...
✅ Nová edice knihy pro obchodníky

Máte dotaz? Chcete poradit?

Po–Pá: 8.00–18.00
Jak uřídit firmu v době krize?

Jak uřídit firmu v době krize?

Krize je výbornou příležitostí k zjištění, jak robustní a stabilní firmu máme. Máme pro vás 3 tipy, díky kterým krizí „snadno“ projdete.
Krize je výbornou příležitostí k zjištění, jak robustní a stabilní firmu máme. Máme pro vás 3 tipy, díky kterým krizí „snadno“ projdete.

Krize je výbornou příležitostí k zjištění, jak robustní a stabilní firmu máme, jak skvělé výrobky a služby poskytujeme a zda nás tyto produkty provedou krizí. Samotným majitelům to také ukáže, jací jsou leadeři a jak umí řídit firmu.

Jak uřídit firmu v době krize? 

  1. Aktivně komunikujte – Buďte vidět a slyšet, a to nejen ve firmě ale i navenek. Snažte se zůstat v nadhledu a sdílejte informace a myšlenky v týmu. 
  2. Stanovte si 3 priority – Zaměřte svou pozornost na jednu věc, která udrží váš business v chodu. Snažte se zefektivňovat a zrychlovat komunikaci a spolupráci v týmu. Proveďte pro businessové snížení nákladů.
  3. Vytvořte strategii a plán na jeden měsíc a řiďte se jimi – Zaměřte se na 3 věci, které pomohou stabilizovat firmu a zvyšte a zrychlete aktivitu v obchodě.

Nezapomínejte, že ve firmě nejste sám. Proto na výzvy a překážky reagujte společně a do řešení zapojte všechny lidi ve firmě. 

Pevně věříme, že svůj business udržíte i v této nelehké době a že vám tyto 3 kroky v tom pomohou.

Libor Zinkaizl

Sdílejte článek s přáteli

Autor článku

Specialista na strategické řízení (founder Česká Podnikatelská Aliance & IMCO)

Máte dotaz? Chcete s něčím poradit?

Jsme tu pro vás. Můžete nám zavolat nebo napsat e-mail a určitě to společně vyřešíme.