...
✅ Nová edice knihy pro obchodníky

Máte dotaz? Chcete poradit?

Po–Pá: 8.00–18.00
Případové studie a reference

Případové studie a reference

Web snese všechno, ale výsledky z praxe mluví jasně. Podívejte se na případové studie firem, které s námi spolupracovaly a reference na jednotlivé služby.

Případové studie

ABZAKOVO je česká pracovní agentura, která působí v oblasti agenturního zaměstnávání po celé České republice má pobočky v Praze, Hradci ...
Největší provozovatel kontaktních center se na nás obrátil, když se jim dlouhodobě nedařilo zvyšovat prodejní cíle u Vodafonu a zároveň ...
Firma BezPlýtvání s námi navázala dlouhodobou spolupráci z důvodu zvýšení zisku, úspěšnosti obchodníku a zrychlení adaptace nováčků. Jak se nám ...
Firma Extéria s námi navázala dlouhodobou spolupráci hlavně z důvodu rozšíření obchodního týmu a nastavení strategie náboru. Jak jsme toho ...

Reference

Play Video
eduard janda

Eduard Janda

Majitel
Eduard Janda Reality
Play Video
pavel hladký

Pavel Hladký

Obchodní a technický ředitel
Iframix
Daniel Rampas - Česká Spořitelna

Daniel Rampas

obchodník
Česká spořitelna

Na prvním vydání jsem kdysi postavil základy své obchodní kariéry. Druhé vydání ale vnáší mnohem modernější pohled pro potřeby dnešní doby. Hlavně s konkrétními praktickými tipy, to oceňuji. Dobrá práce!

Zobrazit celou referenci
Ruslan Skopal - Trenýrkárna

Ruslan Skopal

majitel
Trenýrkárna.cz

Četl jsem hodně knih o obchodu, ale tahle mi opravdu otevřela oči. Ujasnil jsem si, že prodej není o přesvědčování, ale o opravdovém porozumění zákazníkovi.

Zobrazit celou referenci
Karel Dytrych - Freelo

Karel Dytrych

majitel
Freelo

Tato kniha zásadně změnila náš přístup k obchodu – naučila nás skutečně naslouchat potřebám zákazníků, což vedlo k přirozenému nárůstu prodejů. Oceňuji zejména spoustu praktických příkladů a konkrétních postupů, které jsme mohli okamžitě využít v našem obchodním procesu. Získali jsme tak větší tah na branku a především lepší výsledky.

Zobrazit celou referenci
Milan Navratil

Milan Navrátil

CEO
Petrář Rezek

Naše Advokátní kancelář Petráš Rezek s.r.o. dlouhodobě spolupracuje se společností Prospirio. Díky jejich odborným službám v oblasti efektivní komunikace s klienty jsme dosáhli významného zlepšení ve způsobu, jakým komunikujeme s klienty s dopadem na zvýšení obchodních výsledků. Prospirio je pro nás spolehlivým partnerem a spolupráci s ní můžeme doporučit.

Zobrazit celou referenci
jakub banda

Jakub Banda

CCM
Samsung e-commerce project

Společně s Prospirio jsme dali dohromady konverzační design pro náš sales tým. Nejen, že s ním začal celý tým pracovat a doteď pracuje, ale stal se klíčovým parťákem při onboardingu nováčků. Díky tomu je náš onboarding rychlejší a každý hned ví, jak na věc. Je skvělé mít všechno na jednom místě – jak zacházet s námitkami zákazníků, jak prodávat víc a lépe. A ty zkratky, co jsme si vytvořili, to je zlatý důl! Odbavíme zákazníky rychleji a všichni jsou spokojenější. Samozřejmě se to promítlo i směrem ke zvýšení prodejů. Musím říct, že díky Prospirio jsme si výrazně polepšili a zjednodušili práci. 🙂

Zobrazit celou referenci
Ineja Radzivilova

Ineja Radzivilova

Account manager
Stanislav Kursa

Absolvovala jsem školení Umění prodeje s Petrem a bylo to skvělé! Dozvěděla jsem se o metodě FAB, konzultativním prodeji a o rozchodové sms, jak je důležité PROČ TEĎ a mnoho dalšího. Bylo to interaktivní a šli jsme do praxe, konkrétní příklady a příběhy. A nejlepší je, že vědomě jsem to vše implementovala a opravdu to funguje! Cítím se jistější v prodeji, dokážu odhalit sama, co chybělo k tomu, aby klient byl uzavřený nebo taky s klidem pustit a neztrácet čas se ztraceným klientem. Děkuji mnohokrát za vaše zkušenosti a tento workshop. Rozhodně se ještě uvidíme!

Zobrazit celou referenci

Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"

Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.

Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.

Nezávazná konzultace

Na schůzce probereme vaši aktuální situaci a návrhy možných řešení, které budou dávat smysl a hlavně povedou k vašim cílům. Do 2 pracovních dní se s vámi spojíme a domluvíme si termín.

Odesláním formuláře souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.

Počkejte ☝️ Už koluje po vašem obchodním oddělení PlayBook prodejních stylů? Stáhněte si ho ZDARMA

Odpoví vám na otázky jako:
⏱️ Jak uzavírat obchody rychleji a s menší námahou?
🤝 Jak mít dlouhodobě výkonný obchodní tým
💰 Jak duplikovat výsledky nejlepšího obchodníka?