...
✅ Nová edice knihy pro obchodníky

Máte dotaz? Chcete poradit?

Po–Pá: 8.00–18.00
Jaké 4 věci jsem se naučil nepodceňovat při budování firmy

Jaké 4 věci jsem se naučil nepodceňovat při budování firmy

Mnoho z vás zajímá, jak vybudovat úspěšnou firmu. Řeknu vám, co se mi během let podnikání nejvíce osvědčilo.
Mnoho z vás zajímá, jak vybudovat úspěšnou firmu. Řeknu vám, co se mi během let podnikání nejvíce osvědčilo.

Jsou to 4 základní věci, které jsem se naučil při startu jakéhokoliv nového projektu nepodcenit. Nechci však tvrdit, že mám klíč k budování bezchybných firem, které jsou zlatým dolem. Berte to jako inspiraci, které se držím. Nic lepšího jsem zatím nevymyslel.

1/ Produkt, který řeší určitou potřebu zákazníků. Vždy musí být postaven na etických základech.

2/ Inovace produktu nebo firmy. Sleduju aktuální trendy a chování zákazníků na trhu. Přizpůsobuju se jejich potřebám. (Nezakrňte v původním plánu, ale neustále produkt nebo firmu inovujte. Jestliže nebudete inovovat, začnete stagnovat, a to je jistá cesta k úpadku firmy.)

3/ Plán prodeje. Kdo, kde a jak bude produkt prodávat? Jaká je moje cílová skupina? To je absolutní minimum, které musím znát už na začátku podnikání.

4/ Vize, kam se chci s firmou nebo produktem dostat. Jakožto i s týmem, který následuje společnou misi.

Pokud si ujasníte tyto 4 body, je velká šance, že vybudujete úspěšnou firmu. Alespoň mně se to potvrzuje u každého nového projektu.

Přeji úspěšné obchody

Honza Laibl

Sdílejte článek s přáteli

Autor článku

Co-founder | Specialista na tvorbu byznys strategií a propojení marketing & sales (founder Channel Partners holding)

Máte dotaz? Chcete s něčím poradit?

Jsme tu pro vás. Můžete nám zavolat nebo napsat e-mail a určitě to společně vyřešíme.