Reference
Pomohli jsme k vyšším obchodním výsledkům více než 24 000 obchodníkům, manažerům, operátorům, account manažerům, ředitelům a majitelům firem a spolupracovali s více jak 200 firmami. Jsme moc rádi, že někteří z nich si našli chvilku a napsali nám pár pěkných slov a co jim to přineslo.
Proškolili jsme přes 24 000 obchodníků, manažerů, operátorů, account manažerů, ředitelů a majitelů firem. Spolupracovali s více jak 200 firmami a vytvořili stovky manuálů a jsme moc rádi, že někteří z nich si našli chvilku a napsali nám pár pěkných slov a co jim to přineslo.
Aleš Luňák
Minulý týden jsme s kolegy absolvovali druhou část workshopu pro recruitery z dílny Prospirio.
Naštěstí je Petr profík, poradil si i s našim rozpačitým startem a my mohli při workshopu uvést teoretické znalosti z první teoretické části do praxe. Workshop předčil naše očekávání, nejen Petr ale i my mezi sebou jsme se vzájemně obohatili o různé přístupy a postupy, jak vyjednávat nebo řešit konflikty.
Vojtěch Sedlák
Honza je odborník na predaj. Dokáže perfektne namotivovať aj ľudí, ktorí stagnujú a potrebujú nakopnúť. Máme za sebou úspešnú spoluprácu, ktorú v budúcnosti rád zopakujem v prípade potreby.
Štěpán Karoch
Na závěr úspěšného Q2 jsme si v rámci Shoptet Sales academy exkluzivně pozvali legendu sales mentoringu v ČR Honzu Laibla a navázali na náš první workshop, který pro nás Honza dělal před čtyřmi lety ještě za časů, kdy měl Shoptet 40 lidí a seděli jsme v rodinných kanclících na Francouzské. Prošli jsme toho opravdu hodně, od běžné argumentace až po témata jako mentální hygiena a motivace obchodníka. Honzo díky, náš obchodní arzenál je ready na Q3!
Jakub Šindelář
V nedávné době jsem absolvoval kurz obchodních dovedností pod vedením Filipa Soukupa. Ačkoliv podobně laděné kurzy jsem od něj viděl už párkrát, tak to vždy mělo velký přínos. Filip dokáže přizpůsobit řešení přímo na míru a obsahově kurzy neustále aktualizuje. Díky tomu tak obchodníkovi pomůže reagovat na aktuální námitky a pomůže řešit aktuální obchodní problémy. Dostanete se do kůže Vašich zákazníků, které lépe pochopíte a v konečném důsledku budete lépe připraveni jim komunikovat vhodné řešení. Pokud se chcete posunout v obchodování, je tohle přímo pro Vás. Kurz je pěkně strukturovaný, vše si odnesete v podobě akčních kroků domů. Důležité zlepšováky tak neskončí někde v šuplíku, ale pěkně zapadnou do vašeho obchodního procesu. Filipova energie a nadšení do obchodu je inspirativní a zůstane ve vás ještě dlouhou dobu po skončení kurzu.
Daniel Buráň
Spoustu let jsem nebyl na školení a už dlouho jsem tušil, že sám za sebe jako obchoďák, potřebuji nový vítr do plachet a načerpat novou inspiraci a chuť do práce. Něco změnit a dělat to jinak než ostatní. Změnit systém přemýšlení a nastavení ve své hlavě, které už po těch letech bylo velmi „zkostnatělé“ 🙂 A jsem moc rád, že jsem si z mnoha nabízených vybral zrovna tento workshop. Petr je profík, na nic si nehraje, jde přímo k věci a přesně takový impulz a nový pohled na obchodní dovednosti jsem potřeboval. Moc díky, Petře!
Daniel Radulović
Dvoudenní workshop s Filipem Soukupem na B2B akvizici náš obchodní tým nevyčíslitelně obohatil. Naučili jsme se mnoho nových a opravdu velmi přínosných postupů a praktik, které jsme druhý den workshopu aktivně zkoušeli v praxi. Filip je profesionál svého oboru a dokáže své znalosti a obchodní drive z praxe pohotově předat. Velmi doporučuji každému, kdo se chce v obchodě katapultovat o několik levelů, i když se jedná o pokročilého/pokročilou.
Patrik Bodnár
Po piatočnom workshope s Petrem Vojnarem už viem čo do ďalšieho networkingu musím zlepšiť. Vďaka za super tipy🙏🏽Teším sa na opätovné stretnutie. Je dobré vidieť čo za blbosti dokáže človek robiť pri minútovom predstavení/ schôdzke.
Jakub Gala
Z počátku jsem byl trošku skeptický, říkal jsem si, že obchody fungují a jestli nebudeme vymýšlet kolo, když už jej někdo vymyslel před námi. Už v aktuální začáteční fázi spolupráce vidím výsledky, nejen z přístupu k zákazníkům, kdy tím, že ukážeme, že víme, co děláme a že to máme celé v rukou, zvýšíme naši důvěryhodnost v jejich očích. Určitě vnímám jako přínos oživení metod FAB a SPIN, detailnější rozklíčování používání strategických otázek a připomínka nezapomínání na CTA. Oceňuju pěkně vysvětlený a ukázaný způsoby PROČ a JAK si říct o reference a jak je využívat v náš prospěch.
Jakub Vilímek
Workshop zaměřený na praktické rady a poznatky. Široký rozsah až si člověk říkal, že je škoda, že není workshop vícedenní 🙂
Martin Medlen
Zajímavý přístup a zaměření na skutečné využití v praxi. Určitě rád využiji i další školení.
Pavel Hladký
S Honzou spolupracujeme dlouho, možná 7 nebo 8 let a naše spolupráce začala v době, kdy Prospirio bylo ještě „na houbách“. Začátky byly klasické. Vzdělávání obchodníků v základních dovednostech a protože se nám líbil způsob workshopů a ono to navíc fungovalo i v praxi, tak jsme nějak automaticky spolupráci rozšiřovali. Od základního vzdělávání obchodníků, k projektům při zavádění nových produktů na trh až k dlouhodobé, úzké spolupráci nejen s obchodním týmem ale i s vedením společnosti. Snaha přiblížit se „specifikám“ našeho byznysu, nové „pohledy na věc“, přístupy k vzdělávání nás všech (obchod, vedení obchodního týmu) a návrhy řešení, která dnes běžně používáme při našich prodejních aktivitách. Prostě spolupráce, která začala před lety, pokračuje a rozhodně nekončí. Dobrá práce Honzo!!!
Tereza Popelková
Naše spolupráce s Liborem běžela půl roku. Je to profesionál a člověk na správném místě. Za tu dobu mě neuvěřitelně posunul. Spolupráce byla nastavená mě na míru a tak, aby naplnila všechna očekávání. Ukázal mi, jak moje práce může vypadat jinak a jak si ji poskládat, aby dávala smysl.
Umím si srovnat práci dle priorit a nezabývat se mikromanagementem. Jak Libora, tak celý tým Prospirio vřele doporučuji každému. Rozhodně to dává smysl a stojí to za to.
Pomáháme k prosperující budoucnosti. Pojďme začít.
Funkční tipy a návody od specialistů z oboru napasované přímo na váš konkrétní byznys. Proto je můžete aplikovat okamžitě.
Společně si definujeme cíle a strategii, která nám ukáže směr. Pomocí dílčích kroků je budeme plnit a v průběhu času vyhodnocovat.
Společně si definujeme cíle a strategii, která nám ukáže směr. Pomocí dílčích kroků je budeme plnit a v průběhu času vyhodnocovat.
Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"
Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.