Workshopy na míru
Potřebujete posunout tým v obchodních dovednostech? Chcete vědět, jak komunikovat zdražení vašich produktů či služeb? Chtěli byste zvýšit motivaci a produktivitu vašeho týmu? Nebo si nevíte rady s HR náborem, zákaznickou péčí, vedením lidí či jinými záležitostmi ve vašem byznysu? Ať už jsou vaše potřeby jakékoliv, po konkrétní analýze postavíme praktický workshop přímo na míru vašim potřebám a cílům: INTERAKTIVNÍ - PRAKTICKÉ - EFEKTIVNÍ
Potřebujete posunout tým v obchodních dovednostech? Chcete vědět, jak komunikovat zdražení vašich produktů či služeb? Chtěli byste zvýšit motivaci a produktivitu vašeho týmu? Nebo si nevíte rady s HR náborem, zákaznickou péčí, vedením lidí či jinými záležitostmi ve vašem byznysu? Ať už jsou vaše potřeby jakékoliv, po konkrétní analýze postavíme praktický workshop přímo na míru vašim potřebám a cílům: INTERAKTIVNÍ - PRAKTICKÉ - EFEKTIVNÍ
Workshop na míru
Workshop na míru
Maximalizujte potenciál vašeho týmu a posuňte své dovednosti
Workshop na míru je maximálně praktický, podložený našimi dlouholetými zkušenostmi z praxe. Workshop nebo série workshopů jsou přizpůsobeny vašim potřebám, oboru, cílům a dalším faktorům, které zjistíme při vstupní analýze. Podle toho také vybíráme našeho specialistu či více specialistů, kteří pro vás budou nejvíce přínosní. Materiály, které si účastníci navíc odnášejí se stávají klíčovým nástrojem. Workshopy na míru jsou také maximálně diskrétní, nemusíte se tedy bát o vaše know how.
- Workshopy jsou interaktivní s praktickým zaměřením
- Náš tým specialistů se skládá z lidí, kteří mají bohaté zkušenosti z praxe
- Po workshopech následuje zhodnocení a doporučení dalších kroků
- Know how je možné aplikovat okamžitě do praxe
- Workshopy mohou probíhat jak u vás, tak u nás, či kompletně online
Co všechno s námi můžete řešit?
Plnění obchodních cílů
Plnění vašich obchodních cílů, tvorba strategie k dosažení a akční plán.
Proaktivita týmu
Nastartování proaktivity týmu, změna přístupu k obchodu, aktivní prodej namísto pasivního.
Efektivní schůzky
Navýšení počtu domluvených schůzek a zvýšení jejich efektivity.
Motivace obchodníků
Nastartování motivace obchodníků, posunutí manažerů k efektivnějšímu vedení týmu a zvýšení jejich motivačních technik a schopností.
Efektivní komunikace interně i externě
Zefektivnění interní komunikace, ať už v propojení marketingu s obchodem, nebo třeba ze strany IT kolegů. To samé se týká i komunikace směrem k vašim zákazníkům.
Revize, automatizace či digitalizace procesů
Šetření finančních a časových zdrojů a to revizí vašich procesů a navrhnutí případné automatizace či digitalizace.
Uvedení nového produktu na trh
Uvedení nového produktu na trh, oslovení nové cílové skupiny nebo přechod do jiného odvětví.
Time management
Zefektivnění práce, delegace úkolů, maximalizace výsledků a udržení energie.
Prodej 2.0
Nastavení nové strategie upsellů či cross sellů. Zefektivnění celého obchodního procesů, revize současných aktivit. Řešení námitek a uzavírání více obchodů, jak ve váš prospěch, tak ve prospěch zákazníka.
Maximální využití zákaznické linky
Prodej přes zákaznickou linku a zefektivnění celého obchodního procesu.
Psychologie prodeje
Porozumění obchodního procesu do hloubky a to i co se týká psychologie zákazníka a prodeje jako takového.
Vedení lidí
Vedení zaměstnanců k dosažení výsledků prostřednictvím sdílené vize a motivace týmu. Pokročení v leadershipových dovednostech.
Nedostatečné výsledky
Revize nastavených cílů, strategie i jednotlivých akčních kroků a denních činností - návrh na změnu.
