...

Máte dotaz? Chcete poradit?

Po–Pá: 8.00–18.00
Workshop na míru

Workshopy na míru

Potřebujete posunout tým v obchodních dovednostech? Chcete vědět, jak komunikovat zdražení vašich produktů či služeb? Chtěli byste zvýšit motivaci a produktivitu vašeho týmu? Nebo si nevíte rady s HR náborem, zákaznickou péčí, vedením lidí či jinými záležitostmi ve vašem byznysu? Ať už jsou vaše potřeby jakékoliv, po konkrétní analýze postavíme praktický workshop přímo na míru vašim potřebám a cílům: INTERAKTIVNÍ - PRAKTICKÉ - EFEKTIVNÍ

Potřebujete posunout tým v obchodních dovednostech? Chcete vědět, jak komunikovat zdražení vašich produktů či služeb? Chtěli byste zvýšit motivaci a produktivitu vašeho týmu? Nebo si nevíte rady s HR náborem, zákaznickou péčí, vedením lidí či jinými záležitostmi ve vašem byznysu? Ať už jsou vaše potřeby jakékoliv, po konkrétní analýze postavíme praktický workshop přímo na míru vašim potřebám a cílům: INTERAKTIVNÍ - PRAKTICKÉ - EFEKTIVNÍ

Maximalizujte potenciál vašeho týmu a posuňte své dovednosti

Workshop na míru je maximálně praktický, podložený našimi dlouholetými zkušenostmi z praxe. Workshop nebo série workshopů jsou přizpůsobeny vašim potřebám, oboru, cílům a dalším faktorům, které zjistíme při vstupní analýze. Podle toho také vybíráme našeho specialistu či více specialistů, kteří pro vás budou nejvíce přínosní. Materiály, které si účastníci navíc odnášejí se stávají klíčovým nástrojem. Workshopy na míru jsou také maximálně diskrétní, nemusíte se tedy bát o vaše know how.

Co všechno s námi můžete řešit?

Plnění obchodních cílů

Plnění vašich obchodních cílů, tvorba strategie k dosažení a akční plán.

Proaktivita týmu

Nastartování proaktivity týmu, změna přístupu k obchodu, aktivní prodej namísto pasivního.

Efektivní schůzky

Navýšení počtu domluvených schůzek a zvýšení jejich efektivity.

Motivace obchodníků

Nastartování motivace obchodníků, posunutí manažerů k efektivnějšímu vedení týmu a zvýšení jejich motivačních technik a schopností.

Efektivní komunikace interně i externě

Zefektivnění interní komunikace, ať už v propojení marketingu s obchodem, nebo třeba ze strany IT kolegů. To samé se týká i komunikace směrem k vašim zákazníkům.

Revize, automatizace či digitalizace procesů

Šetření finančních a časových zdrojů a to revizí vašich procesů a navrhnutí případné automatizace či digitalizace.

Uvedení nového produktu na trh

Uvedení nového produktu na trh, oslovení nové cílové skupiny nebo přechod do jiného odvětví.

Time management

Zefektivnění práce, delegace úkolů, maximalizace výsledků a udržení energie.

Prodej 2.0

Nastavení nové strategie upsellů či cross sellů. Zefektivnění celého obchodního procesů, revize současných aktivit. Řešení námitek a uzavírání více obchodů, jak ve váš prospěch, tak ve prospěch zákazníka.

Maximální využití zákaznické linky

Prodej přes zákaznickou linku a zefektivnění celého obchodního procesu.

Psychologie prodeje

Porozumění obchodního procesu do hloubky a to i co se týká psychologie zákazníka a prodeje jako takového.

Vedení lidí

Vedení zaměstnanců k dosažení výsledků prostřednictvím sdílené vize a motivace týmu. Pokročení v leadershipových dovednostech.

Nedostatečné výsledky

Revize nastavených cílů, strategie i jednotlivých akčních kroků a denních činností - návrh na změnu.

Retence a fluktuace zaměstnanců

Nastavení náborové strategie tak, aby vám zaměstnanci zůstali věrní a táhli jste společně za jeden provaz.

Firemní kultura

Stmelování týmu, nastavení společné vize, hodnot a cílů.

