...

Máte dotaz? Chcete poradit?

Jsme online

Po–Pá: 8.00–18.00
Blog

Blog: Praktické návody, tipy a novinky z obchodu a podnikání

Žádné teoretické poučky u nás nenajdete. Jsme praktikové, takže vám vše ukazujeme
na příkladech, abyste věděli, jak to vypadá v praxi a jak to můžete u sebe použít.

Co dělat, když se firma ocitne v nesnázích? Jak být připravený na nejrůznější krizové situace a jak to komunikovat dál ...
E-maily jsou dnes jednou z nejdůležitějších forem komunikace v pracovním světě. Avšak s počtem příchozích e-mailů se může stát, že ...
Jak pracovat s lidmi, kteří nejsou až tolik motivovaní? Jak překonat strach ze změny? Jak se profesně, ale i osobnostně ...
Nábor nových lidí je jeden z nejdražších procesů každé firmy. Jak tedy sehnat takové lidi do firmy, aby se celý ...
Jak udělat dobrý první dojem na schůzce? Jak by měl vypadat váš šatník a co by v něm nemělo chybět? ...
Největší provozovatel kontaktních center se na nás obrátil, když se jim dlouhodobě nedařilo zvyšovat prodejní cíle u Vodafonu a zároveň ...
Má vaše firma “expirační dobu”? Jak dlouho se vám bude takhle dařit a máte plán B, když se dařit přestane? ...
Co je CRM systém CRM systém je nástroj, který soustředí všechna data o vašich zákaznících na jednom místě a přehledně. ...
Při výběru marketingové agentury, popřípadě pak individuálního poskytovatele marketingu v podobě freelancera, je třeba myslet na pár důležitých věcí. Jaké ...
V novém díle #janicnechci se dozvíte odpovědi na dvě otázky.  Jak na chaos v e-mailech?  Bez čeho si nedokážu představit ...
Povýšili vás ve firmě a vás teď čeká velká změna nejen v rámci vašich úkolů a zodpovědnosti, ale také fakt, ...
Přes dvě třetiny firem prohlašují, že se neobejdou bez inovací, byť mnohdy jde pouze o drobná vylepšení. Zároveň však velká ...

Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"

Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.

Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.

Počkejte ☝️ Už koluje po vašem obchodním oddělení PlayBook prodejních stylů? Stáhněte si ho ZDARMA

Odpoví vám na otázky jako:
⏱️ Jak uzavírat obchody rychleji a s menší námahou?
🤝 Jak mít dlouhodobě výkonný obchodní tým
💰 Jak duplikovat výsledky nejlepšího obchodníka?