...
✅ Nová edice knihy pro obchodníky

Máte dotaz? Chcete poradit?

Po–Pá: 8.00–18.00

Jan

Co-founder Prospirio, specialista na tvorbu byznys strategií a propojení marketingu & sales a v neposlední řadě hlavně founder holdingu Channel partners, který sčítá 8 firem. To je ve zkratce profesní background Honzy Laibla. Díky jeho bohatým zkušenostem a přesahu firem v holdingu se stal specialistou na tvorbu a rozvoj funkčních strategií nejen na samém začátku, ale především během růstu a vývoje firem. Jeho široké znalosti a praxe mu umožňují efektivně podporovat firmy v každé fázi jejich vývoje.

Honza za svou kariéru už pomohl firmám jako jako ČSOB, Equa bank (Raiffeisenbank), ČEZ, E.ON, Freelo, Benu, Shoptet, Zoot, Cyrrus, O2 Czech Republic, Alza.cz, Accond, Vexta, GHV, České překlady, Just a mnoho dalších.

Specializace
Tvorba firemně-obchodních strategií s důrazem na naplnění cílů, vizí a ambicí majitelů firem.
Inovativní přístupy: Schopnost najít nové cesty a příležitosti, které ostatní nevidí, a konkrétní způsoby jejich realizace.
AHA momenty: Způsobuje momenty, které mění postoje lidí ve firmě a dodávají jim odvahu k akci.

180+ obchodních strategií

vytvořil

50+ obchodních týmů

pomohl vybudovat

Co-founder Prospirio, specialista na tvorbu byznys strategií a propojení marketingu & sales a v neposlední řadě hlavně founder holdingu Channel partners, který sčítá 8 firem. To je ve zkratce profesní background Honzy Laibla. Díky jeho bohatým zkušenostem a přesahu firem v holdingu se stal specialistou na tvorbu a rozvoj funkčních strategií nejen na samém začátku, ale především během růstu a vývoje firem. Jeho široké znalosti a praxe mu umožňují efektivně podporovat firmy v každé fázi jejich vývoje.

Honza za svou kariéru už pomohl firmám jako jako ČSOB, Equa bank (Raiffeisenbank), ČEZ, E.ON, Freelo, Benu, Shoptet, Zoot, Cyrrus, O2 Czech Republic, Alza.cz, Accond, Vexta, GHV, České překlady, Just a mnoho dalších.

Specializace
Tvorba firemně-obchodních strategií s důrazem na naplnění cílů, vizí a ambicí majitelů firem.
Inovativní přístupy: Schopnost najít nové cesty a příležitosti, které ostatní nevidí, a konkrétní způsoby jejich realizace.
AHA momenty: Způsobuje momenty, které mění postoje lidí ve firmě a dodávají jim odvahu k akci.

180+ obchodních strategií

vytvořil

50+ obchodních týmů

pomohl vybudovat

Honza jako vaše pravá ruka v rozvoji vaší firmy a dosahování nastavených cílů

Jeho největším úspěchem je překonání 1 mld historického obratu vč. hodnoty holdingu ve stovkách milionů korun, ale jak sám dodává, nikdy to není jen růžové a na jeho cestě ho potkalo už spoustu fuckupů, krachů i psychický kolaps. Nebyl by to ale Honza, kdyby se z toho všeho neoklepal a nevyšel ze všech zkušeností ještě silnější. Tohle všechno zúročil tím, že spoluzaložil s kamarádem Petrem společnost Prospirio, díky které už nemusí jiné firmy a jiní majitelé procházet stejnými fuckupy. Protože ať už řešíte ve firmě téměř cokoliv, je dost možné, že už s tím má Honza zkušenosti. 

Na Honzu nejčastěji narazíte při úvodních workshopech a při tvorbě strategií pro klienty v rámci Individual Business Programů. Můžete ho také znát díky jeho knižním bestsellerům pro vedoucí a management Šéfe, oni nic nechtějí a pro obchodníky Ne! já nic nechci nebo díky jeho stejnojmennému podcastu, který má statisíce zhlédnutí. Jako první začal natáčet podcast pro majitele a obchodníky v roce 2013 pod názvem #janicnechci.

Honza je mimo jiné i fanoušek doutníků a dobrých rumů, karetní magie, truhlařiny a rybaření. 

Co říkají klienti o specialistovi

Milan Navratil

Milan Navrátil

CEO
Petrář Rezek

Naše Advokátní kancelář Petráš Rezek s.r.o. dlouhodobě spolupracuje se společností Prospirio. Díky jejich odborným službám v oblasti efektivní komunikace s klienty jsme dosáhli významného zlepšení ve způsobu, jakým komunikujeme s klienty s dopadem na zvýšení obchodních výsledků. Prospirio je pro nás spolehlivým partnerem a spolupráci s ní můžeme doporučit.

