...
✅ Nová edice knihy pro obchodníky

Máte dotaz? Chcete poradit?

Po–Pá: 8.00–18.00
Malými krůčky k úspěchu

Malými krůčky k úspěchu

Je po workshopu nebo školení, zazněly tam zajímavé myšlenky a co dál? Jak převést maximum do praxe? Například u telefonování.
Je po workshopu nebo školení, zazněly tam zajímavé myšlenky a co dál? Jak převést maximum do praxe? Například u telefonování.

Workshop skončil, zazněly zajímavé myšlenky a co dál? Často jsem zvědavý, v jakém “stavu” budou obchodníci při dalším setkání. Těším se na to, až uvidím jejich pokroky. Potkáme se za měsíc a budeme tam, kde jsme začínali, anebo úspěšně zvládli zavést teorii do praxe?

Asi už je to klišé, i tak mi přijde nejpodstatnější začít a udělat alespoň každý den něco. Na konci každého workshopu nechávám obchodníky nastavit upomínku na každý den s tím, aby každý den udělali alespoň jednu věc, kterou se naučili, a nebo klidně zopakovali tu z předešlého dne. 

U telefonování (a řekl bych, že při kontaktu se zákazníkem obecně) je podle mého názoru důležité udržovat se v kondici. Každodenním voláním (klidně jen desetiminutovým) odpadá nechuť, která se přes týden nastřádá, a často ji pak překonáváme na týdenních “call party”

S pravidelností se zákonitě zvedne vaše úspěšnost, protože dovolatelnost zákazníkům je zásadní proměnná, kterou lze pozitivně ovlivnit voláním v různou denní dobu, různé dny. Ne každý je k dispozici v čas, který máte vyhrazený na “navolávání”.

Přeji vám úspěšné obchody

Sdílejte článek s přáteli

Autor článku

Specialista na obchod a zákaznickou péči

Máte dotaz? Chcete s něčím poradit?

Jsme tu pro vás. Můžete nám zavolat nebo napsat e-mail a určitě to společně vyřešíme.