Nenašli jste tu svoje téma? Napište nám

Pokud jste tu vaše téma nenašli, nevadí. Napište nám a zjistíme, jestli vám dokážeme pomoci.

Průběh celého procesu

Vyplnění nezávazného kontaktního formuláře
Dejte nám o sobě vědět základní informace v kontaktním formuláři, kde už můžete specifikovat, čeho by se měl workshop týkat. Maximálně do 2 dnů vás budeme telefonicky kontaktovat a společně si ujasníme vaše očekávání a hlavní téma workshopu.

Analýza potřeb s týmem
Prvotní analýza potřeb s týmem je stěžejní pro důkladnou přípravu na workshop.

Definice cílů
Po vstupní analýze si společně definujeme cíle, ke kterým workshop či série workshopů povedou. Odsouhlasíme si finanční rozpočet.

Rezervace termínů a prostorů
Zarezervujeme si termíny a domluvíme se, kde bude workshop probíhat. Možnost máte jak v našich kancelářských prostorách, stejně tak můžeme přijet za vámi, nebo připravíme vše online.

Realizace workshopu
Workshop může být pro 3 a více lidí. Maximální počet účastníků se odvíjí od obsahu workshopu a stanoveného cíle. Workshopy jsou standardně celodenní, záleží však na vaší preferenci a předem stanovených cílech workshopu.

Vyhodnocení workshopu
Každý workshop zhodnotíme a navrhneme další případné kroky k vašemu rozvoji.

workshop memodo
workshop-na-miru-imper-min
abra workshop 1
freelo workshop

Kdo jsou naši specialisté?

Na našem workshopu se setkáte se specialisty z různých oblastí, kteří vám pomohou pracovat na vámi předem stanovených cílech a požadavcích a každý z nich udělá maximum proto, abyste jich dosáhli.

Jan

Co-founder | Specialista na tvorbu byznys strategií a propojení marketing & sales (founder Channel Partners holding)

Specialista na obchod a zákaznickou péči

Founder C.O.M, Specialista na strategické řízení firmy a zvyšování obchodního výkonu.

Specialista na obchodní telefonování a telesales

Konzultantka pro rozvoj klientů

Specialista na strategické řízení (founder Česká Podnikatelská Aliance & IMCO)

Aktivní podnikatelka, strategická konzultantka a leadership specialistka

Specialista na prodejní strategii a vedení obchodních a realizačních týmů

Specialista na rozvoj prodejních dovedností

Specialista na HR procesy

Specialista na nábor lidí a zefektivnění HR procesu

Specialistka na talent management, leadership a obchod

Specialistka na zákaznickou péči a prodej po telefonu

Specialista na automatizace a optimalizace procesů (founder Plexima)

Specialista na strategické vedení firem a finanční řízení

Specialista na finanční řízení a tvorbu business plánů (founder Channel Partners holding)

Specialista na první dojem a oblékání

Specialista na mezilidskou komunikaci, firemní kulturu a obchod

Specialista na B2B a B2B SaaS marketing (ex-CMO Smartlook)

Koordinátorka péče a rozvoje specialistů

Účastníci, kteří dosáhli po workshopu vyšších výsledků

ales-lunak

Aleš Luňák

HR Recruiter
Benu

Minulý týden jsme s kolegy absolvovali druhou část workshopu pro recruitery z dílny Prospirio.
Naštěstí je Petr profík, poradil si i s našim rozpačitým startem a my mohli při workshopu uvést teoretické znalosti z první teoretické části do praxe. Workshop předčil naše očekávání, nejen Petr ale i my mezi sebou jsme se vzájemně obohatili o různé přístupy a postupy, jak vyjednávat nebo řešit konflikty.

Zobrazit celou referenci
vojtech sedlak

Vojtěch Sedlák

B2B manažer
CZC.cz

Honza je odborník na predaj. Dokáže perfektne namotivovať aj ľudí, ktorí stagnujú a potrebujú nakopnúť. Máme za sebou úspešnú spoluprácu, ktorú v budúcnosti rád zopakujem v prípade potreby.

