Nová edice bestselleru pro obchodníky z roku 2014 - Nyní 2x více know-how, nové metody a postupy.
Navíc s extra bonusy ZDARMA.
Knihu pro obchodníky, kteří chtějí více zákazníků a prodejů.
První vydání této knihy z roku 2014 se stalo bestsellerem, a nyní po 10 letech, vydávám aktualizované vydání, ve kterém najdete 2x více know-how, nové metody a postupy.
Tato kniha zásadně změnila náš přístup k obchodu – naučila nás skutečně naslouchat potřebám zákazníků, což vedlo k přirozenému nárůstu prodejů. Oceňuji zejména spoustu praktických příkladů a konkrétních postupů, které jsme mohli okamžitě využít v našem obchodním procesu. Získali jsme tak větší tah na branku a především lepší výsledky.
Na prvním vydání jsem kdysi postavil základy své obchodní kariéry. Druhé vydání ale vnáší mnohem modernější pohled pro potřeby dnešní doby. Hlavně s konkrétními praktickými tipy, to oceňuji. Dobrá práce!
Daniel Rampas, obchodník, Česká Spořitelna
Navíc s extra bonusy ZDARMA.
Dobrý obchodník si dokáže stabilně vydělávat více než jeho šéf. Např. v naší firmě si dobrý obchodník odnáší i půl mil. za měsíc.
Ne proto, že by měl oslňující charisma, ale proto že využívá fungující know-how.
Já osobně jsem pomáhal stovkám obchodníkům zlepšit jejich obchodní výsledky a za 2 dekády, kdy se obchodu věnuju vidím, jak se obchod mění, ale obchodníci ne.
Možná i vy cítíte, že získávat nové zákazníky je stále těžší a těžší.
Vidíte, jak se každý obchodní případ neskutečně táhne a nevíte, jestli a kdy zákazník řekne “ano” nebo “ne”.
Někdy i “ne” je pro vás vysvobození, protože alespoň víte, na čem jste. Do té doby stále jen čekáte a doufáte.
Každý měsíc začínáte nový boj a čekáte, kdy konečně narazíte na ten velký deal. Možná ho máte už za sebou, ale o to víc ho chcete zopakovat.
Když se ohlédnete do minulosti, často zjistíte, že v práci trávíte víc a víc času, ale výsledky rozhodně lepší nejsou.
Bojujete s nedostatkem relevantních leadů, s tlakem zákazníků na cenu, s konkurencí a říkáte si, že určitě existuje nějaká cesta, které vede k vytouženým výsledkům.
Ale… jaká to je? Říkáte si.
Řešení jste určitě už hledali. A tak jste si poslechli tu někoho na konferenci, tu někoho na webináři a také někoho dalšího na školení.
Možná se vám získané informace zdáli i hodnotné. Ale očekávané zvýšení prodejů se nedostavilo.
Proč?
Protože vám byly předány pouze útržky.
Vy ale potřebujete kompletní know-how. Potřebujete systém, metody a postupy, jak najít, oslovit, získat a udržet nové (a velmi bonitní) zákazníky.
Navíc s extra bonusy ZDARMA.
Získáte obrovské množství inspirace a příkladů z praxe.
To celé povede k násobnému zvýšení vaší obchodní úspěšnosti.
Navíc s extra bonusy ZDARMA.
Např. schůzka a osobní jednání je v celé obchodní strategii jedna z nejdůležitějších věcí.
Pokud si připravíte zákazníka ještě před jednáním, výrazně tím ovlivníte průběh schůzky i její výsledek.
Většina obchodníků před schůzkou pošle jen email s připomenutím. To je málo.
Zašlete e-mail, kde shrnete, co by měl zákazník vědět před schůzkou. Může jít o klíčová témata, která budete probírat.
Příklad e-mailu:
Vážený pane/paní [Příjmení],
těším se na naši nadcházející schůzku a napadlo mě vám předem poslat několik informací, které nám pomohou využít čas na maximum. V příloze (či prostřednictvím níže uvedeného odkazu) naleznete krátké video / materiály, které se zaměřují na XY. Toto video / tyto materiály vám pomohou získat lepší představu o tom, co budeme probírat / co řeší podobní zákazníci / apod., a vy si můžete připravit případné otázky.
[Odkaz na video]
Těším se na setkání!
S pozdravem
[Vaše jméno]
Navíc s extra bonusy ZDARMA.
Postupy a metody, které v knize NE! Já nic nechci! odhalíte, jsou všechny podložené úspěšnou praxí a mnohaletými zkušenostmi v obchodě.
Já a můj tým jsme pomohli zlepšit obchodní výsledky více než 380 obchodních týmů.
Mými kurzy, workshopy, semináři prošlo nebo si pořídilo některou z mých knih více než 24 000 obchodníků, manažerů a majitelů firem.
Obchodní výsledky u našich klientů, kterým pomáháme zvýšit růst, hovoří sami za sebe.
„Na závěr úspěšného Q2 jsme si v rámci Shoptet Sales academy exkluzivně pozvali legendu sales mentoringu v ČR Honzu Laibla a navázali na náš první workshop, který pro nás Honza dělal před čtyřmi lety ještě za časů, kdy měl Shoptet 40 lidí a seděli jsme v rodinných kanclících na Francouzské. Prošli jsme toho opravdu hodně, od běžné argumentace až po témata jako mentální hygiena a motivace obchodníka. Honzo díky, náš obchodní arzenál je ready na Q3!“
Štěpán Karoch
CSO, Shoptet
Jan Skryja
Zakladatel
Cesta úspěšných
“Geniální myšlenkové pochody Honzy nás vždy zavedou na brilantní, a přesto jednoduché řešení. Vždy nám ukáže tu nejlepší možnou cestu, i přesto že sám pracuje v úplně jiném oboru. Zkrátka špičkový obchodník, který se rád podělí o své vědění a posune vás o stupínek výš.”
