- 20. 8. 2020
- 4 minuty
Je po workshopu nebo školení, zazněly tam zajímavé myšlenky a co dál? Jak převést maximum do praxe? Například u telefonování.
- 9. 8. 2020
- 3 minuty
Vy, kdo preferujete osobní schůzky, hledáte zákazníka, který se s vámi sejde nebo zákazníka, který se sejde a rovnou od ...
- 6. 8. 2020
- 4 minuty
Jako obchodník denně narážíte na námitky. Často: "To je moc drahý", "To si musím rozmyslet", "Musím to ještě s někým ...
- 30. 7. 2020
- 9 minut
3 nejčastější dotazy na telefonování: "Není čas už poslat volání do kytek a nechat všechno na onlinu?" “Nemám rád šmejdy ...
- 29. 7. 2020
- 4 minuty
Jeden z nejdůležitějších principů konzultativního prodeje, kdy chci řešit potřeby zákazníka, jsou otázky obchodníka a odpovědi zákazníka. Jak mít výsledky?
- 27. 7. 2020
- 5 minut
Kdykoliv pracuji s obchodníky, kteří používají CRM systém nebo si výsledky hovorů nějak evidují, využiji příležitosti a zaměříme pozornost na ...
- 20. 7. 2020
- 4 minuty
Lež a obchod jsou často spojované, protože vytváří umělý dojem toho, že jedině tak něco prodáme. Mezi tím co je ...
- 17. 7. 2020
- 4 minuty
Trénovali jsme obchodní dovednosti a najednou někdo vytáhl kameru. Tep z 60 na 210 za 3 vteřiny. Díky tomu jsem ...
- 13. 7. 2020
- 3 minuty
Obchodník nebo operátor osloví potenciálního zákazníka po telefonu a jakmile slyší náznak nezájmu, začne chrlit argumenty a utluče jimi zákazníka.
- 9. 7. 2020
- 4 minuty
Jak přivést zákazníka k první aktivitě? Obchodní proces probíhal tak, že po domluvení obchodu se zákazníkem se přešlo jen k ...
- 2. 7. 2020
- 4 minuty
Řešíte ve svém podnikání odchod klíčových lidí, kteří mají plno zkušeností a vaše know how? Možná vás i překvapí, co ...
- 2. 7. 2020
- 4 minuty
Máte spoustu schůzek, potkáváte se se zákazníky, ale postupně vám přibývají věci v agendě typu rozmýšlí se, poradí se, podívá ...
Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"
Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.
Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.