...

Máte dotaz? Chcete poradit?

Po–Pá: 8.00–18.00
Zákaznická péče - Konzultace

Konzultace: Zákaznická péče

Využijte potenciál vaší zákaznické péče.

Zajišťujeme spokojenost zákazníků a ukazujeme, že i oddělení zákaznické péče může být zdrojem dalšího příjmu.

Zajišťujeme spokojenost zákazníků a ukazujeme, že i oddělení zákaznické péče může být zdrojem dalšího příjmu.

Témata, která s námi firmy nejčastěji řeší

Získejte detailní vhled a know-how na konkrétní téma, které vás aktuálně nejvíce pálí.

Jak ze zákaznické péče udělat ziskové oddělení
Tvorba a inovace mapy hovorů
Strategie up-sellu a cross-sellu
Proaktivní práce se současným klientským portfoliem
Nastavení procesů a správné vyhodnocování zákaznických feedbacků
Komunikační mapa pro chaty a chatboty

Jak probíhá konzultace?

Získejte nový pohled na svůj business a jasné kroky k dosažení požadovaných cílů.

Zamyšlení zvenčí vždy přináší nový úhel pohledu, odhalení dalších příležitostí a potřebný vhled mimo vlastní vymezené mantinely, které nás často brzdí v dalším rozvoji.

Vyjasnění cílů

Sdělíte nám vaše cíle a možnosti, abychom pochopili váš business a mohli se na konzultaci dobře připravit.

1

Setkání

Na společném offline nebo online setkání probereme váš business a jasné kroky k dosažení požadovaných cílů.

2

Záznam a plán

Po skončení konzultace dostanete zvukový záznam včetně souhrnu a sepsaného plánu s akčními kroky.

3

Podle vašich konkrétních cílů vybereme vhodného specialistu.

Každý specialista má jiné zaměření, ve kterém vyniká. Na základě vašich konkrétních cílů vybereme vhodného specialistu, se kterým se potkáte na konzultaci.

CSO | Specialista na obchod a business development

Specialista na zákaznickou péči a prodej po telefonu

Specialistka na zákaznickou péči a prodej po telefonu