Konzultace: Zákaznická péče
Využijte potenciál vaší zákaznické péče.
Zajišťujeme spokojenost zákazníků a ukazujeme, že i oddělení zákaznické péče může být zdrojem dalšího příjmu.
Zajišťujeme spokojenost zákazníků a ukazujeme, že i oddělení zákaznické péče může být zdrojem dalšího příjmu.
Témata, která s námi firmy nejčastěji řeší
Získejte detailní vhled a know-how na konkrétní téma, které vás aktuálně nejvíce pálí.
Jak probíhá konzultace?
Získejte nový pohled na svůj business a jasné kroky k dosažení požadovaných cílů.
Zamyšlení zvenčí vždy přináší nový úhel pohledu, odhalení dalších příležitostí a potřebný vhled mimo vlastní vymezené mantinely, které nás často brzdí v dalším rozvoji.
Vyjasnění cílů
Sdělíte nám vaše cíle a možnosti, abychom pochopili váš business a mohli se na konzultaci dobře připravit.
Setkání
Na společném offline nebo online setkání probereme váš business a jasné kroky k dosažení požadovaných cílů.
Záznam a plán
Po skončení konzultace dostanete zvukový záznam včetně souhrnu a sepsaného plánu s akčními kroky.
Podle vašich konkrétních cílů vybereme vhodného specialistu.
Každý specialista má jiné zaměření, ve kterém vyniká. Na základě vašich konkrétních cílů vybereme vhodného specialistu, se kterým se potkáte na konzultaci.
Specialista na obchod a zákaznickou péči
- 15 let praxe
- 26 000+ spokojených zákazníků na lince
Specialistka na zákaznickou péči a prodej po telefonu
- 15 let praxe
- 6 000+ analýz hovorů s cílem zvýšení prodejních výsledků
Využijte příležitost zefektivnit, inovovat a maximalizovat plný potenciál vaší firmy nebo podnikání.
Stanovte si jedinečné cíle
Získejte výkonný akční plán vytvořený speciálně pro váš business nebo podnikání.
Identifikujte bariéry
Získejte potřebný vhled a odhalte, co se musí změnit, abyste dosáhli nové úrovně růstu.
Získejte plán a strategie
Získáte konkrétní plán kroků a strategii, která vás dovede k cílům.
Co obsahuje konzultace
- Příprava
- Analýza problému
- Odhalení příležitostí
- Plán akčních kroků
- Zvukový záznam a souhrnný dokument
- Příprava
- Analýza problému
- Odhalení příležitostí
- Plán akčních kroků
- Zvukový záznam a souhrnný dokument
- Místo konzultace: V našich kancelářích nebo online
- Délka konzultace: 2 h
Případové studie
Přečtěte si více o tom, jakých výsledků dosáhli naši klienti pod vedením specialistů z týmu Prospirio.
- 6 minut
- 6 minut
- 6 minut
- 7 minut
Za 8 let si Prospirio vybrali už desítky firem, kterým jsme pomohli zlepšit výsledky v různých oblastech jejich byznysu.
Každý z našich specialistů se stále pohybuje v terénu, proto dokáže přinést řešení, které je v souladu s aktuální situací na trhu. Spolupracujeme jak s malými, tak s velkými firmami od výrobních, přes služby až k SaaS firmám, v B2B i B2C, proto máme velmi široký přehled o trhu, který dokážeme využít ve váš prospěch.
Příběhy a zpětná vazba klientů
Pomáháme prosperovat firmám a značkám z různých oblastí. Podívejte se, komu se s námi daří dlouhodobě a efektivně růst.
Jakub Banda
Společně s Prospirio jsme dali dohromady konverzační design pro náš sales tým. Nejen, že s ním začal celý tým pracovat a doteď pracuje, ale stal se klíčovým parťákem při onboardingu nováčků. Díky tomu je náš onboarding rychlejší a každý hned ví, jak na věc. Je skvělé mít všechno na jednom místě – jak zacházet s námitkami zákazníků, jak prodávat víc a lépe. A ty zkratky, co jsme si vytvořili, to je zlatý důl! Odbavíme zákazníky rychleji a všichni jsou spokojenější. Samozřejmě se to promítlo i směrem ke zvýšení prodejů. Musím říct, že díky Prospirio jsme si výrazně polepšili a zjednodušili práci. :)
Nikola Hrušková
I když šlo o néé, tak příjemnou aktivitu (volání zákazníkům před „dozorem“), tak to bylo pohodový a hlavně přínosný.
Petra Daridová
Lada nám dala dobrý vhled do vytvoření call skriptu a uvědomení, že náš produkt je super pro lidi a zvířata, ale musíme z něj vzít benefity, které budou zajímat naše partnery.
Petr Dubovská
Setkání s Aničkou jsou vždy extrémně přínosné a inspirativní. Neměnila bych vůbec nic. Anička se umí perfektně na člověka napojit a řešit přesně to, co ho pálí. Za mě TOP! :-)
Nikola Poláková
Děkujeme za poskytnuté informace a materiály, které jsou pro nás velkým přínosem. Oceňuji přístup Lady a Filipa, kteří pro nás měli pochopení. Díky nim teď už víme, jak správně reagovat na naštvaného zákazníka.
Dominik Šesták
Školení ohledně mapy hovoru s Filipem Soukupem a Ladou bylo super! Moc jsme si ho užili a spoustu si toho odnesli. Celý den byl super! Děkujeme!
Prospirio v médiích
Aktivně se podílíme na edukaci trhu.
Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"
Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.