...
✅ Nová edice knihy pro obchodníky

Máte dotaz? Chcete poradit?

Po–Pá: 8.00–18.00
Oni(!) jsou důležití

Oni(!) jsou důležití

Jak si po letech udržet nadšení, když proti nám stojí rutina, vyhoření a nula energie? Na co si dát v jednání pozor a na co si zákazník potrpí?
Jak si po letech udržet nadšení, když proti nám stojí rutina, vyhoření a nula energie? Na co si dát v jednání pozor a na co si zákazník potrpí?

Tento díl Honza odstartoval myšlenkou, jak se vyhnout vyhoření a udržet si nadšení a chuť do dalších kroků, ačkoliv může být pro vás práce už rutinní záležitostí.

Jak si po letech udržet nadšení a chuť, když proti nám stojí rutina, vyhoření a energetické dno? Já sám doporučuju systém “výzev” – je fantastický pro získání nového impulsu. Ukážeme si konkrétní příklady, jak ho používat a získat zpět obchodnickou chuť.

Při jednání se zákazníkem je pro něj ve výsledku ten nejdůležitější on sám. Stejně tak je mu docela jedno, co vy byste rádi… Na co si dát v jednání pozor, čím neprovokovat a na co si zákazník potrpí?

Povedlo se mi někdy někoho poškodit? Ano, povedlo. A taky jsem za to dostal velkou facku od života. Svěřím se vám, jak jsem se s tím vyrovnával (a doufám, že vám to pomůže stejnou facku nedostat).

Přeji Vám úspěšné obchody

Honza Laibl

Autor článku

Jan

Co-founder | Specialista na tvorbu byznys strategií a propojení marketing & sales (founder Channel Partners holding)

Máte dotaz? Chcete s něčím poradit?

Jsme tu pro vás. Můžete nám zavolat nebo napsat e-mail a určitě to společně vyřešíme.

Články, které by vás mohly zajímat

B2B prodej je jiný sport. Nejde jen o prezentaci produktu nebo služby. Jde o to, jak v dané firmě funguje ...
Ať už jste obchodník, konzultant nebo kreativní profík – pořád jste zároveň i manažerem svého času, motivace a výkonu. A ...
Podnikáte v segmentu B2C? Pak je toto video pro Vás. Pokud totiž voláte svým potenciálním zákazníkům např. na poptávku, na ...

Pomáháme k prosperující budoucnosti. Pojďme začít.

Funkční tipy a návody od specialistů z oboru napasované přímo na váš konkrétní byznys. Proto je můžete aplikovat okamžitě.

Společně si definujeme cíle a strategii, která nám ukáže směr. Pomocí dílčích kroků je budeme plnit a v průběhu času vyhodnocovat.

Společně si definujeme cíle a strategii, která nám ukáže směr. Pomocí dílčích kroků je budeme plnit a v průběhu času vyhodnocovat.

Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"

Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.

Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.

Nezávazná konzultace

Na schůzce probereme vaši aktuální situaci a návrhy možných řešení, které budou dávat smysl a hlavně povedou k vašim cílům. Do 2 pracovních dní se s vámi spojíme a domluvíme si termín.

Odesláním formuláře souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.

Počkejte ☝️ Už koluje po vašem obchodním oddělení PlayBook prodejních stylů? Stáhněte si ho ZDARMA

Odpoví vám na otázky jako:
⏱️ Jak uzavírat obchody rychleji a s menší námahou?
🤝 Jak mít dlouhodobě výkonný obchodní tým
💰 Jak duplikovat výsledky nejlepšího obchodníka?