Kde se můžeme potkat
Rádi chodíme sdílet naše know how a dlouholeté zkušenosti i na jiné akce. Naše specialisty můžete vidět a slyšet na přednáškách, konferencích nebo networkingových akcích. Otevíráme témata obchodu, byznysu, osobního rozvoje a motivace a předáváme vše prakticky a srozumitelně, aby si každý odnesl maximum a uměl to aplikovat na sobě a svém byznysu.
Chcete nás na svoji akci?
Kdy, kde a na jaké téma? Napište nám a rádi s vámi probereme detaily.
Nejbližší akce, na kterých se na vás budeme těšit
Akce, které jsme navštívili
Konference zaměřená na call centra a zákaznické linky. Naše specialistka Lada vystoupí s tématem: Moderní vedení v call centrech: Od správného leadershipu k výsledkům, které bude obohacené daty, nástroji a postupy, které i vy budete moci využít na svých projektech.
Další ročník SaaS Vegas, kde se sdílí know how, zkušenosti a byznysové tipy. Přes 70 zástupců nejrůznějších firem, které mají za cíl jedno. Navzájem se nachytřit a být ready na další sezónu.
Founders MeetUp
Honza a Filip vystoupí s tématem: Všem se to líbí, ale nikdo to nechce, aneb jak vyrůst na prvních 100 klientů. Zaměříme se na klíčové důvody, se kterými se většina start-upů potkává a které často brání úspěšnému prodeji v B2B oblasti. I když se jejich produkt klientům líbí, prodeje nejsou tak úspěšné, jak by si představovali. Během přednášky se podíváme na důvody a přístupy, které mohou pomoci překonat tyto výzvy.
Petr prezentoval téma: Jak komunikovat projekt, za který zákazník rád platí fakturu. Představil různé nástroje a přístupy, které pomohou správně nastavit očekávání a pravidla hry, vytvořit kooperaci s klientem, prodat proběhlé aktivity a doprodat další.
Honza vystoupil s přednáškou: Cesta zákazníka, která zvyšuje obchodní výsledky, ve které ukázal, co se stane, když marketing a obchod nespolupracuje a co naopak díky spolupráci lze dosáhnout.
Mileniálové se často domnívají, že je marketing svatý grál a nic jiného už k prodeji svých služeb nebo produktů nepotřebují. Omyl. Zákaznická linka, chat, servis, domlouvání partnerství, získávání větších zakázek - to vše je obchod, který do svého byznysu/projektu potřebujete. Ukážu vám, jak vytvořit svou obchodní strategii, zjistit, kdo je vaše konkurence a váš zákazník. Podíváme se na ty nejčastější překážky v obchodě a práci s námitkami.
Jak z odcházejícího zákazníka udělat věrného a dále mu prodávat? Lada vám ukáže techniky, jak prostřednictvím vašich operátorů od zákazníků zjistit pravý důvod rušení a na to mu napasovat návrh pro jeho udržení a následující spokojenost. Díky tomu můžete z odcházejícího zákazníka udělat spokojeného a tím bude více ochotný si od vás služby / produkty dokupovat.
Unicorn mezi SaaS akcemi. 3 dny napráskané SaaS know-how, mastermindy, přednáškami, 1 to 1 schůzkami a vším, co si zamaneme.
Další ročník mezinárodní akce v oblasti telekomunikací a systému Mikrotik. Filip se zaměří na téma: Jak nastavit strategii zdražení a komunikovat ji zákazníkům tak, aby v tom viděli přínos a ne negativa
Filipa přednáška se zaměří na téma: Jak komunikovat se zákazníky - dlouhodobá strategie
Petr si připravil na konferenci téma: Jak komunikovat přidanou hodnotu pro zákazníka?
Networking, budování a prohlubování obchodních vztahů s dalšími hosty. Můžete se těšit i na odborné téma Každý může mít lepší obchodní výsledky.
Kvalitní zákaznická péče je důležitá, na tom se shodneme. Jak se zákazníky ale správně komunikovat? Zaměříme se na praktické tipy a ukázky jako důkaz, že některé způsoby komunikace působí lépe.
Dvoudenní konference na téma servis a péče o zákazníka
Jak přistupovat k obchodu ve firmě jako k plně řízenému projektu ve vaší firmě? Stále se na trhu setkáváme s firmami, pro které je obchod neznámou disciplínou a prostě nějak plyne. Ukážu vám, jak projektově dostat obchod pod kontrolu, aby přinášel zisky, které vaše firma nebo projekt potřebují.
Archetyp je o duši a charakteru značky, který útočí na zákazníkovy hodnoty a podvědomí a neřídí se ani tolik užitnou hodnotou produktu nebo služby. Řídí se emocemi a věřte, že emoce rozdělují a spojují lidi, tvoří lásku, vášeň a prodávají.
Inspirativní hosté, kteří se podělili o své zkušenosti při rozjezdu podnikání
Jak na podpoře více prodávat, jak se vypořádat s námitkami zákazníků, nebo prodat něco, co na skladě nemáme.
O time managementu, během níž zúčastněným vysvětlil principy efektivního nakládání nejen s pracovním, ale také s volným časem.
Jak vždy prodat sebe, myšlenku, službu či produkt
Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"
Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.