...
✅ Nová edice knihy pro obchodníky

Máte dotaz? Chcete poradit?

Po–Pá: 8.00–18.00
Zákaznická péče - Konzultace

Konzultace: Zákaznická péče

Využijte potenciál vaší zákaznické péče.

Zajišťujeme spokojenost zákazníků a ukazujeme, že i oddělení zákaznické péče může být zdrojem dalšího příjmu.

Zajišťujeme spokojenost zákazníků a ukazujeme, že i oddělení zákaznické péče může být zdrojem dalšího příjmu.

Témata, která s námi firmy nejčastěji řeší

Získejte detailní vhled a know-how na konkrétní téma, které vás aktuálně nejvíce pálí.

Jak ze zákaznické péče udělat ziskové oddělení
Tvorba a inovace mapy hovorů
Strategie up-sellu a cross-sellu
Proaktivní práce se současným klientským portfoliem
Nastavení procesů a správné vyhodnocování zákaznických feedbacků
Komunikační mapa pro chaty a chatboty

Jak probíhá konzultace?

Získejte nový pohled na svůj business a jasné kroky k dosažení požadovaných cílů.

Zamyšlení zvenčí vždy přináší nový úhel pohledu, odhalení dalších příležitostí a potřebný vhled mimo vlastní vymezené mantinely, které nás často brzdí v dalším rozvoji.

Vyjasnění cílů

Sdělíte nám vaše cíle a možnosti, abychom pochopili váš business a mohli se na konzultaci dobře připravit.

1

Setkání

Na společném offline nebo online setkání probereme váš business a jasné kroky k dosažení požadovaných cílů.

2

Záznam a plán

Po skončení konzultace dostanete zvukový záznam včetně souhrnu a sepsaného plánu s akčními kroky.

3

Podle vašich konkrétních cílů vybereme vhodného specialistu.

Každý specialista má jiné zaměření, ve kterém vyniká. Na základě vašich konkrétních cílů vybereme vhodného specialistu, se kterým se potkáte na konzultaci.

Specialista na obchod a zákaznickou péči

Specialistka na zákaznickou péči a prodej po telefonu

Využijte příležitost zefektivnit, inovovat a maximalizovat plný potenciál vaší firmy nebo podnikání.

Stanovte si jedinečné cíle

Získejte výkonný akční plán vytvořený speciálně pro váš business nebo podnikání.

Identifikujte bariéry

Získejte potřebný vhled a odhalte, co se musí změnit, abyste dosáhli nové úrovně růstu.

Získejte plán a strategie

Získáte konkrétní plán kroků a strategii, která vás dovede k cílům.

Co obsahuje konzultace

konzultace-renata-kp
konzultace-prospirio
konzultace online prospirio

Případové studie

Přečtěte si více o tom, jakých výsledků dosáhli naši klienti pod vedením specialistů z týmu Prospirio.

ABZAKOVO je česká pracovní agentura, která působí v oblasti agenturního zaměstnávání po celé České republice má pobočky v Praze, Hradci ...
Největší provozovatel kontaktních center se na nás obrátil, když se jim dlouhodobě nedařilo zvyšovat prodejní cíle u Vodafonu a zároveň ...
Firma BezPlýtvání s námi navázala dlouhodobou spolupráci z důvodu zvýšení zisku, úspěšnosti obchodníku a zrychlení adaptace nováčků. Jak se nám ...
Firma Extéria s námi navázala dlouhodobou spolupráci hlavně z důvodu rozšíření obchodního týmu a nastavení strategie náboru. Jak jsme toho ...

Za 8 let si Prospirio vybrali už desítky firem, kterým jsme pomohli zlepšit výsledky v různých oblastech jejich byznysu.

Každý z našich specialistů se stále pohybuje v terénu, proto dokáže přinést řešení, které je v souladu s aktuální situací na trhu. Spolupracujeme jak s malými, tak s velkými firmami od výrobních, přes služby až k SaaS firmám, v B2B i B2C, proto máme velmi široký přehled o trhu, který dokážeme využít ve váš prospěch.

