- 20. 2. 2017
- 2 minuty
Jak moc být asertivní na začátku schůzky a jak ji uvést, aby zákazník změnil pohled z “vy jste mi přijel ...
- 10. 2. 2017
- 2 minuty
Pracujete v call centru, denně do sebe absorbujete desítky odmítnutí a kolegové odpadávají jeden po druhém? Správný mindset práce obchodníka ...
- 30. 1. 2017
- 2 minuty
Rostoucí měsíční plán a nekončící honba za jeho plněním. Jak se na to koukat jiným pohledem, aby nám to k ...
- 20. 1. 2017
- 1 minuta
Otázka, zda si schůzky potvrzovat nebo nepotvrzovat tak, aby vám je zákazníci na poslední chvíli neodříkali. Pozor na mýtus, že ...
- 6. 1. 2017
- 1 minuta
Jak postupovat, když jste něco do teď dělali zadarmo a nyní si chcete říct o peníze? Na co lidé často ...
- 11. 12. 2016
- 2 minuty
Když si domlouváte schůzky po telefonu, stane se někdy, že po vás chce klient znát cenu předtím, než se s ...
- 27. 11. 2016
- 1 minuta
Na čem postavit naše dílčí i životní cíle tak, abychom je opravdu chtěli dosáhnout? Máme řešit potřebu zákazníka, jenomže zákazník ...
- 21. 11. 2016
- 1 minuta
Chcete, aby zákazníci prodali právě vám? Tak jim to prodejte. Jak reagovat na námitku “pošlete mi to do e-mailu”.
- 8. 11. 2016
- 1 minuta
Jak ve firmě prodat službu nebo řešení přes někoho, kdo o koupi nemůže sám rozhodnout? Proč je dobré dostávat se ...
- 30. 10. 2016
- 1 minuta
3 způsoby, jak někoho nebo sám sebe motivovat jinak než jenom penězi. 5 kategorií otázek, které vám pomůžou zjišťovat reálné ...
- 24. 10. 2016
- 1 minuta
Jak na schůzce otočit v přednost nízký věk, tetování ale i třeba třes v rukou? Jak zjistit nejsilnější motivaci zákazníka, ...
- 13. 10. 2016
- 2 minuty
Jak adaptovat nového obchodníka do týmu? Tíží vás, že každý měsíc “začínáte zase od nuly”? A zkusíme několika tipy zlepšit ...
Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"
Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.
Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.