- 22. 4. 2020
- 7 minut
Odmítají vám zákazníci schůzky? Co by měl tedy správný obchodník dělat? Jak tedy postupovat, pokud chceme dál prodávat? A mnohem ...
- 23. 3. 2020
- 4 minuty
„Nechce se mi! Nemám energii. Zase negativní zákazník.“ Pokud se vám někdy něco takového honí v hlavě, pak prostě musíte ...
- 20. 3. 2020
- 9 minut
Firmy i obchodníci potřebují fungovat a prodej je stěžejní bod pro udržení. Tak jsme pro vás připravili bezplatný webinář s ...
- 6. 3. 2020
- 2 minuty
Co je nejdůležitější v tomto roce? Inspirujte se u ostatních, čeho chtějí v tomto roce dosáhnout a nakopněte se do ...
- 26. 2. 2020
- 4 minuty
Už jen představa vystupování před lidmi způsobí mnoha lidem větší stres než návštěva zubaře nebo podání daňového přiznání. Jak tedy ...
- 12. 12. 2019
- 4 minuty
Když máme před sebou člověka-obchodníka, který se nespoléhá, že se mu úspěch „stane“. Dokáže vzít osud do vlastních rukou, vyhrne ...
- 12. 12. 2019
- 10 minut
“Je to moc drahé. To se nám nevyplatí. Nevidím v tom pro nás žádnou hodnotu. Přijde mi to moc peněz.” ...
- 31. 10. 2019
- 4 minuty
U nás v Prospirio jsme přemýšleli, jak dostat zajímavý obsah k obchodníkům, kteří na sobě chtějí neustále pracovat. Ať už ...
- 24. 10. 2019
- 3 minuty
Každý z nás má okolo sebe někoho, kdo miluje pátky. U většiny lidí se poslední pracovní den spojuje s pocitem ...
- 13. 9. 2018
- 4 minuty
Dělat obchod dobře není vždy úplně snadné. Možná vám občas na mysl přijde otázka, jestli i vy jste tím pravým. ...
- 10. 9. 2018
- 4 minuty
Často se stává, že obchodník ve snaze poskytnout svému klientovi adekvátní servis, mu předloží hned několik řešení jeho problému. Je ...
- 12. 7. 2018
- 4 minuty
Jak něco prodat? Nestačí jen přemýšlet nad tím, aby obchodník prodal a zákazník koupil. Jsou důležité 3 fáze, bez kterých ...
Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"
Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.
Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.