...
✅ Nová edice knihy pro obchodníky

Máte dotaz? Chcete poradit?

Po–Pá: 8.00–18.00
Co když zákazníci odsouvají schůzky, rozhodnutí nebo domluvené úkoly?

Co když zákazníci odsouvají schůzky, rozhodnutí nebo domluvené úkoly?

Odsouvají vám zákazníci schůzky? Svá rozhodnutí? Domluvené úkoly? Přestaňte řešit, kdy bude další schůzka, ale proč by vás měl zákazník potřebovat.
Odsouvají vám zákazníci schůzky? Svá rozhodnutí? Domluvené úkoly? Přestaňte řešit, kdy bude další schůzka, ale proč by vás měl zákazník potřebovat.

Stává se vám, že zákazníci odsouvají schůzky? Svá rozhodnutí? Domluvené úkoly? Nevěšte hlavu. Přestaňte řešit, kdy bude další schůzka, ale proč by vás měl zákazník potřebovat. 

Často jsem se setkával s odmítnutím od zákazníků. Odpovědi typu omlouvám se, ale neměl jsem čas. Ozvěte se mi za týden, měsíc, rok… Teď je velice aktuální „Až bude za námi korona“. 

Zkusil jsem to, dal jsem si nový termín do CRM a ozval se v danou dobu. A překvapivě jsem se dočkal podobných odpovědí, pokud jsem vůbec nějakou dostal. 

Zamyslel jsem se nad tím, proč můj nabízený produkt, služba nebo já samotný nejsem dostatečně důležitý než jiné aktivity. 

Došlo mi, že je důležité řešit, proč by to pro ně měla být priorita! A proč to řešit zrovna teď!

Například. Nabízíte služby online marketingu. Klient odsouvá termíny kvůli koronaviru. Že teď ještě není ta správná doba. Sejdeme se až se situace uklidní. 

Kdy jindy by však měl klient řešit online marketing než právě teď. V tuto dobu, kdy se téměř vše přesouvá do onlinu? Teď nemá smysl mít billboard na D1, ale svou komunikaci přesunout do onlinu. 

Rada zní. Dejte zákazníkům důvod, proč vás posunout v seznamu priorit. Když zákazníci budou vědět PROČ, budou ochotnější hledat cestu.

Přeji vám úspěšné obchody

Petr Bernadič

Autor článku

Máte dotaz? Chcete s něčím poradit?

Jsme tu pro vás. Můžete nám zavolat nebo napsat e-mail a určitě to společně vyřešíme.

Články, které by vás mohly zajímat

Jak udělat dobrý první dojem na schůzce? Jak by měl vypadat váš šatník a co by v něm nemělo chybět? ...
Při výběru marketingové agentury, popřípadě pak individuálního poskytovatele marketingu v podobě freelancera, je třeba myslet na pár důležitých věcí. Jaké ...
Motivace zaměstnanců a obchodních týmů by neměla být jen o penězích. Jsou 3 motivy, které jsou více motivační než peníze. ...

Pomáháme k prosperující budoucnosti. Pojďme začít.

Funkční tipy a návody od specialistů z oboru napasované přímo na váš konkrétní byznys. Proto je můžete aplikovat okamžitě.

Společně si definujeme cíle a strategii, která nám ukáže směr. Pomocí dílčích kroků je budeme plnit a v průběhu času vyhodnocovat.

Společně si definujeme cíle a strategii, která nám ukáže směr. Pomocí dílčích kroků je budeme plnit a v průběhu času vyhodnocovat.

Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"

Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.

Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.

Nezávazná poptávka

Do 2 pracovních dní se s vámi spojíme a domluvíme si termín.

Odesláním formuláře souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.

Počkejte ☝️ Už koluje po vašem obchodním oddělení PlayBook prodejních stylů? Stáhněte si ho ZDARMA

Odpoví vám na otázky jako:
⏱️ Jak uzavírat obchody rychleji a s menší námahou?
🤝 Jak mít dlouhodobě výkonný obchodní tým
💰 Jak duplikovat výsledky nejlepšího obchodníka?