Zobrazit celou referenci
stepan karoch

Štěpán Karoch

CSO
Shoptet

Na závěr úspěšného Q2 jsme si v rámci Shoptet Sales academy exkluzivně pozvali legendu sales mentoringu v ČR Honzu Laibla a navázali na náš první workshop, který pro nás Honza dělal před čtyřmi lety ještě za časů, kdy měl Shoptet 40 lidí a seděli jsme v rodinných kanclících na Francouzské. Prošli jsme toho opravdu hodně, od běžné argumentace až po témata jako mentální hygiena a motivace obchodníka. Honzo díky, náš obchodní arzenál je ready na Q3!

Zobrazit celou referenci
pavel hladký

Pavel Hladký

Obchodní a technický ředitel
Iframix

S Honzou spolupracujeme dlouho, možná 7 nebo 8 let a naše spolupráce začala v době, kdy Prospirio bylo ještě „na houbách“. Začátky byly klasické. Vzdělávání obchodníků v základních dovednostech a protože se nám líbil způsob workshopů a ono to navíc fungovalo i v praxi, tak jsme nějak automaticky spolupráci rozšiřovali. Od základního vzdělávání obchodníků, k projektům při zavádění nových produktů na trh až k dlouhodobé, úzké spolupráci nejen s obchodním týmem ale i s vedením společnosti. Snaha přiblížit se „specifikám“ našeho byznysu, nové „pohledy na věc“, přístupy k vzdělávání nás všech (obchod, vedení obchodního týmu) a návrhy řešení, která dnes běžně používáme při našich prodejních aktivitách. Prostě spolupráce, která začala před lety, pokračuje a rozhodně nekončí. Dobrá práce Honzo!!!

Zobrazit celou referenci

Poslední články

B2B prodej je jiný sport. Nejde jen o prezentaci produktu nebo služby. Jde o to, jak v dané firmě funguje ...
Ať už jste obchodník, konzultant nebo kreativní profík – pořád jste zároveň i manažerem svého času, motivace a výkonu. A ...
Podnikáte v segmentu B2C? Pak je toto video pro Vás. Pokud totiž voláte svým potenciálním zákazníkům např. na poptávku, na ...

Jan v médiích

03.6.2022
V kterých situacích musí každý z nás tak trochu prodávat, co je při cestě ke spokojenému životu nejtěžší překonat nebo jak vypadá podle Honzy Laibla spokojený člověk? Tohle všechno a ještě spoustu dalšího se během necelé hodinky dozvíte. A ploutev na to, že nudit se určitě nebudete!
23.8.2021
Sám na začátku Honza hledal ty nejlepší obchodníky a sledoval, jak prodávají. Když zjistil, že je důležité pracovat nejen s dovedností, ale také s hlavou, začalo se mu raketově dařit. Zažil i moment, kdy se cítil jako mistr světa, založil firmu a zkrachoval.
01.6.2015
Náš zákazník náš pán. Tohle slovní spojení musí znát každý, kdo se pohybuje ve světě obchodu. Co to ale vlastně znamená v praxi? V článku popisuje, jak zjistit reálné potřeby zákazníka, pro co nejefektivnější servis.

Další specialisté Prospirio

Lada

Specialista na obchod a zákaznickou péči

Kryštof

Founder C.O.M, Specialista na strategické řízení firmy a zvyšování obchodního výkonu.

Markéta

Specialista na obchodní telefonování a telesales

Lucie

Konzultantka pro rozvoj klientů

Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"

Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.

Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.

Nezávazná konzultace

Na schůzce probereme vaši aktuální situaci a návrhy možných řešení, které budou dávat smysl a hlavně povedou k vašim cílům. Do 2 pracovních dní se s vámi spojíme a domluvíme si termín.

Odesláním formuláře souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.

Konzultace

Od zlepšení vašich dovedností a zvýšení výsledků v týmu vás dělí jen vyplnění tohoto formuláře a pár kliknutí. Do 2 pracovních dní se s vámi spojíme, probereme všechny možnosti a další postup.

Odesláním formuláře souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.

Počkejte ☝️ Už koluje po vašem obchodním oddělení PlayBook prodejních stylů? Stáhněte si ho ZDARMA

Odpoví vám na otázky jako:
⏱️ Jak uzavírat obchody rychleji a s menší námahou?
🤝 Jak mít dlouhodobě výkonný obchodní tým
💰 Jak duplikovat výsledky nejlepšího obchodníka?