...
✅ Nová edice knihy pro obchodníky

Máte dotaz? Chcete poradit?

Po–Pá: 8.00–18.00
Jak se udržet na trhu a nezkrachovat

Jak se udržet na trhu a nezkrachovat

Pár let za sebou jsme měli ve firmě malé zisky. I přesto že obrat rostl. Problémem bylo, že se neřídil obchod, změnil se trh a my nereagovali.
Pár let za sebou jsme měli ve firmě malé zisky. I přesto že obrat rostl. Problémem bylo, že se neřídil obchod, změnil se trh a my nereagovali.

Důležité je koukat na firmu z nadhledu. Dívám se na ni jako na dům. Každý dům, aby dobře fungoval musí mít základy – hodnoty a kulturu. Také musí mít obvodové zdivo. Stěny reprezentují lidé, bez kterých nejde dělat business, dále procesy, díky kterým organizujeme lidi k dosažení výsledků, finance, které nám musí přinášet zisky a v neposlední řadě musíme něco prodávat.​

Stalo se nám, že jsem měl pár let za sebou ve firmě malé zisky. I přesto, že nám obrat rostl. Začali jsme hledat problém a zjistili, že vůbec neřídíme obchod a že se změnil trh a my na změnu vůbec nereagovali

I když nám to několik let šlo, tak jsme zjistili, že musíme jinak hodnotit lidi a pracovat s jejich motivací. Dokonce se nás lidé ptali, co je naším smyslem, co nabízíme? Ukázalo se, že to neví ani naši lidé

Začali jsme pracovat na vizi, strategii a plánování. Pracovali jsme na tom 2 – 3 roky. Byla to obrovská zkušenost. Měli jsme dvě možnosti. Buď pokračovat v tom, jak jsme to dělali a téměř nevydělávat, anebo to celé otočit. Nakonec se nám podařilo z 0,5% zisku dosáhnout na 9%, což byl v té době dvojnásob průměru v tomto odvětví. Třeba najdete z mojí zkušenosti inspiraci i pro sebe nebo se potkejme na konzultaci či v rámci dlouhodobé spolupráce a přineseme vaší firmě vyšší obchodní výsledky.

Ať se vám daří

Libor Zinkaizl

Autor článku

Specialista na strategické řízení (founder Česká Podnikatelská Aliance & IMCO)

Máte dotaz? Chcete s něčím poradit?

Jsme tu pro vás. Můžete nám zavolat nebo napsat e-mail a určitě to společně vyřešíme.

Články, které by vás mohly zajímat

Překonání počátečního strachu “Bojím se, jestli to zvládnu.” Kdybych měl spočítat, kolikrát jsem tuto větu slyšel od mých mladších kolegů, ...
Workshopy, vzdělávání, konference – nicméně to všechno spíše pro vaše zaměstnance. Nezapomínáte přitom na sebe? Vzdělávání a rozvoj vedení firmy, ...
Majitelé a CEO pak padají do mikromanagementu, tedy nadměrné kontroly a detailního dohledu nad každým krokem zaměstnanců, čímž snižují produktivitu ...

Pomáháme k prosperující budoucnosti. Pojďme začít.

Funkční tipy a návody od specialistů z oboru napasované přímo na váš konkrétní byznys. Proto je můžete aplikovat okamžitě.

Společně si definujeme cíle a strategii, která nám ukáže směr. Pomocí dílčích kroků je budeme plnit a v průběhu času vyhodnocovat.

Společně si definujeme cíle a strategii, která nám ukáže směr. Pomocí dílčích kroků je budeme plnit a v průběhu času vyhodnocovat.

Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"

Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.

Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.

Nezávazná konzultace

Na schůzce probereme vaši aktuální situaci a návrhy možných řešení, které budou dávat smysl a hlavně povedou k vašim cílům. Do 2 pracovních dní se s vámi spojíme a domluvíme si termín.

Odesláním formuláře souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.

Počkejte ☝️ Už koluje po vašem obchodním oddělení PlayBook prodejních stylů? Stáhněte si ho ZDARMA

Odpoví vám na otázky jako:
⏱️ Jak uzavírat obchody rychleji a s menší námahou?
🤝 Jak mít dlouhodobě výkonný obchodní tým
💰 Jak duplikovat výsledky nejlepšího obchodníka?