...
✅ Nová edice knihy pro obchodníky

Máte dotaz? Chcete poradit?

Po–Pá: 8.00–18.00
Zlepšete svůj náborový proces. Jak najít toho pravého člena do týmu?

Zlepšete svůj náborový proces. Jak najít toho pravého člena do týmu?

Nábor nových lidí je jeden z nejdražších procesů každé firmy. Jak tedy sehnat takové lidi do firmy, aby se celý proces vyplatil? Jak takové lidi hledat a to za použití VPC (Value Proposition Canvas)? Přečtěte si rozhovor, kde Petr Bernadič vyzpovídal naši HR manažerku a specialistku na nábor – Renátu Miltovou.
Nábor nových lidí je jeden z nejdražších procesů každé firmy. Jak tedy sehnat takové lidi do firmy, aby se celý proces vyplatil? Jak takové lidi hledat a to za použití VPC (Value Proposition Canvas)? Přečtěte si rozhovor, kde Petr Bernadič vyzpovídal naši HR manažerku a specialistku na nábor – Renátu Miltovou.

Nábor nových lidí je jeden z nejdražších procesů každé firmy. Jak tedy sehnat takové lidi do firmy, aby se celý proces vyplatil? Jak takové lidi hledat a to za použití VPC (Value Proposition Canvas)? Přečtěte si rozhovor, kde Petr Bernadič vyzpovídal naši HR manažerku a specialistku na nábor – Renátu Miltovou. 

Nový člověk = nový zákazník 

Value Proposition Canvas, tedy nástroj k identifikaci potřeb, obav a tužeb, se hojně používá v klasickém prodeji a marketingu. K náboru lze však přistupovat stejně. Hledáte člověka, který si “koupí” vámi nabízenou pozici, proto i při náboru lidí je VPC skvělou pomůckou. 

Jak najít toho pravého nového člena týmu? 

Pokud už máte identifikované potřeby, obavy a touhy nového nástupce, ověřte si, zda jste na nic nezapomněli a to tak, že si identifikujete váš stávající tým. Kdo by se k nim nejvíc hodil? Jaké know how, by vám přišlo do týmu nejvíce vhod? Jaké má váš tým zájmy a co konkrétního řeší? Jakmile si na otázky odpovíte, získáte jasnější představu o tom, koho hledáte. 

Nábor s VPC a konkrétní dopady 

Dobře zpracované VPC má i další výhodu – váš případný inzerát bude specifický a zaujme tak lidi, které opravdu potřebujete. Bez přípravy se nábor může prodloužit a to třeba tím, že na nabídku bude reagovat více lidí, kteří nebudou nutně splňovat vaše požadavky. 

Obavy komunikujte konkrétně

Při náborovém procesu je důležité nového potenciálního člena týmu co možná nejvíce zbavit jeho obav. Ty je třeba konkrétně komunikovat, pokud tak učiníte, můžete si být skoro až jistí, že vám ve firmě vydrží dlouho. A to je přece v našem zájmu, že? 

Obavy nejlépe zjistíte tak, pokud se zeptáte vašich stávajících členů týmu, jaké byly jejich obavy při nástupu. To pak jasně komunikujte dál, obavy se snažte adresovat a tím i řešit. 

Jak vytvořit VPC, najdete zde.

Potřebujete pomoci s náborovou strategií a nevíte, kde přesně začít? Kontaktujte nás a my vám rádi podáme pomocnou ruku. 

Petr a Renča 

Sdílejte článek s přáteli

Autor článku

Specialista na nábor lidí a zefektivnění HR procesu

Máte dotaz? Chcete s něčím poradit?

Jsme tu pro vás. Můžete nám zavolat nebo napsat e-mail a určitě to společně vyřešíme.

Články, které by vás mohly zajímat

Vedení lidí jde miliony způsoby. Metoda cukru a biče už tolik neplatí a super přátelský vztah s vašimi “podřízenými” vás ...
Investor do firmy nepřináší pouze peníze, ale také své odborné know-how, zkušenosti a kontakty v oboru. Je skvělou variantou pro ...
Nic není jako dřív… Není žádným tajemstvím, že se firmy dříve spoléhaly spíše na kvantitu než kvalitu. Čím více obchodníků, ...

Pomáháme k prosperující budoucnosti. Pojďme začít.

Funkční tipy a návody od specialistů z oboru napasované přímo na váš konkrétní byznys. Proto je můžete aplikovat okamžitě.

Společně si definujeme cíle a strategii, která nám ukáže směr. Pomocí dílčích kroků je budeme plnit a v průběhu času vyhodnocovat.

Společně si definujeme cíle a strategii, která nám ukáže směr. Pomocí dílčích kroků je budeme plnit a v průběhu času vyhodnocovat.

Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"

Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.

Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.

Nezávazná konzultace

Na schůzce probereme vaši aktuální situaci a návrhy možných řešení, které budou dávat smysl a hlavně povedou k vašim cílům. Do 2 pracovních dní se s vámi spojíme a domluvíme si termín.

Odesláním formuláře souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.

Počkejte ☝️ Už koluje po vašem obchodním oddělení PlayBook prodejních stylů? Stáhněte si ho ZDARMA

Odpoví vám na otázky jako:
⏱️ Jak uzavírat obchody rychleji a s menší námahou?
🤝 Jak mít dlouhodobě výkonný obchodní tým
💰 Jak duplikovat výsledky nejlepšího obchodníka?