...
✅ Nová edice knihy pro obchodníky

Máte dotaz? Chcete poradit?

Po–Pá: 8.00–18.00
Jak uřídit firmu v době krize?

Jak uřídit firmu v době krize?

Krize je výbornou příležitostí k zjištění, jak robustní a stabilní firmu máme. Máme pro vás 3 tipy, díky kterým krizí „snadno“ projdete.
Krize je výbornou příležitostí k zjištění, jak robustní a stabilní firmu máme. Máme pro vás 3 tipy, díky kterým krizí „snadno“ projdete.

Krize je výbornou příležitostí k zjištění, jak robustní a stabilní firmu máme, jak skvělé výrobky a služby poskytujeme a zda nás tyto produkty provedou krizí. Samotným majitelům to také ukáže, jací jsou leadeři a jak umí řídit firmu.

Jak uřídit firmu v době krize? 

  1. Aktivně komunikujte – Buďte vidět a slyšet, a to nejen ve firmě ale i navenek. Snažte se zůstat v nadhledu a sdílejte informace a myšlenky v týmu. 
  2. Stanovte si 3 priority – Zaměřte svou pozornost na jednu věc, která udrží váš business v chodu. Snažte se zefektivňovat a zrychlovat komunikaci a spolupráci v týmu. Proveďte pro businessové snížení nákladů.
  3. Vytvořte strategii a plán na jeden měsíc a řiďte se jimi – Zaměřte se na 3 věci, které pomohou stabilizovat firmu a zvyšte a zrychlete aktivitu v obchodě.

Nezapomínejte, že ve firmě nejste sám. Proto na výzvy a překážky reagujte společně a do řešení zapojte všechny lidi ve firmě. 

Pevně věříme, že svůj business udržíte i v této nelehké době a že vám tyto 3 kroky v tom pomohou.

Libor Zinkaizl

Sdílejte článek s přáteli

Autor článku

Specialista na strategické řízení (founder Česká Podnikatelská Aliance & IMCO)

Máte dotaz? Chcete s něčím poradit?

Jsme tu pro vás. Můžete nám zavolat nebo napsat e-mail a určitě to společně vyřešíme.

Články, které by vás mohly zajímat

Překonání počátečního strachu “Bojím se, jestli to zvládnu.” Kdybych měl spočítat, kolikrát jsem tuto větu slyšel od mých mladších kolegů, ...
Workshopy, vzdělávání, konference – nicméně to všechno spíše pro vaše zaměstnance. Nezapomínáte přitom na sebe? Vzdělávání a rozvoj vedení firmy, ...
Majitelé a CEO pak padají do mikromanagementu, tedy nadměrné kontroly a detailního dohledu nad každým krokem zaměstnanců, čímž snižují produktivitu ...

Pomáháme k prosperující budoucnosti. Pojďme začít.

Funkční tipy a návody od specialistů z oboru napasované přímo na váš konkrétní byznys. Proto je můžete aplikovat okamžitě.

Společně si definujeme cíle a strategii, která nám ukáže směr. Pomocí dílčích kroků je budeme plnit a v průběhu času vyhodnocovat.

Společně si definujeme cíle a strategii, která nám ukáže směr. Pomocí dílčích kroků je budeme plnit a v průběhu času vyhodnocovat.

Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"

Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.

Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.

Nezávazná konzultace

Na schůzce probereme vaši aktuální situaci a návrhy možných řešení, které budou dávat smysl a hlavně povedou k vašim cílům. Do 2 pracovních dní se s vámi spojíme a domluvíme si termín.

Odesláním formuláře souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.

Počkejte ☝️ Už koluje po vašem obchodním oddělení PlayBook prodejních stylů? Stáhněte si ho ZDARMA

Odpoví vám na otázky jako:
⏱️ Jak uzavírat obchody rychleji a s menší námahou?
🤝 Jak mít dlouhodobě výkonný obchodní tým
💰 Jak duplikovat výsledky nejlepšího obchodníka?