Případové studie
- 6 minut
- 6 minut
- 6 minut
- 7 minut
Reference
Daniel Rampas
Na prvním vydání jsem kdysi postavil základy své obchodní kariéry. Druhé vydání ale vnáší mnohem modernější pohled pro potřeby dnešní doby. Hlavně s konkrétními praktickými tipy, to oceňuji. Dobrá práce!
Ruslan Skopal
Četl jsem hodně knih o obchodu, ale tahle mi opravdu otevřela oči. Ujasnil jsem si, že prodej není o přesvědčování, ale o opravdovém porozumění zákazníkovi.
Karel Dytrych
Tato kniha zásadně změnila náš přístup k obchodu – naučila nás skutečně naslouchat potřebám zákazníků, což vedlo k přirozenému nárůstu prodejů. Oceňuji zejména spoustu praktických příkladů a konkrétních postupů, které jsme mohli okamžitě využít v našem obchodním procesu. Získali jsme tak větší tah na branku a především lepší výsledky.
Milan Navrátil
Naše Advokátní kancelář Petráš Rezek s.r.o. dlouhodobě spolupracuje se společností Prospirio. Díky jejich odborným službám v oblasti efektivní komunikace s klienty jsme dosáhli významného zlepšení ve způsobu, jakým komunikujeme s klienty s dopadem na zvýšení obchodních výsledků. Prospirio je pro nás spolehlivým partnerem a spolupráci s ní můžeme doporučit.
Jakub Banda
Společně s Prospirio jsme dali dohromady konverzační design pro náš sales tým. Nejen, že s ním začal celý tým pracovat a doteď pracuje, ale stal se klíčovým parťákem při onboardingu nováčků. Díky tomu je náš onboarding rychlejší a každý hned ví, jak na věc. Je skvělé mít všechno na jednom místě – jak zacházet s námitkami zákazníků, jak prodávat víc a lépe. A ty zkratky, co jsme si vytvořili, to je zlatý důl! Odbavíme zákazníky rychleji a všichni jsou spokojenější. Samozřejmě se to promítlo i směrem ke zvýšení prodejů. Musím říct, že díky Prospirio jsme si výrazně polepšili a zjednodušili práci. 🙂
Ineja Radzivilova
Absolvovala jsem školení Umění prodeje s Petrem a bylo to skvělé! Dozvěděla jsem se o metodě FAB, konzultativním prodeji a o rozchodové sms, jak je důležité PROČ TEĎ a mnoho dalšího. Bylo to interaktivní a šli jsme do praxe, konkrétní příklady a příběhy. A nejlepší je, že vědomě jsem to vše implementovala a opravdu to funguje! Cítím se jistější v prodeji, dokážu odhalit sama, co chybělo k tomu, aby klient byl uzavřený nebo taky s klidem pustit a neztrácet čas se ztraceným klientem. Děkuji mnohokrát za vaše zkušenosti a tento workshop. Rozhodně se ještě uvidíme!
Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"
Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.