Retence a fluktuace zaměstnanců
Nastavení náborové strategie tak, aby vám zaměstnanci zůstali věrní a táhli jste společně za jeden provaz.
Firemní kultura
Stmelování týmu, nastavení společné vize, hodnot a cílů.
Nenašli jste tu svoje téma? Napište nám
Pokud jste tu vaše téma nenašli, nevadí. Napište nám a zjistíme, jestli vám dokážeme pomoci.
Průběh celého procesu
Vyplnění nezávazného kontaktního formuláře
Dejte nám o sobě vědět základní informace v kontaktním formuláři, kde už můžete specifikovat, čeho by se měl workshop týkat.
Maximálně do 2 dnů vás budeme telefonicky kontaktovat a společně si ujasníme vaše očekávání a hlavní téma workshopu.
Analýza potřeb s týmem
Prvotní analýza potřeb s týmem je stěžejní pro důkladnou přípravu na workshop.
Definice cílů
Po vstupní analýze si společně definujeme cíle, ke kterým workshop či série workshopů povedou. Odsouhlasíme si finanční rozpočet.
Rezervace termínů a prostorů
Zarezervujeme si termíny a domluvíme se, kde bude workshop probíhat. Možnost máte jak v našich kancelářských prostorách, stejně tak můžeme přijet za vámi, nebo připravíme vše online.
Realizace workshopu
Workshop může být pro 3 a více lidí. Maximální počet účastníků se odvíjí od obsahu workshopu a stanoveného cíle. Workshopy jsou standardně celodenní, záleží však na vaší preferenci a předem stanovených cílech workshopu.
Vyhodnocení workshopu
Každý workshop zhodnotíme a navrhneme další případné kroky k vašemu rozvoji.
Kdo jsou naši specialisté?
Na našem workshopu se setkáte se specialisty z různých oblastí, kteří vám pomohou pracovat na vámi předem stanovených cílech a požadavcích a každý z nich udělá maximum proto, abyste jich dosáhli.
Co-founder | Specialista na tvorbu byznys strategií a propojení marketing & sales (founder Channel Partners holding)
- 18 let praxe
- Majitel 8 obchodních firem
Specialista na obchod a zákaznickou péči
- 15 let praxe
- 26 000+ spokojených zákazníků na lince
Founder C.O.M, Specialista na strategické řízení firmy a zvyšování obchodního výkonu.
- Přes 8 let podniká s vlastními firmami
- Úspěšné řízení útvaru 10 týmů o velikosti 130+ lidí
Specialista na strategické řízení (founder Česká Podnikatelská Aliance & IMCO)
- 25 let praxe
- Strategicky vedl 290+ ředitelů a majitelů
Aktivní podnikatelka, strategická konzultantka a leadership specialistka
- 20+ let praxe v oblasti řízení lidí
Specialista na prodejní strategii a vedení obchodních a realizačních týmů
Specialista na rozvoj prodejních dovedností
- 12 let v managementu
- 8 let se věnuje vzdělávání prodejních dovedností
Specialista na nábor lidí a zefektivnění HR procesu
- 13 let praxe
- Zrealizovala více než 3000 pohovorů
Specialistka na talent management, leadership a obchod
- 20 let praxe
- 6500+ klientský kmen
Specialistka na zákaznickou péči a prodej po telefonu
- 15 let praxe
- 6 000+ analýz hovorů s cílem zvýšení prodejních výsledků
Specialista na automatizace a optimalizace procesů (founder Plexima)
- 20 let praxe
- Fleelance Partner of the Year - Make
Specialista na strategické vedení firem a finanční řízení
- 25 let praxe
- Zkušenosti ze 4 trhů (CZE, SK, LT, PL)
Specialista na finanční řízení a tvorbu business plánů (founder Channel Partners holding)
- 16 let praxe
- Připravil více jak 30 business casů
Specialista na první dojem a oblékání
- 10 let praxe
- Pomůže vám ušetřit až 70 % díky vhodnému výběru oblečení
Specialista na mezilidskou komunikaci, firemní kulturu a obchod
- 18 let praxe
- 300+ spokojených klientů
Specialista na B2B a B2B SaaS marketing (ex-CMO Smartlook)
- 15 let praxe
- z 0 MRR zvýšil na 4 mio+ ARR
Koordinátorka péče a rozvoje specialistů
- 11 let praxe
- Organizovala 350+ akcí s klienty
Účastníci, kteří dosáhli po workshopu vyšších výsledků
Aleš Luňák
Minulý týden jsme s kolegy absolvovali druhou část workshopu pro recruitery z dílny Prospirio.
