a kam chcete dojít. 

To, co dělá firmu úspěšnou bez ohledu na to, zda je velká nebo malá, s tradicí nebo chvilku na trhu, je síla její vize. Představa, kde chce firma být v horizontu 3 let. 

Mít silnou vizi znamená, mít silnou budoucnost. Tím se snažte řídit a nezapomínejte si stanovit jasnou vizi. Protože cesta bez cíle a cíl bez cesty neexistuje. 

Pokud stále tápete nad svou vizí, mám pro vás jeden tip. Vypněte si všechna zařízení nebo je uložte do šuplíku a běžte meditovat nebo se běžte projít do přírody nebo vyšplhejte na nějaký kopec… zkrátka udělejte cokoliv, kde budete mít otevřenou mysl. Vize vám hned neskočí do hlavy lusknutím prstů, ale chce to trpělivost a vše potřebuje uzrát.

Ať se vám daří

Libor Zinkaizl

Autor článku

Specialista na strategické řízení (founder Česká Podnikatelská Aliance & IMCO)

Máte dotaz? Chcete s něčím poradit?

Jsme tu pro vás. Můžete nám zavolat nebo napsat e-mail a určitě to společně vyřešíme.

Články, které by vás mohly zajímat

B2B prodej je jiný sport. Nejde jen o prezentaci produktu nebo služby. Jde o to, jak v dané firmě funguje ...
Snažíte se získávat nové zákazníky pomocí akvizičních hovorů? A potřebujete dostat potenciálního klienta blíže k uzavření obchodu, ale vždy přemýšlíte, ...
Nebaví vás neustále u zákazníků obhajovat cenu a bojovat s konkurencí? Prodáváte stejným způsobem jako před rokem? A je pro ...

Pomáháme k prosperující budoucnosti. Pojďme začít.

Funkční tipy a návody od specialistů z oboru napasované přímo na váš konkrétní byznys. Proto je můžete aplikovat okamžitě.

Společně si definujeme cíle a strategii, která nám ukáže směr. Pomocí dílčích kroků je budeme plnit a v průběhu času vyhodnocovat.

Společně si definujeme cíle a strategii, která nám ukáže směr. Pomocí dílčích kroků je budeme plnit a v průběhu času vyhodnocovat.

Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"

Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.

Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.

Nezávazná konzultace

Na schůzce probereme vaši aktuální situaci a návrhy možných řešení, které budou dávat smysl a hlavně povedou k vašim cílům. Do 2 pracovních dní se s vámi spojíme a domluvíme si termín.

Odesláním formuláře souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.

Počkejte ☝️ Už koluje po vašem obchodním oddělení PlayBook prodejních stylů? Stáhněte si ho ZDARMA

Odpoví vám na otázky jako:
⏱️ Jak uzavírat obchody rychleji a s menší námahou?
🤝 Jak mít dlouhodobě výkonný obchodní tým
💰 Jak duplikovat výsledky nejlepšího obchodníka?