Případové studie
- 6 minut
- 6 minut
- 6 minut
- 7 minut
Reference
Jakub Vetešník
Akce byla už sama o sobě velmi originální a je to snad poprvé za můj život, kdy jsem dával pozor celý workshop! Specialista Filip byl velmi milý, a naučil nás něco, co by měl začít každý, aby byl v obchodě úspěšný!! Vřele doporučuji
Karolina Kreibichová
Vedení worshopu bylo zajímavé, využité aplikace a nástroje pro mě byly novinkou, které zpříjemnily celkový dojem a efektivitu. Specialistky z Prospirio s námi na základě podkladů a cílů konkrétně určily pravidla pro změny využívání HO, včetně komunikace předání. Cením si rozborů jednotlivých argumentů a obav a otevření nových možností pro předávání ZV. Spolupráce byla příjemná a přirozená, bez strojenosti a všeobecných doporučení.
David Michenka
Strukturovaná forma, příklady z praxe, interakce. Bylo to super. Skvělý tip s ChatGPT, jak si urychlit práci a využít na své pozici.
Miroslav Martínek
Filip Soukup vás dokáže upoutat i tam, kde u jiných přemýšlíte, co máte ještě nakoupit k večeři. V některých pasážích workshopu vzbuzuje dojem, že vám stál poslední půlrok za zády a denně sledoval jak a co děláte, proto teď ví přesně, co potřebujete ke kroku o kus dál. Skvělý a doporučuju
Aleš Luňák
Minulý týden jsme s kolegy absolvovali druhou část workshopu pro recruitery z dílny Prospirio.
Naštěstí je Petr profík, poradil si i s našim rozpačitým startem a my mohli při workshopu uvést teoretické znalosti z první teoretické části do praxe. Workshop předčil naše očekávání, nejen Petr ale i my mezi sebou jsme se vzájemně obohatili o různé přístupy a postupy, jak vyjednávat nebo řešit konflikty.
Vojtěch Sedlák
Honza je odborník na predaj. Dokáže perfektne namotivovať aj ľudí, ktorí stagnujú a potrebujú nakopnúť. Máme za sebou úspešnú spoluprácu, ktorú v budúcnosti rád zopakujem v prípade potreby.
Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"
Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.