Naštěstí je Petr profík, poradil si i s našim rozpačitým startem a my mohli při workshopu uvést teoretické znalosti z první teoretické části do praxe. Workshop předčil naše očekávání, nejen Petr ale i my mezi sebou jsme se vzájemně obohatili o různé přístupy a postupy, jak vyjednávat nebo řešit konflikty.
Vojtěch Sedlák
Honza je odborník na predaj. Dokáže perfektne namotivovať aj ľudí, ktorí stagnujú a potrebujú nakopnúť. Máme za sebou úspešnú spoluprácu, ktorú v budúcnosti rád zopakujem v prípade potreby.
Štěpán Karoch
Na závěr úspěšného Q2 jsme si v rámci Shoptet Sales academy exkluzivně pozvali legendu sales mentoringu v ČR Honzu Laibla a navázali na náš první workshop, který pro nás Honza dělal před čtyřmi lety ještě za časů, kdy měl Shoptet 40 lidí a seděli jsme v rodinných kanclících na Francouzské. Prošli jsme toho opravdu hodně, od běžné argumentace až po témata jako mentální hygiena a motivace obchodníka. Honzo díky, náš obchodní arzenál je ready na Q3!
Časté dotazy a odpovědi
Kdy dojde k realizaci workshopu od poptávky?
Vzhledem k tomu, že naše workshopy jsou na míru přizpůsobené potřebám vaší firmy nebo týmu, vyžadují pečlivou přípravu a detailní analýzu. V důsledku toho se může realizace workshopy na míru prodloužit.
Co vše je potřeba si připravit na workshop u vás?
Naše klienty prosíme, aby si připravili konkrétní body a případně i situace, s kterými se setkávají nejčastěji a chtějí je řešit. Jedině tak náš workshop splní cíl praktičnosti a vy si tak odnese konkrétní řešení.
Co vše si máme připravit, pokud se workshop dělá u nás?
Prosíme o flipcharty s papíry, fixy, projektor/TV, ideálně stůl do U, abychom mohli mít co největší interakci. Dále prostor, kde nás nebude nikdo rušit a občerstvení pro dobití baterek.
Je možné udělat sérii workshopů s vyhodnocením postupného zlepšování?
Ano, pokud se rozhodnete po prvním workshopu, že byste chtěli prohloubit vaše know how i v jiných oblastech, můžeme provést celou sérii workshopů a postupně vyhodnocovat vaše výsledky.
Jsou workshopy standardně na celý den nebo je možnost více termínů?
Délky jednotlivých workshopů závisí na vašich potřebách a předešlé domluvě. Délky a intenzity workshopů stanovíme přesně podle vašich potřeb. Workshopy mohou být rozdělené i do několika dnů a to pro co největší efekt a praktičnost. Někdy dává smysl mít intenzivnější akci, aby bylo co nejvíce prostoru pro praktický trénink, zpětnou vazbu a ohnutí témat přímo na váš byznys.
Jak se workshop hradí?
V rámci workshopů nám stačí vaše objednávka a fakturaci provádíme standardně až po proběhnutí akce. V případě většího řešení probíhá záloha podle dohody a to kvůli rezervaci kapacit.
Obdržíme z workshopu certifikát?
Po každém workshopu dáváme všem účastníkům certifikát. To je samozřejmostí 🙂
Kolik nás na workshopu může být?
Ideálním a standardním počtem je rozmezí 3-15 účastníků. U specifických workshopů je počet individuální a záleží na společné domluvě.
Chcete více?
Konzultace
Konzultujte konkrétní situace se specialistou
Workshopy a online kurzy
Získejte know how od našich specialistů a dosáhněte vyšších výsledků
Dlouhodobá spolupráce
Úzká spolupráce, která maximalizuje výsledky
Zní workshop na míru jako ideální řešení pro vás a váš tým?
Nezávazně nás kontaktujte, řekněte nám vaše představy a očekávání a my se s vámi obratem spojíme.
Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"
Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.