✅ Nová edice knihy pro obchodníky

Máte dotaz? Chcete poradit?

Jsme online

Po–Pá: 8.00–18.00
Blog

Blog: Praktické návody, tipy a novinky z obchodu a podnikání

Žádné teoretické poučky u nás nenajdete. Jsme praktikové, takže vám vše ukazujeme
na příkladech, abyste věděli, jak to vypadá v praxi a jak to můžete u sebe použít.

Otázka, zda si schůzky potvrzovat nebo nepotvrzovat tak, aby vám je zákazníci na poslední chvíli neodříkali. Pozor na mýtus, že ...
Jak postupovat, když jste něco do teď dělali zadarmo a nyní si chcete říct o peníze? Na co lidé často ...
Když si domlouváte schůzky po telefonu, stane se někdy, že po vás chce klient znát cenu předtím, než se s ...
Na čem postavit naše dílčí i životní cíle tak, abychom je opravdu chtěli dosáhnout? Máme řešit potřebu zákazníka, jenomže zákazník ...
Chcete, aby zákazníci prodali právě vám? Tak jim to prodejte. Jak reagovat na námitku “pošlete mi to do e-mailu”.
Jak ve firmě prodat službu nebo řešení přes někoho, kdo o koupi nemůže sám rozhodnout? Proč je dobré dostávat se ...
3 způsoby, jak někoho nebo sám sebe motivovat jinak než jenom penězi. 5 kategorií otázek, které vám pomůžou zjišťovat reálné ...
Jak na schůzce otočit v přednost nízký věk, tetování ale i třeba třes v rukou? Jak zjistit nejsilnější motivaci zákazníka, ...
Jak adaptovat nového obchodníka do týmu? Tíží vás, že každý měsíc “začínáte zase od nuly”? A zkusíme několika tipy zlepšit ...
Jak napsat e-mail pro domluvení schůzky? Kdy je lepší tykat a kdy vykat (jak v týmu, tak u zákazníka)? A ...
Vize a cíle má většina z nás. Když víme, kam chceme dojít a čeho chceme dosáhnout, pravděpodobnost dosažení, se výrazně ...
Jaká jsou specifika pultového on-shop prodeje, třeba v autosalonu? Má gestikulace rukou vliv na úspěch při jednání?

Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"

Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.

Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.

Nezávazná konzultace

Na schůzce probereme vaši aktuální situaci a návrhy možných řešení, které budou dávat smysl a hlavně povedou k vašim cílům. Do 2 pracovních dní se s vámi spojíme a domluvíme si termín.

Odesláním formuláře souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.

Počkejte ☝️ Už koluje po vašem obchodním oddělení PlayBook prodejních stylů? Stáhněte si ho ZDARMA

Odpoví vám na otázky jako:
⏱️ Jak uzavírat obchody rychleji a s menší námahou?
🤝 Jak mít dlouhodobě výkonný obchodní tým
💰 Jak duplikovat výsledky nejlepšího obchodníka?