...
✅ Nová edice knihy pro obchodníky

Máte dotaz? Chcete poradit?

Po–Pá: 8.00–18.00
Věčný začátečník nic neprodá

Věčný začátečník nic neprodá

Začátky jako obchodní zástupce nejsou lehké. Je potřeba akce. Pusťte se do telefonování a prodávání ihned. Jen tak získáte nové klienty.
Začátky jako obchodní zástupce nejsou lehké. Je potřeba akce. Pusťte se do telefonování a prodávání ihned. Jen tak získáte nové klienty.

Obchodník teoretik. Někdo, na koho narážím po celou dobu svého působení, ať už jako operátor a obchodník, nebo v pozici trenéra obchodních dovedností a volání po telefonu. Někdo, koho baví telefonování jen teoreticky, ale k akci už se nedostane.

Řeč je o věčných začátečnících. Lidé, kteří si dělají hodně poznámek, pilují telefonní manuály, shánějí spoustu knížek… Když se ale potkáme za měsíc, za dva po skončení akce, tak jsou pořád tam, kde byli. Stále se necítí dost dobří a chtějí něco ladit. 

Pro ty z vás, kteří jste se v tom našli, bych vám doporučil jít do toho po hlavě a nečekat až budete nejlepší. Zvedněte telefon a začněte. „Pane Nováku, já jsem Jakub Nový. Otvírám si tady u vás nové elektro a potřebuji nové zákazníky. Myslíte, že byste se mohl ke mně přijít podívat, jestli se vám něco nebude líbit?“ 

Pokud příště budete váhat nad tím, zda je váš telefonní manuál dost dobrý, jestli umíte dost reakcí na námitky, tak na nic nečekejte. Zvedněte telefon, vytočte číslo a řekněte zákazníkovi, tak jak to je. „Jsem nový a hledám nové zákazníky. Můžeme to spolu zkusit?“ I takhle jednoduše to jde udělat a ve spoustě případu to takhle i funguje. A co fungovalo za jednoduchou větu vám? 

Hodně získaných klientů

Autor článku

Specialista na obchod a zákaznickou péči

Máte dotaz? Chcete s něčím poradit?

Jsme tu pro vás. Můžete nám zavolat nebo napsat e-mail a určitě to společně vyřešíme.

Články, které by vás mohly zajímat

Podnikáte v segmentu B2C? Pak je toto video pro Vás. Pokud totiž voláte svým potenciálním zákazníkům např. na poptávku, na ...
Snažíte se získávat nové zákazníky pomocí akvizičních hovorů? A potřebujete dostat potenciálního klienta blíže k uzavření obchodu, ale vždy přemýšlíte, ...
Investor do firmy nepřináší pouze peníze, ale také své odborné know-how, zkušenosti a kontakty v oboru. Je skvělou variantou pro ...

Pomáháme k prosperující budoucnosti. Pojďme začít.

Funkční tipy a návody od specialistů z oboru napasované přímo na váš konkrétní byznys. Proto je můžete aplikovat okamžitě.

Společně si definujeme cíle a strategii, která nám ukáže směr. Pomocí dílčích kroků je budeme plnit a v průběhu času vyhodnocovat.

Společně si definujeme cíle a strategii, která nám ukáže směr. Pomocí dílčích kroků je budeme plnit a v průběhu času vyhodnocovat.

Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"

Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.

Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.

Nezávazná konzultace

Na schůzce probereme vaši aktuální situaci a návrhy možných řešení, které budou dávat smysl a hlavně povedou k vašim cílům. Do 2 pracovních dní se s vámi spojíme a domluvíme si termín.

Odesláním formuláře souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.

Počkejte ☝️ Už koluje po vašem obchodním oddělení PlayBook prodejních stylů? Stáhněte si ho ZDARMA

Odpoví vám na otázky jako:
⏱️ Jak uzavírat obchody rychleji a s menší námahou?
🤝 Jak mít dlouhodobě výkonný obchodní tým
💰 Jak duplikovat výsledky nejlepšího obchodníka?