- 27. 2. 2022
- 5 minut
Jak získat reference? Ať už jste obchodní zástupce nebo kouč, reference jsou potřeba. Proto udělejte vše proto, abyste jich měli ...
- 26. 2. 2022
- 10 minut
Námitky nejsou problém. Problém to je v případě, že s nimi neumím pracovat. Pokud se budeme držet 3 jednoduchých principů, ...
- 25. 2. 2022
- 8 minut
V práci s námitkami se řídím 3 principy. Druhým z nich je předcházení námitkám. Víte, jak na to a které ...
- 24. 2. 2022
- 5 minut
Pokud se vám stává, že vám volají potenciální klienti, měli byste jim věnovat svůj čas. Jak se zaměřit na prodej ...
- 23. 2. 2022
- 3 minuty
Pro úspěšně dojednaný obchod je stěžejní znát zákazníkovy potřeby. Ale musíte vědět, jak se správně ptát. Využijte super pomůcku na ...
- 22. 2. 2022
- 6 minut
Co je „nákupní chuť“? Jedná se o emocionální nebo pocitový stav zákazníka, který rozhodne o nákupu. Potřebujeme tedy vytvořit ten ...
- 7 minut
Firma Extéria s námi navázala dlouhodobou spolupráci hlavně z důvodu rozšíření obchodního týmu a nastavení strategie náboru. Jak jsme toho ...
- 20. 1. 2022
- 6 minut
Jak zefektivnit své schůzky? Často se obchodníci během schůzek se zákazníky nebaví, o čem by chtěli a nevede to ke ...
- 10. 1. 2022
- 6 minut
Porady jsou velmi důležitým nástrojem pro řízení firmy a její fungování, ale často bývají špatně vedené. Existují pouze 2 typy ...
- 4. 1. 2022
- 10 minut
Na webináři Jak se bude prodávat v roce 2022 padlo mnoho dotazů k obchodu, digitalizaci a datům. Zpracovali jsme pro ...
- 1. 12. 2021
- 6 minut
Mám super otázky, ale zákazníci mi na ně neodpovídají. Dostávám odpovědi, které mi nic neřeknou a já nevím, jak dál ...
- 5 minut
Díky dlouhodobé spolupráci s firmou Iframix jsme jim zvýšili hodnotu obchodů a zvýšili dovednost obchodního týmu. Jak se nám to ...
Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"
Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.
Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.