Příběhy a zpětná vazba klientů

Pomáháme prosperovat firmám a značkám z různých oblastí. Podívejte se, komu se s námi daří dlouhodobě a efektivně růst.

jakub banda

Jakub Banda

CCM
Samsung e-commerce project

Společně s Prospirio jsme dali dohromady konverzační design pro náš sales tým. Nejen, že s ním začal celý tým pracovat a doteď pracuje, ale stal se klíčovým parťákem při onboardingu nováčků. Díky tomu je náš onboarding rychlejší a každý hned ví, jak na věc. Je skvělé mít všechno na jednom místě – jak zacházet s námitkami zákazníků, jak prodávat víc a lépe. A ty zkratky, co jsme si vytvořili, to je zlatý důl! Odbavíme zákazníky rychleji a všichni jsou spokojenější. Samozřejmě se to promítlo i směrem ke zvýšení prodejů. Musím říct, že díky Prospirio jsme si výrazně polepšili a zjednodušili práci. :)

Zobrazit celou referenci
nikol hruskova

Nikola Hrušková

Obchodní manažer
ABZAKOVO

I když šlo o néé, tak příjemnou aktivitu (volání zákazníkům před „dozorem“), tak to bylo pohodový a hlavně přínosný.

Zobrazit celou referenci
Petra Daridová

Petra Daridová

Odborný poradce
Lifeline Diag

Lada nám dala dobrý vhled do vytvoření call skriptu a uvědomení, že náš produkt je super pro lidi a zvířata, ale musíme z něj vzít benefity, které budou zajímat naše partnery.

Zobrazit celou referenci
petra-dubovska

Petr Dubovská

Manažer call centra
Conectart

Setkání s Aničkou jsou vždy extrémně přínosné a inspirativní. Neměnila bych vůbec nic. Anička se umí perfektně na člověka napojit a řešit přesně to, co ho pálí. Za mě TOP! :-)

Zobrazit celou referenci
icon-man

Nikola Poláková

Operátorka
Conectart

Děkujeme za poskytnuté informace a materiály, které jsou pro nás velkým přínosem. Oceňuji přístup Lady a Filipa, kteří pro nás měli pochopení. Díky nim teď už víme, jak správně reagovat na naštvaného zákazníka.

Zobrazit celou referenci
icon-man

Dominik Šesták

Operátor
Conectart ČEZ

Školení ohledně mapy hovoru s Filipem Soukupem a Ladou bylo super! Moc jsme si ho užili a spoustu si toho odnesli. Celý den byl super! Děkujeme!

Zobrazit celou referenci
alza
vodafone
equa-bank
logo cyrrus
zoot
benzina
Shoptet logo
varta
skupina-cez
quitec
exteria
logo freelo
iframix
potten-pannen
wolf
amenity
eurazio
imperial

Prospirio v médiích

Aktivně se podílíme na edukaci trhu.

27.9.2023
Společně s Karlem Dytrychem v podcastu probírají, jaké jsou zásady správného manažera, jak efektivně motivovat zaměstnance anebo Petrovu výpravu do Mexika. „Podnikání je jako maraton, člověk musí překonávat bolesti,” říká Petr.
28.6.2023
Eduard Hlava představil moderní způsob nasazení CRM s využitím no-code nástrojů a umělé inteligence. Poukázal na vychytávky, které integrace AI do CRM přináší v sales, při práci s fakturami nebo generování souhrnných reportů pro manažery.
13.6.2023
Chcete si ověřit, zda v současnosti vedete váš obchodní tým nejlépe, jak to jde? Zajímá vás, co opravdu funguje a co naopak ne? Specialista na obchod a CEO firmy Prospirio, Petr Bernadič, pro vás sepsal své know-how a dlouholeté zkušenosti.

Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"

Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.

Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.

Nezávazná konzultace

Na schůzce probereme vaši aktuální situaci a návrhy možných řešení, které budou dávat smysl a hlavně povedou k vašim cílům. Do 2 pracovních dní se s vámi spojíme a domluvíme si termín.

Odesláním formuláře souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.

Konzultace: Zákaznická péče

Po odeslání formuláře se s vámi do 2 pracovních dnů spojíme a domluvíme se na termínu, kde probereme detaily konzultace, abyste si odnesli maximum.

Odesláním formuláře souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.

Počkejte ☝️ Už koluje po vašem obchodním oddělení PlayBook prodejních stylů? Stáhněte si ho ZDARMA

Odpoví vám na otázky jako:
⏱️ Jak uzavírat obchody rychleji a s menší námahou?
🤝 Jak mít dlouhodobě výkonný obchodní tým
💰 Jak duplikovat výsledky nejlepšího obchodníka?