Zobrazit celou referenci
stepan karoch

Štěpán Karoch

CSO
Shoptet

Na závěr úspěšného Q2 jsme si v rámci Shoptet Sales academy exkluzivně pozvali legendu sales mentoringu v ČR Honzu Laibla a navázali na náš první workshop, který pro nás Honza dělal před čtyřmi lety ještě za časů, kdy měl Shoptet 40 lidí a seděli jsme v rodinných kanclících na Francouzské. Prošli jsme toho opravdu hodně, od běžné argumentace až po témata jako mentální hygiena a motivace obchodníka. Honzo díky, náš obchodní arzenál je ready na Q3!

Zobrazit celou referenci

Časté dotazy a odpovědi

Kdy dojde k realizaci workshopu od poptávky?

Vzhledem k tomu, že naše workshopy jsou na míru přizpůsobené potřebám vaší firmy nebo týmu, vyžadují pečlivou přípravu a detailní analýzu. V důsledku toho se může realizace workshopy na míru prodloužit.

Co vše je potřeba si připravit na workshop u vás?

Naše klienty prosíme, aby si připravili konkrétní body a případně i situace, s kterými se setkávají nejčastěji a chtějí je řešit. Jedině tak náš workshop splní cíl praktičnosti a vy si tak odnese konkrétní řešení.

Co vše si máme připravit, pokud se workshop dělá u nás?

Prosíme o flipcharty s papíry, fixy, projektor/TV, ideálně stůl do U, abychom mohli mít co největší interakci. Dále prostor, kde nás nebude nikdo rušit a občerstvení pro dobití baterek.

Je možné udělat sérii workshopů s vyhodnocením postupného zlepšování?

Ano, pokud se rozhodnete po prvním workshopu, že byste chtěli prohloubit vaše know how i v jiných oblastech, můžeme provést celou sérii workshopů a postupně vyhodnocovat vaše výsledky.

Jsou workshopy standardně na celý den nebo je možnost více termínů?

Délky jednotlivých workshopů závisí na vašich potřebách a předešlé domluvě. Délky a intenzity workshopů stanovíme přesně podle vašich potřeb. Workshopy mohou být rozdělené i do několika dnů a to pro co největší efekt a praktičnost. Někdy dává smysl mít intenzivnější akci, aby bylo co nejvíce prostoru pro praktický trénink, zpětnou vazbu a ohnutí témat přímo na váš byznys.

Jak se workshop hradí?

V rámci workshopů nám stačí vaše objednávka a fakturaci provádíme standardně až po proběhnutí akce. V případě většího řešení probíhá záloha podle dohody a to kvůli rezervaci kapacit.

Obdržíme z workshopu certifikát?

Po každém workshopu dáváme všem účastníkům certifikát. To je samozřejmostí 🙂

Kolik nás na workshopu může být?

Ideálním a standardním počtem je rozmezí 3-15 účastníků. U specifických workshopů je počet individuální a záleží na společné domluvě.

Chcete více?

Konzultace

Konzultujte konkrétní situace se specialistou

Workshopy a online kurzy

Získejte know how od našich specialistů a dosáhněte vyšších výsledků

Dlouhodobá spolupráce

Úzká spolupráce, která maximalizuje výsledky

Zní workshop na míru jako ideální řešení pro vás a váš tým?

Nezávazně nás kontaktujte, řekněte nám vaše představy a očekávání a my se s vámi obratem spojíme. 

Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"

Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.

Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.

Workshop na míru

Od zlepšení vašich dovedností a zvýšení výsledků v týmu vás dělí jen vyplnění tohoto formuláře a pár kliknutí. Do 2 pracovních dní se s vámi spojíme, probereme všechny možnosti a další postup.

Odesláním formuláře souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.

Počkejte ☝️ Už koluje po vašem obchodním oddělení PlayBook prodejních stylů? Stáhněte si ho ZDARMA

Odpoví vám na otázky jako:
⏱️ Jak uzavírat obchody rychleji a s menší námahou?
🤝 Jak mít dlouhodobě výkonný obchodní tým
💰 Jak duplikovat výsledky nejlepšího obchodníka?

Nezávazná poptávka

Do 2 pracovních dní se s vámi spojíme a domluvíme si termín.

Odesláním formuláře souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.