- 16. 4. 2022
- 4 minuty
Jste například majitel firmy a přemýšlíte, kde děláte chybu nebo jste teď v pozici, kdy teprve s budováním obchodního týmu ...
- 14. 4. 2022
- 5 minut
V době, kdy máme inflaci přes 10 procent více než aktuálnější téma, které bude řešit každá firma. Jak odkomunikovat zvýšení ...
- 12. 4. 2022
- 6 minut
Často se v call centrech setkávám s takovým nešvarem, kdy se operátoři i obchodníci staví do pozice odpovídatele místo toho, ...
- 31. 3. 2022
- 5 minut
Obchodní oddělení s marketingovým ne vždy spolu dokonale spolupracují. Někdy to jsou pomalu boje na nože, kdy jedno oddělení nadává ...
- 28. 3. 2022
- 10 minut
Nemusíte dělat hodně aktivit, ale dělejte je chytře. Jak má vypadat časový plán obchodníka a kolik hodin by měl obchodník ...
- 13. 3. 2022
- 10 minut
Práce obchodního zástupce není jednoduchá. Jako obchodník narazíte během své cesty na různé strachy a obavy, které tuto profesi provází. ...
- 12. 3. 2022
- 9 minut
S reakcí "nemám zájem" se setkal nejeden obchodní zástupce či pracovník call centra. Jak by se měli obchodníci s touto ...
- 11. 3. 2022
- 5 minut
4 návyky efektivních lidí, které najdete u úspěšných leaderů. Díky sebeřízení a určení priorit budete plní energie a udržíte si ...
- 10. 3. 2022
- 5 minut
Voláte zákazníkovi po delší době? Využijte obchodní metodu. Retrospektiva vám pomůže zvýšit šanci pro uzavření obchodu a hovor bude příjemnější.
- 9. 3. 2022
- 6 minut
„Nemám rád telefonování. Nejde mi to a když to vyzvání, tak si přeji, aby to druhá strana nezvedla. A to ...
- 8. 3. 2022
- 7 minut
Nejhorší obavy obchodních zástupců. Strach z odmítnutí, obava ze selhání, strach z neznáma, obava z nedostatku zkušeností... Jak je překonat?
- 8. 3. 2022
- 7 minut
Obchodníci, dodržujte checklist a zefektivněte své schůzky. Schůzky dovedete k jasnému cíli a nebude to jen ztráta času pro vás ...
Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"
Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.
Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.