Nejde o to zákazníky přemluvit, umluvit a už vůbec ne donutit. Obchod je ve 21. století úplně někde jinde. Obchodník už musí být tak trochu “ninja” a umět skvěle naslouchat, číst “mezi řádky” a hlavně – dobře se ptát. Nemusíte znát tisíc a jeden parametr toho, co prodáváte, co ale znát musíte jsou potřeby vašeho zákazníka. Proto pro vás Filip Soukup (obchodní ředitel Prospirio) připravil unikátní PlayBook, kde poznáte vývoj prodejních stylů a jaký z nich je ten nejefektivnější, proč tomu tak je a jak i vy můžete začít prodávat více.
PlayBook prodejních stylů
Autor:
Pořád dokola ty samé námitky, dlouhé obchodní procesy, přemlouvání (nebo snad i nucení?) a výsledky?…. No ty by mohly být lepší. Většina obchodníků naráží na výzvy komunikace. Jak se vhodně ptát, jak předcházet námitkám,… no zkrátka jak prodávat více a efektivněji?
Autor:
Pořád dokola ty samé námitky, dlouhé obchodní procesy, přemlouvání (nebo snad i nucení?) a výsledky?…. No ty by mohly být lepší. Většina obchodníků naráží na výzvy komunikace. Jak se vhodně ptát, jak předcházet námitkám,… no zkrátka jak prodávat více a efektivněji?
Popis materiálu
Pro koho je materiál?
Pro obchodníky
Pro konzultanty a poradce
Pro makléře
Pro vedoucí a manažery obchodních týmů
S čím vám materiál pomůže?
Více si vydělat nebo mít více volného času
Zkrácení obchodního procesu
Posílení vztahu mezi vámi a zákazníkem
Předcházení námitkám
Materiál pro vás připravil
CSO | Specialista na obchod a business development
- 13 let praxe
- pomohl 45+ týmům zvýšit obchodní výsledky