- 5. 5. 2015
- 1 minuta
Jak získám do firmy člověka, který má nyní jiné priority, ale já vím, že má na víc? Pokládání otázek a ...
- 19. 1. 2015
- 4 minuty
Máte rádi změny? Jak se zatváříte, pokud Vás osloví někdo s „nabídkou“ změny produktu nebo služby? Máme pro vás radu, ...
- 19. 5. 2014
- 4 minuty
Pokud chceme uspět ve světě obchodu, musíme umět prodávat. A pokud chceme umět prodávat, je třeba se neustále přizpůsobovat trhu.
- 8. 5. 2014
- 4 minuty
Bojíte se říct si o podpis? Čekáte až sám zákazník přijde a řekne "Chci to hned podepsat"? Máme pro vás ...
- 9. 3. 2014
- 4 minuty
Pokud si uvědomíme, jací jsme obchodníci, kde máme slabiny a naopak v čem jsme silní. Teprve pak můžeme cíleně pracovat ...
- 12. 1. 2014
- 5 minut
Snažíte se, co to jde, abyste zaujali zákazníka prezentací vašeho produktu? Mluvíte a mluvíte. Ale základním principem obchodní schůzky je ...
- 2. 12. 2013
- 4 minuty
Nemáte čas se koučovat? Nevidíte přínos? Zamyslete se nad odpovědí. Pokud si neuvědomíme nutnost zastavit se a srovnat si myšlenky, ...
- 14. 11. 2013
- 4 minuty
Jaké jsou správné odpovědi na pohovoru? Jak uspět na jakémkoliv druhu pohovoru? Jak odpovědět na otázku platu? Jak se vyhnout ...
- 30. 10. 2013
- 4 minuty
Pokud potřebujete nové zákazníky, tak jednou z nejrychlejších možností je vzít telefon, domluvit si schůzku a zákazníka získat.
- 5. 8. 2013
- 8 minut
Umění jednání s lidmi je jedna z nejcennějších dovedností. Jak dosáhnu v komunikaci svého? Jak někomu řeknu, že se mýlí? ...
- 18. 2. 2013
- 3 minuty
Získat sílu k tomu, abychom realizovali svoje nápady, cíle, sny nebo jen vyjádřili svůj názor, není jednoduché. Jedna z největších ...
- 27. 11. 2012
- 4 minuty
Vážení, to co se mi stalo tento týden, mě již donutilo vytvořit si blog a podělit se o své zážitky. ...
Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"
Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.
Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.