...

Máte dotaz? Chcete poradit?

Po–Pá: 8.00–18.00
Jak si v létě udržet obchodní výsledky

Jak si v létě udržet obchodní výsledky

Zákazníci se mi vymlouvají na dovolenou, co s tím mám dělat? Jak si mám i v létě udržet obchodní výsledky? Pozor na nebezpečí úspěchu.
Zákazníci se mi vymlouvají na dovolenou, co s tím mám dělat? Jak si mám i v létě udržet obchodní výsledky? Pozor na nebezpečí úspěchu.

Na začátku tohoto dílu se Honza podíval na nebezpečí úspěchu. Máte s ním zkušenost?

  • Rok co rok mi touto dobou přichází stejná otázka: “Honzo, zákazníci se mi vymlouvají na dovolenou, co s tím mám dělat? Jak si mám i v létě udržet obchodní výsledky?” … jednoduchá odpověď je zvýšená aktivita, trochu pokročilejší je využít odjezdy zákazníků ve svůj prospěch, a nejdůležitější je váš vlastní postoj. Povíme si, jak na to.
  • A když už úspěchu (nejen v létě) dosáhnete. Dejte si velký pozor na jeho nebezpečí, o kterém mluvím hned na začátku dnešního dílu.

Přeji Vám úspěšné obchody

Honza Laibl

Autor článku

Co-founder | Specialista na tvorbu byznys strategií a propojení marketing & sales (founder Channel Partners holding)

Máte dotaz? Chcete s něčím poradit?

Jsme tu pro vás. Můžete nám zavolat nebo napsat e-mail a určitě to společně vyřešíme.