...
✅ Nová edice knihy pro obchodníky

Máte dotaz? Chcete poradit?

Po–Pá: 8.00–18.00
Nečekejte na nic a zavolejte hned!

Nečekejte na nic a zavolejte hned!

Připadá vám, že začít získávat nové zákazníky po telefonu je složité? Pouhá představa, že byste měli zvednout telefon a zavolat vás odrazuje? Máme tip.
Připadá vám, že začít získávat nové zákazníky po telefonu je složité? Pouhá představa, že byste měli zvednout telefon a zavolat vás odrazuje? Máme tip.

Připadá vám, že začít získávat nové zákazníky po telefonu je složité? Už pouhá představa, že byste měli vymýšlet telefonní manuál, připravit se na námitky a vést si statistiku vás odrazuje od toho, abyste vůbec začali? Je mi jasné, že tento příspěvek čtete vy, kdo bez důkladné přípravy a několika variant reakcí na námitky, nezvednete telefon a nedokážete si následující řádky představit v praxi. Na druhou stranu se potkávám i s vámi, kdo “prostě chcete JEN zavolat a domluvit prodej bez těch všech opičáren okolo”.

Pro mě jako člověka, jehož zakázka je nejčastěji “chci více schůzek a obchodů”, je klíčové udržet aktivitu, prostě co nejvíce provolaného času/vytočených čísel, a to i na úkor kvality. Potvrdilo se mi, že lepší je zavolat alespoň nějak, než nijak. Pokud z jakéhokoliv důvodu čekáte na lepší časy, nečekejte a začněte hned teď. Pro začátek třeba úplně jednoduchý hovor ve stylu: “Jsem ten a ten a chci se zeptat, jestli vám můžeme dodávat…”. S takovým hovorem asi nevyhrajete, ale stačí na to, abyste domluvili alespoň něco. Moje statistika ukazuje, že určitá skupina zákazníků vždy kývne bez ohledu na způsob vedení hovoru a relativně významná skupina zákazníků tak jako tak přebírá vedení hovoru a tady je šance právě pro vás, kdo chcete “jen volat”. 

Rád bych povzbudila všechny z vás, kdo čekáte, až bude nějaká část procesu dokonalá a pak se do toho pustíte. Nečekejte! Začněte hned! 

Je to stejné jako s během – do cíle pravděpodobně doběhnete i v plážových žábkách, jen se možná vícekrát zraníte, budete mnohem více unavení a možná ani nedoběhnete včas, ale doběhnete. Vyzkoušejte ten nejjednodušší hovor, co vás napadne, nepremýšlejte, co a jak řeknete, prostě volejte a oslovujte vaše zákazníky tak “jak vám huba narostla” a možná si dělejte poznámky o tom, proč hovor (ne)skončil podle vašeho očekávání pro případ, že se v budoucnu budete chtít zlepšovat a vynakládat na cestu k cíli méně energie.

Pokud byste chtěli pomoci s tvorbou vašeho telefonního manuálu, můžete využít konzultace nebo workshopu Po telefonu si zvládne každý domluvit schůzku, kde si odnesete telefonní manuál na míru.

Přeji vám úspěšné obchody

Autor článku

Specialista na obchod a zákaznickou péči

Máte dotaz? Chcete s něčím poradit?

Jsme tu pro vás. Můžete nám zavolat nebo napsat e-mail a určitě to společně vyřešíme.

Články, které by vás mohly zajímat

Podnikáte v segmentu B2C? Pak je toto video pro Vás. Pokud totiž voláte svým potenciálním zákazníkům např. na poptávku, na ...
Snažíte se získávat nové zákazníky pomocí akvizičních hovorů? A potřebujete dostat potenciálního klienta blíže k uzavření obchodu, ale vždy přemýšlíte, ...
Investor do firmy nepřináší pouze peníze, ale také své odborné know-how, zkušenosti a kontakty v oboru. Je skvělou variantou pro ...

Pomáháme k prosperující budoucnosti. Pojďme začít.

Funkční tipy a návody od specialistů z oboru napasované přímo na váš konkrétní byznys. Proto je můžete aplikovat okamžitě.

Společně si definujeme cíle a strategii, která nám ukáže směr. Pomocí dílčích kroků je budeme plnit a v průběhu času vyhodnocovat.

Společně si definujeme cíle a strategii, která nám ukáže směr. Pomocí dílčích kroků je budeme plnit a v průběhu času vyhodnocovat.

Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"

Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.

Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.

Nezávazná poptávka

Do 2 pracovních dní se s vámi spojíme a domluvíme si termín.

Odesláním formuláře souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.

Počkejte ☝️ Už koluje po vašem obchodním oddělení PlayBook prodejních stylů? Stáhněte si ho ZDARMA

Odpoví vám na otázky jako:
⏱️ Jak uzavírat obchody rychleji a s menší námahou?
🤝 Jak mít dlouhodobě výkonný obchodní tým
💰 Jak duplikovat výsledky nejlepšího obchodníka?