✅ Nová edice knihy pro obchodníky

Máte dotaz? Chcete poradit?

Po–Pá: 8.00–18.00
Blog

Blog: Praktické návody, tipy a novinky z obchodu a podnikání

Žádné teoretické poučky u nás nenajdete. Jsme praktikové, takže vám vše ukazujeme
na příkladech, abyste věděli, jak to vypadá v praxi a jak to můžete u sebe použít.

Jediná konstanta úspěchu je změna. Co ale, když to zákazník nevidí?Co si myslím o prodeji, který byl zneužit k okradení ...
Jak si naplánovat celý rok. Jaká metoda funguje a může pomoci i vám v jeho plánování. A spolu s tím ...
S Honzou Vlčkem jsme probrali část jeho života. Od prodeje popcornu babičkám a taxikářům v Dejvické pasáži po otevření Film ...
Sleva nemusí být vždycky cestou do pekla a jak ji využít? Jak obhájit u šéfa svoje výsledky? Do jakého věku ...
Proč někdy před zákazníkem schováváme, že prodáváme? Jaké jsou principy a specifika strategického prodeje a velkého byznysu?
V týmu máte dobrého obchodníka, který má ambici stát se podnikatelem. Co s ním? Jsou situace, kdy jen přemýšlíme a ...
Otázky jsou jedním z nástrojů, které by měli obchodníci skvěle ovládat a vědomě využívat. V čem otázky nejvíce pomáhají? Čím ...
Jak si po letech udržet nadšení, když proti nám stojí rutina, vyhoření a nula energie? Na co si dát v ...
Čas od času nám někdo vytkne, že tím, co děláme, nevytváříme žádnou hodnotu. Ujasněme si nejdříve, co to vlastně ta ...
Jak postavit obchodní tým od nuly, jak vychovat a starat se o svého obchodníka, jak nastavit prodejní procesy a jak ...
Jak se postavit k vytvoření vlastního týmu obchodníků, na co si dát pozor, a je vlastní tým jedinou cestou, když ...
Cílem time managementu není stihnout všechno. Jeho cílem je stihnout všechno, co je důležité. Jak najít ty důležité a vytvořit ...

Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"

Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.

Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.

Nezávazná poptávka

Do 2 pracovních dní se s vámi spojíme a domluvíme si termín.

Odesláním formuláře souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.

Počkejte ☝️ Už koluje po vašem obchodním oddělení PlayBook prodejních stylů? Stáhněte si ho ZDARMA

Odpoví vám na otázky jako:
⏱️ Jak uzavírat obchody rychleji a s menší námahou?
🤝 Jak mít dlouhodobě výkonný obchodní tým
💰 Jak duplikovat výsledky nejlepšího obchodníka?