Michal Zilvar
Senior konzultant
eDO finance
Eduard Janda
Majitel Eduard Janda Reality
Kristýna Stehnová
Business development consultant
“Honzovo know-how bych doporučil všem, kdo se chce zlepšit ve schopnostech prodeje a kdo ví, že je to více než důležité – nejen pokud jste obchodník.”
Filip Dřímalka
Zakladatel
Digiskills
Martin Lukeš
Ředitel
KRC Team
Jana Mužná
Strategický HR manažer
Alza
Osvědčené obchodní postupy
a metody vám předá
Honza se věnuje přes 20 let obchodním strategiím s důrazem na naplnění cílů. Nachází nové cesty a příležitosti, které ostatní nevidí, a konkrétní způsoby jejich realizace. Způsobuje momenty, které mění postoje lidí ve firmě a dodávají jim odvahu k akci.
Honza za svou kariéru už pomohl firmám jako jako
ČSOB, Equa bank (Raiffeisenbank), ČEZ, E.ON, Freelo, Benu, Shoptet, Zoot, Cyrrus, O2 Czech Republic, Alza.cz, Acond, Vexta, GHV, České překlady, Just a mnoho dalším.
Navíc s extra bonusy ZDARMA.
Dobrou zprávou je, že je nemusíte nikde hledat a trávit roky a roky zkoušením. Nemusíte skládat složitou skládačku kroků a postupů.
Díky knize NE! Já nic nechci! máte možnost získat ucelené postupy, které stačí okopírovat a začít používat v praxi.
Pokud budete tyto postupy aplikovat do praxe, budete se posouvat ve svých obchodních výsledcích opravdu rychle.
Získáte ukázky z praxe a celé obchodní know-how pohromadě.
Pokud zodpovědně aplikujete uvedené postupy do praxe, rok 2025 pro vás bude zlomový.
Vaše znalosti vám totiž nikdo nevezme.
Můžete je využít a být lepší. Žádná horší varianta neexistuje.
Nebo můžete opustit tuto stránku a rok 2025 prožít beze změny.
Otázkou je, co vám přinese větší benefit.
Ke knize si navíc můžete přidat můj online kurz Profese obchodník, ve kterém na vás čekají informace z praxe a ukázky, tak abyste věděli, jak vše ihned aplikovat. Kdykoliv se můžete ke kurzu vrátit, připomenout si nějaké myšlenky a možná řešení, a to klidně před důležitou schůzkou.
Navíc získáte spoustu materiálů, díky kterým posunete své dovednosti ještě rychleji a rovnou si je i procvičíte, než půjdete do akce.
majitelé firem
Díky této knize jsme přestali řešit jen každodenní výkony obchodníků a začali jsme se dívat na prodejní proces jako na celek. Výsledkem je vyšší ziskovost a sebevědomější tým, který jde k jádru potřeb zákazníků.
Miroslav Ramach, majitel Exteria
Tato kniha je velmi praktickým pomocníkem pro všechny obchodníky, začínající i pokročilé. Komplexně poradí, jak být úspěšný, a zároveň v ní najdete velmi chytře sepsané tipy a rady na základě cenných zkušeností Honzy, který je špička ve svém oboru.
Johnny Wolf, zakladatel řetězce Film Legends Museum
Leo Schaffer, majitel Odonto
manažeři obchodních týmů a obchodníci
Šimon Kočí, obchodní ředitel Dateio
Na prvním vydání jsem kdysi postavil základy své obchodní kariéry. Druhé vydání ale vnáší mnohem modernější pohled pro potřeby dnešní doby. Hlavně s konkrétními praktickými tipy, to oceňuji. Dobrá práce!
Daniel Rampas, obchodník Česká spořitelna
Hodně úspěchů a skvělých obchodních výsledků.
Jan Laibl
Včetně všech bonusů zdarma.
kteří chtějí sebejistě prodávat a snadno získávat nové zákazníky.
kteří chtějí, aby obchodníci přinášeli více uzavřených zakázek (a hodnotnějších).
kde obchod přináší značnou část zakázak a chtějí výrazně zlepšit své obchodní výsledky.
Knihu odesíláme do 2. pracovního dne po zaplacení objednávky.
První vydání knihy bylo v roce 2015, od té doby se hra výrazně změnila a do nové edice autor knihy přidal velké množství nových metod, postupů, úvah a také ji rozšířil o témata, které v roce 2015 ještě ani neexistovaly nebo byly v plenkách. Např. využití CRM systémů, AI, postupy pro online schůzky, apod.
©2015–2025 - Všechna práva vyhrazena | www.prospirio.cz
Vážení návštěvníci, tento web používá soubory cookie ke zlepšení vašeho zážitku při procházení webem. Abyste rychleji našli to, co hledáte a nezobrazovaly se vám reklamy na věci, které vás nezajímají. K tomu potřebujeme od Vás souhlas se zpracováním těchto souborů. Detaily o použitých cookies najdete na stránce Informace o zpracování cookies. Potěší nás, když přijmete naše cookies. Děkujeme.
Odpoví vám na otázky jako:
⏱️ Jak uzavírat obchody rychleji a s menší námahou?
🤝 Jak mít dlouhodobě výkonný obchodní tým
💰 Jak duplikovat výsledky nejlepšího obchodníka?