- 14. 5. 2023
- 6 minut
Chybné chápání Téma firemní kultury je často podhodnocené nebo minimálně chybně chápané. V praxi se setkáváme s názory, kdy si ...
- 8. 5. 2023
- 5 minut
Společná vize Vize, mise, hodnoty jsou často omílanými tématy napříč všemi společnostmi. Kolik z nich je však jasně komunikují zaměstnancům ...
- 3. 5. 2023
- 4 minuty
V novém rozhovoru se Petr Bernadič ptá specialisty na strategické vedení – Libora Zinkaizla. Rozhovor formou videa najdete na konci článku. ...
- 16. 4. 2023
- 6 minut
Jak tedy nastavit náborový proces tak, aby efektivně fungoval, i když se zvýší počet kandidátů? Jak využívat nových technologií při ...
- 12. 4. 2023
- 6 minut
Jak poznat vyhoření? V poslední době se stal syndrom vyhoření (také známé pod anglickým pojmem burnout syndrome) častým tématem ve ...
- 3. 4. 2023
- 5 minut
Kde začít? Ještě než se pustíte do jakékoliv změny, či inovace, je potřeba udělat řádný audit vaší firmy. Jedině tak ...
- 26. 3. 2023
- 4 minuty
Co dělat, když se firma ocitne v nesnázích? Jak být připravený na nejrůznější krizové situace a jak to komunikovat dál ...
- 19. 3. 2023
- 4 minuty
E-maily jsou dnes jednou z nejdůležitějších forem komunikace v pracovním světě. Avšak s počtem příchozích e-mailů se může stát, že ...
- 13. 3. 2023
- 4 minuty
Jak pracovat s lidmi, kteří nejsou až tolik motivovaní? Jak překonat strach ze změny? Jak se profesně, ale i osobnostně ...
- 5. 3. 2023
- 4 minuty
Nábor nových lidí je jeden z nejdražších procesů každé firmy. Jak tedy sehnat takové lidi do firmy, aby se celý ...
- 26. 2. 2023
- 4 minuty
Jak udělat dobrý první dojem na schůzce? Jak by měl vypadat váš šatník a co by v něm nemělo chybět? ...
- 6 minut
Největší provozovatel kontaktních center se na nás obrátil, když se jim dlouhodobě nedařilo zvyšovat prodejní cíle u Vodafonu a zároveň ...
Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"
Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.
Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.