...
✅ Nová edice knihy pro obchodníky

Máte dotaz? Chcete poradit?

Po–Pá: 8.00–18.00
Jak prodat při příchozím hovoru?

Jak prodat při příchozím hovoru?

Pokud se vám stává, že vám volají potenciální klienti, měli byste jim věnovat svůj čas. Jak se zaměřit na prodej při příchozích hovorech?
Pokud se vám stává, že vám volají potenciální klienti, měli byste jim věnovat svůj čas. Jak se zaměřit na prodej při příchozích hovorech?

Pokud se vám stává, že vám občas volají potenciální klienti, měli byste maximálně využít tuto příležitost a věnovat zákazníkovi svůj čas. Jak se zaměřit na prodej při příchozích hovorech?

Minulý týden jsem byl svědkem jednoho hovoru, když jsem čekal na masáž. Na recepci seděla velmi milá slečna. Začal zvonit telefon a recepční ho zvedla. Slyším, jak říká do telefonu: „Určitě, děláme thajskou, olejovou, klasickou… Vyberte si na webu, dejte nám potom vědět a já vám zarezervuju termín.“

Hned jsem si představil, kdybych byl majitelem, tak jsme možná přišli o 900 Kč, protože zákazník se možná rozhodne, ale možná taky ne. 

Tahle rada patří všem, kteří přijímají hovory, ať už se jedná o zákaznické linky, infolinky, drobné služby, masáže, opravy, kosmetiku… cokoli. Zákazník vám volá z nějakého důvodu. Z nějakého důvodu se nejde podívat na web nebo na Facebook… A proto se domnívám, že byste mu měli čas věnovat

Jaké otázky položit během hovoru?

Můžete se zeptat třeba na: “Jakou máte zkušenost? Kam teď chodíte? Už jste u nás někdy byl? Preferujete 60 nebo 90 minut? Je vám bližší olejová masáž nebo klasická? A když už si takhle voláme, můžu vás rovnou objednat?” 

V tu chvíli jsem udělal pro zákazníka všechno, aby si koupil teď a tady. Nemusím ho odkazovat někam na web a čekat až si něco koupí. K tomu je skvělé mít vytvořený telefonní manuál, ve kterém budete mít připravené reakce na jednotlivé situace. Ten můžete získat například na workshop Po telefonu si zvládne každý domluvit schůzku.

Proto se věnujte lidem, kteří vám volají. Nemusíte pak tvořit databáze studených kontaktů a lámat si zuby, že voláte někam, kde o vás nikdo nic neví a kdo vás už z podstaty nechce.

Přeji úspěšné hovory

Autor článku

Specialista na obchod a zákaznickou péči

Máte dotaz? Chcete s něčím poradit?

Jsme tu pro vás. Můžete nám zavolat nebo napsat e-mail a určitě to společně vyřešíme.

Články, které by vás mohly zajímat

Podnikáte v segmentu B2C? Pak je toto video pro Vás. Pokud totiž voláte svým potenciálním zákazníkům např. na poptávku, na ...
Snažíte se získávat nové zákazníky pomocí akvizičních hovorů? A potřebujete dostat potenciálního klienta blíže k uzavření obchodu, ale vždy přemýšlíte, ...
Ať už někomu telefonujeme my nebo někdo telefonuje nám s nějakým požadavkem, který chce vyřešit, tak ne vždycky narazíte na ...

Pomáháme k prosperující budoucnosti. Pojďme začít.

Funkční tipy a návody od specialistů z oboru napasované přímo na váš konkrétní byznys. Proto je můžete aplikovat okamžitě.

Společně si definujeme cíle a strategii, která nám ukáže směr. Pomocí dílčích kroků je budeme plnit a v průběhu času vyhodnocovat.

Společně si definujeme cíle a strategii, která nám ukáže směr. Pomocí dílčích kroků je budeme plnit a v průběhu času vyhodnocovat.

Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"

Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.

Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.

Nezávazná poptávka

Do 2 pracovních dní se s vámi spojíme a domluvíme si termín.

Odesláním formuláře souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.

Počkejte ☝️ Už koluje po vašem obchodním oddělení PlayBook prodejních stylů? Stáhněte si ho ZDARMA

Odpoví vám na otázky jako:
⏱️ Jak uzavírat obchody rychleji a s menší námahou?
🤝 Jak mít dlouhodobě výkonný obchodní tým
💰 Jak duplikovat výsledky nejlepšího obchodníka?