...
✅ Nová edice knihy pro obchodníky

Máte dotaz? Chcete poradit?

Po–Pá: 8.00–18.00
Jak motivovat k opuštění komfortní zóny. Proč nebýt „normální“?

Jak motivovat k opuštění komfortní zóny. Proč nebýt „normální“?

Ti, kteří vědí, proč dělají to, co dělají, nemají problém opustit svoji komfortní zónu. To znamená, že jsou ochotni udělat něco navíc, vyvinout větší úsilí a třeba i riskovat neúspěch. Většina z nás ale komfortní zónu nerada opouští. Proč?
Ti, kteří vědí, proč dělají to, co dělají, nemají problém opustit svoji komfortní zónu. To znamená, že jsou ochotni udělat něco navíc, vyvinout větší úsilí a třeba i riskovat neúspěch. Většina z nás ale komfortní zónu nerada opouští. Proč?

Na to je vcelku jednoduchá odpověď. Ať už jste v roli vedoucího týmu, koučem či obchodníkem a řešíte tento problém, je v prvé řadě nutné se ptát: Proč? Jaké jsou důvody toho, co dělám? Čeho chci dosáhnout? Často se totiž stává, že nevíme, proč něco děláme. 

Pro to, abychom byli ochotni vystoupit z komfortní zóny, musíme nejdříve umět odpovědět na otázku: Proč to dělám? 

Pokud totiž víme, že chceme být úspěšní jako obchodník z toho či onoho důvodu, pak bez problému vstaneme z pohovky bez ohledu na to, jestli je večer, sobota a jdeme to udělat TEĎ. Neexistuje žádné dnes ještě ne, až zítra. 

První krok k ochotě opustit komfortní zónu je uvědomění si, co vlastně chci

Pak přestává být problém ji opouštět. Můžeme postupovat malými krůčky. Nakonec se dostaneme do stavu, kdy se opouštění komfortní zóny pro nás stává příjemným adrenalinem. 

Nebojte se opustit komfortní zónu. Ve chvíli, kdy znáte důvody svého konání, vás to nejen posune dál, ale zjistíte, že je to pro váš úspěch nezbytné. 

Vedení k uvědomění si, co chci

Pokud vedete tým obchodníků nováčků a potřebují popostrčit, což je vcelku běžné, pak s nimi společně hledejte, co vlastně chtějí. Když to najdete, uvidíte, že i nováček, který nechtěl dělat vůbec nic, začne pracovat a mít výsledky.

Pozor: Motivujte, hledejte důvody proč, vzbuzujte zájem a aktivitu, ale nikdy na své obchodníky netlačte.

Chcete být úspěšní? Pak nebuďte „normální“.

S opouštění komfortní zóny nepřímo souvisí i takzvaná „normalita“. 

Zkuste si nyní odpovědět na tyto otázky:

Chodíte do práce, která vás nebaví a vlastně ani nevíte, proč ji děláte?

Vypadá váš život tak, že od pondělí do pátku chodíte do práce a takzvaně vyděláváte, o víkendu odpočíváte a v pondělí zase do práce, pořád znovu stejný stereotyp?

Nebo

Chcete v životě něčeho dosáhnout?

Máte jasno v tom, co je váš cíl, jaké máte touhy?

Jste ochotni tomu obětovat své zájmy, volný čas?

Pokud je tomu tak, tak jste možná už o sobě od okolí slyšeli, že nejste normální. Pak jste ale na nejlepší cestě za úspěchem.

S tím, že si uvědomíme, co chceme, jaké jsou naše touhy, souvisí i to, co jsme ochotni pro to udělat. Pak už pro vás nebude problém opustit komfortní zónu, zvednout se z pohovky a jít za tím, co skutečně chcete.

Udělejte to, co je třeba. Udělejte to teď. Držím Vám palce.

Honza Laibl

Autor článku

Jan

Co-founder | Specialista na tvorbu byznys strategií a propojení marketing & sales (founder Channel Partners holding)

Máte dotaz? Chcete s něčím poradit?

Jsme tu pro vás. Můžete nám zavolat nebo napsat e-mail a určitě to společně vyřešíme.

Články, které by vás mohly zajímat

Vedení lidí jde miliony způsoby. Metoda cukru a biče už tolik neplatí a super přátelský vztah s vašimi “podřízenými” vás ...
Investor do firmy nepřináší pouze peníze, ale také své odborné know-how, zkušenosti a kontakty v oboru. Je skvělou variantou pro ...
Jak zavádět změny? Dejme tomu, že jste jako firma vyrostli. Ze zakládajících 4 členů se najednou stává mnohočetný tým a ...

Pomáháme k prosperující budoucnosti. Pojďme začít.

Funkční tipy a návody od specialistů z oboru napasované přímo na váš konkrétní byznys. Proto je můžete aplikovat okamžitě.

Společně si definujeme cíle a strategii, která nám ukáže směr. Pomocí dílčích kroků je budeme plnit a v průběhu času vyhodnocovat.

Společně si definujeme cíle a strategii, která nám ukáže směr. Pomocí dílčích kroků je budeme plnit a v průběhu času vyhodnocovat.

Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"

Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.

Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.

Nezávazná konzultace

Na schůzce probereme vaši aktuální situaci a návrhy možných řešení, které budou dávat smysl a hlavně povedou k vašim cílům. Do 2 pracovních dní se s vámi spojíme a domluvíme si termín.

Odesláním formuláře souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.

Počkejte ☝️ Už koluje po vašem obchodním oddělení PlayBook prodejních stylů? Stáhněte si ho ZDARMA

Odpoví vám na otázky jako:
⏱️ Jak uzavírat obchody rychleji a s menší námahou?
🤝 Jak mít dlouhodobě výkonný obchodní tým
💰 Jak duplikovat výsledky nejlepšího obchodníka?