...
✅ Nová edice knihy pro obchodníky

Máte dotaz? Chcete poradit?

Po–Pá: 8.00–18.00
Jak si lépe porozumět po telefonu se zákazníkem?

Jak si lépe porozumět po telefonu se zákazníkem?

Prosím vás, co po mně chcete? To mi něco nabízíte? Pokud se tyto věty objeví během hovoru, ukazuje to na to, že je nutné obchodní hovor zlepšit či změnit.
Prosím vás, co po mně chcete? To mi něco nabízíte? Pokud se tyto věty objeví během hovoru, ukazuje to na to, že je nutné obchodní hovor zlepšit či změnit.

Prosím vás, co po mně chcete? To mi něco nabízíte? O čem se tady bavíme? Jsou vám tyto otázky povědomé? Tyto věty nám říkají, že si obchodník a zákazník nerozumí. Pokud se tyto věty objeví během hovoru, ukazuje to na to, že je nutné hovor v dané části zlepšit či změnit. Přepsat telefonní manuál.

Je velmi časté, že čím více obchodník telefonuje, tím více se hovor zbytečně natahuje. Původní jednoduchý hovor se obalí zbytečnou slovní vatou, a tím vzniká problém. Obchodník bývá vyčerpaný, zákazník nerozumí a domluvení schůzky se často neuskuteční. 

Dlouhý hovor spěje k jedinému. Zákazník už to nevydrží a začne se ptát. Nejčastěji zazní otázky: “Odkud jste? Kde jste vzal na mě číslo? Co teda po mně chcete?” I když to obchodník má původně připravené, tak mu zákazník najednou sebere pomyslnou nit a začne improvizovat. Tyto scénáře většinou nekončí úspěšně

Já sama často používám a radím všem obchodníkům, aby si před každým hovorem napsali na papír větu „O co mi jde je…“. Zde si doplňte produkt nebo službu, se kterou obchodujete. 

„Pane Nováku, o co mi vlastně jde, je se vás zeptat, jestli se můžu tento týden na 20 minut zastavit a představit vám to řešení. Vyhovuje vám středa?“ 

Garantuji vám, že pokud půjdete rovnou k věci touto větou, tak nebudete vyčerpaný a budete mít více domluvených schůzek. Také můžete používat „Přejdu rovnou k věci…“ Obě věty fungují. Nejdůležitější je vyjasnit si, o co vám v daném hovoru jde a co po zákazníkovi chcete. 

Věřím, že vám tato rada pomůže a přeji vám hodně navolaných schůzek.

Autor článku

Specialista na obchod a zákaznickou péči

Máte dotaz? Chcete s něčím poradit?

Jsme tu pro vás. Můžete nám zavolat nebo napsat e-mail a určitě to společně vyřešíme.

Články, které by vás mohly zajímat

Podnikáte v segmentu B2C? Pak je toto video pro Vás. Pokud totiž voláte svým potenciálním zákazníkům např. na poptávku, na ...
Snažíte se získávat nové zákazníky pomocí akvizičních hovorů? A potřebujete dostat potenciálního klienta blíže k uzavření obchodu, ale vždy přemýšlíte, ...
Jak udělat dobrý první dojem na schůzce? Jak by měl vypadat váš šatník a co by v něm nemělo chybět? ...

Pomáháme k prosperující budoucnosti. Pojďme začít.

Funkční tipy a návody od specialistů z oboru napasované přímo na váš konkrétní byznys. Proto je můžete aplikovat okamžitě.

Společně si definujeme cíle a strategii, která nám ukáže směr. Pomocí dílčích kroků je budeme plnit a v průběhu času vyhodnocovat.

Společně si definujeme cíle a strategii, která nám ukáže směr. Pomocí dílčích kroků je budeme plnit a v průběhu času vyhodnocovat.

Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"

Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.

Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.

Nezávazná poptávka

Do 2 pracovních dní se s vámi spojíme a domluvíme si termín.

Odesláním formuláře souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.

Počkejte ☝️ Už koluje po vašem obchodním oddělení PlayBook prodejních stylů? Stáhněte si ho ZDARMA

Odpoví vám na otázky jako:
⏱️ Jak uzavírat obchody rychleji a s menší námahou?
🤝 Jak mít dlouhodobě výkonný obchodní tým
💰 Jak duplikovat výsledky nejlepšího obchodníka?