...
✅ Nová edice knihy pro obchodníky

Máte dotaz? Chcete poradit?

Po–Pá: 8.00–18.00

Dominik

Každá pozice, osobnost, postava či věk vyžaduje určitý styl. Často sami sebe ale stavíme až na poslední místo a vlastně si ani nevšimneme, že jsme dospěli ke změně. Dominik svým klientům skrze oblečení ukazuje, co se na jejich pozici hodí a co se od nich očekává. Úspěch může být poznat na první pohled, ale stejně tak může být poznat i kvalita, pečlivost, rozhodnost, moudrost, jedinečnost, profesionalita a pracovitost. Oblečení může skrze první dojem pomáhat nebo podkopávat.

Dominik pomáhá s prvním dojmem ve firmách jako je Cafe Imperial, Next Door, Prima, Allianz, Česká manažerská asociace, Lexxus, KPMG, Óčko a dalším stovkám jednotlivců.

Specializace
Zvyšování důvěryhodnosti a profesionality
Zanechání pozitivního prvního dojmu
Smysl pro detail a kvalitu

9 z 10 lidí

zbytečně neudělá první dojem

až 70 % můžete ušetřit

díky vhodnému výběru a nákupu

Každá pozice, osobnost, postava či věk vyžaduje určitý styl. Často sami sebe ale stavíme až na poslední místo a vlastně si ani nevšimneme, že jsme dospěli ke změně. Dominik svým klientům skrze oblečení ukazuje, co se na jejich pozici hodí a co se od nich očekává. Úspěch může být poznat na první pohled, ale stejně tak může být poznat i kvalita, pečlivost, rozhodnost, moudrost, jedinečnost, profesionalita a pracovitost. Oblečení může skrze první dojem pomáhat nebo podkopávat.

Dominik pomáhá s prvním dojmem ve firmách jako je Cafe Imperial, Next Door, Prima, Allianz, Česká manažerská asociace, Lexxus, KPMG, Óčko a dalším stovkám jednotlivců.

Specializace
Zvyšování důvěryhodnosti a profesionality
Zanechání pozitivního prvního dojmu
Smysl pro detail a kvalitu

9 z 10 lidí

zbytečně neudělá první dojem

až 70 % můžete ušetřit

díky vhodnému výběru a nákupu

Dominik i vám pomůže se zanecháním dobrého prvního dojmu

Pro co nejlepší výsledek od vás Dominik nejprve zjistí pár informací: jaká je vaše představa, jaký máte postoj k oblékání, jak chcete působit, jak byste měl působit, jaké máte rád barvy a v čem se cítíte dobře. Kdo je váš klient, co na něj funguje, co mu pomůže rozhodnout se koupit nebo co ho naopak odradí. Na základě analýzy a našeho rozhovoru vám vytvoří styl, který je na míru vašim potřebám a potřebám vašich klientů. Dominik pracuje s jednotlivci i s celými firmami, kde vytváří styl, který odpovídá firemní identitě.

Domluvit si konzultaci

Poslední články

Proč mít jednotný styl ve firmě  Představte si situaci, kdy jako klient jdete do firmy na jednání. Ve dveřích potkáte ...
Jak udělat dobrý první dojem na schůzce? Jak by měl vypadat váš šatník a co by v něm nemělo chybět? ...

Další specialisté Prospirio

Jan Laibl

Co-founder | Specialista na tvorbu byznys strategií a propojení marketing & sales (founder Channel Partners holding)

Lada

Specialista na obchod a zákaznickou péči

Kryštof

Founder C.O.M, Specialista na strategické řízení firmy a zvyšování obchodního výkonu.

Libor

Specialista na strategické řízení (founder Česká Podnikatelská Aliance & IMCO)