...

Máte dotaz? Chcete poradit?

Po–Pá: 8.00–18.00
Jan Laibl

Jan Laibl

Co-founder Prospirio, specialista na tvorbu byznys strategií a propojení marketingu & sales a v neposlední řadě hlavně founder holdingu Channel partners, který sčítá 8 firem. To je ve zkratce profesní background Honzy Laibla. Díky jeho bohatým zkušenostem a přesahu firem v holdingu se stal specialistou na tvorbu a rozvoj funkčních strategií nejen na samém začátku, ale především během růstu a vývoje firem. Jeho široké znalosti a praxe mu umožňují efektivně podporovat firmy v každé fázi jejich vývoje.

Honza za svou kariéru už pomohl firmám jako jako ČSOB, Equa bank (Raiffeisenbank), ČEZ, E.ON, Freelo, Benu, Shoptet, Zoot, Cyrrus, O2 Czech Republic, Alza.cz, Accond, Vexta, GHV, České překlady, Just a mnoho dalších.

Specializace
Tvorba firemně-obchodních strategií s důrazem na naplnění cílů, vizí a ambicí majitelů firem.
Inovativní přístupy: Schopnost najít nové cesty a příležitosti, které ostatní nevidí, a konkrétní způsoby jejich realizace.
AHA momenty: Způsobuje momenty, které mění postoje lidí ve firmě a dodávají jim odvahu k akci.

180+ obchodních strategií

vytvořil

50+ obchodních týmů

pomohl vybudovat

Co-founder Prospirio, specialista na tvorbu byznys strategií a propojení marketingu & sales a v neposlední řadě hlavně founder holdingu Channel partners, který sčítá 8 firem. To je ve zkratce profesní background Honzy Laibla. Díky jeho bohatým zkušenostem a přesahu firem v holdingu se stal specialistou na tvorbu a rozvoj funkčních strategií nejen na samém začátku, ale především během růstu a vývoje firem. Jeho široké znalosti a praxe mu umožňují efektivně podporovat firmy v každé fázi jejich vývoje.

Honza za svou kariéru už pomohl firmám jako jako ČSOB, Equa bank (Raiffeisenbank), ČEZ, E.ON, Freelo, Benu, Shoptet, Zoot, Cyrrus, O2 Czech Republic, Alza.cz, Accond, Vexta, GHV, České překlady, Just a mnoho dalších.

Specializace
Tvorba firemně-obchodních strategií s důrazem na naplnění cílů, vizí a ambicí majitelů firem.
Inovativní přístupy: Schopnost najít nové cesty a příležitosti, které ostatní nevidí, a konkrétní způsoby jejich realizace.
AHA momenty: Způsobuje momenty, které mění postoje lidí ve firmě a dodávají jim odvahu k akci.

180+ obchodních strategií

vytvořil

50+ obchodních týmů

pomohl vybudovat

Honza jako vaše pravá ruka v rozvoji vaší firmy a dosahování nastavených cílů

Jeho největším úspěchem je překonání 1 mld historického obratu vč. hodnoty holdingu ve stovkách milionů korun, ale jak sám dodává, nikdy to není jen růžové a na jeho cestě ho potkalo už spoustu fuckupů, krachů i psychický kolaps. Nebyl by to ale Honza, kdyby se z toho všeho neoklepal a nevyšel ze všech zkušeností ještě silnější. Tohle všechno zúročil tím, že spoluzaložil s kamarádem Petrem společnost Prospirio, díky které už nemusí jiné firmy a jiní majitelé procházet stejnými fuckupy. Protože ať už řešíte ve firmě téměř cokoliv, je dost možné, že už s tím má Honza zkušenosti. 

Na Honzu nejčastěji narazíte při úvodních workshopech a při tvorbě strategií pro klienty v rámci Individual Business Programů. Můžete ho také znát díky jeho knižním bestsellerům pro vedoucí a management Šéfe, oni nic nechtějí a pro obchodníky Ne! já nic nechci nebo díky jeho stejnojmennému podcastu, který má statisíce zhlédnutí. Jako první začal natáčet podcast pro majitele a obchodníky v roce 2013 pod názvem #janicnechci.

Honza je mimo jiné i fanoušek doutníků a dobrých rumů, karetní magie, truhlařiny a rybaření. 

Co říkají klienti o specialistovi

stepan karoch

Štěpán Karoch

CSO
Shoptet

Na závěr úspěšného Q2 jsme si v rámci Shoptet Sales academy exkluzivně pozvali legendu sales mentoringu v ČR Honzu Laibla a navázali na náš první workshop, který pro nás Honza dělal před čtyřmi lety ještě za časů, kdy měl Shoptet 40 lidí a seděli jsme v rodinných kanclících na Francouzské. Prošli jsme toho opravdu hodně, od běžné argumentace až po témata jako mentální hygiena a motivace obchodníka. Honzo díky, náš obchodní arzenál je ready na Q3!

Zobrazit celou referenci
pavel hladký

Pavel Hladký

Obchodní a technický ředitel
Iframix

S Honzou spolupracujeme dlouho, možná 7 nebo 8 let a naše spolupráce začala v době, kdy Prospirio bylo ještě „na houbách“. Začátky byly klasické. Vzdělávání obchodníků v základních dovednostech a protože se nám líbil způsob workshopů a ono to navíc fungovalo i v praxi, tak jsme nějak automaticky spolupráci rozšiřovali. Od základního vzdělávání obchodníků, k projektům při zavádění nových produktů na trh až k dlouhodobé, úzké spolupráci nejen s obchodním týmem ale i s vedením společnosti. Snaha přiblížit se „specifikám“ našeho byznysu, nové „pohledy na věc“, přístupy k vzdělávání nás všech (obchod, vedení obchodního týmu) a návrhy řešení, která dnes běžně používáme při našich prodejních aktivitách. Prostě spolupráce, která začala před lety, pokračuje a rozhodně nekončí. Dobrá práce Honzo!!!

Zobrazit celou referenci
ondrej wittek

Ondřej Wittek

Obchodní manažer
SCHÖCK

Honza je 100% profesionál ve svém oboru. Byl u nás ve firmě na školení a po tom, co jsme mu řekli pár základních informací o našem produktu, nám předvedl, jak správně informace využít. Ukázal nám, jak z nich udělat otázky na klienta a jak je použít v procesu prodeje. Po tomto otvíráku všichni zúčastnění viděli, že se mají od Honzy co naučit. Co na mě zapůsobilo nejvíce, je Honzova otevřenost, praktičnost a nakonec jeho účast přináší do kolektivu dobrou náladu. Spolupracovat s Honzou je vždy dobrá volba!

Zobrazit celou referenci

Poslední články

Necháme staré metody ať pohřbí sebe samy – Vymazáváme „Každý Prodává“ a dáváme světu Prospirio Ztrácet čas na zbytečnostech není ...
Do dalšího dílu #Energeťáku jsme si pozvali komunikační expertku – Lucii Zitterbartovou, která se věnuje budování brandu skrz psané slovo ...
Metoda SPIN  Tato metoda je jednou z nejúčinnějších prodejních metod, které jsou v současné době k dispozici. Byla vyvinuta Neilem ...