- 8. 12. 2015
- 2 minuty
Sleva nemusí být vždycky cestou do pekla a jak ji využít? Jak obhájit u šéfa svoje výsledky? Do jakého věku ...
- 20. 11. 2015
- 1 minuta
Proč někdy před zákazníkem schováváme, že prodáváme? Jaké jsou principy a specifika strategického prodeje a velkého byznysu?
- 7. 11. 2015
- 2 minuty
V týmu máte dobrého obchodníka, který má ambici stát se podnikatelem. Co s ním? Jsou situace, kdy jen přemýšlíme a ...
- 2. 11. 2015
- 4 minuty
Otázky jsou jedním z nástrojů, které by měli obchodníci skvěle ovládat a vědomě využívat. V čem otázky nejvíce pomáhají? Čím ...
- 29. 10. 2015
- 2 minuty
Jak si po letech udržet nadšení, když proti nám stojí rutina, vyhoření a nula energie? Na co si dát v ...
- 26. 10. 2015
- 4 minuty
Čas od času nám někdo vytkne, že tím, co děláme, nevytváříme žádnou hodnotu. Ujasněme si nejdříve, co to vlastně ta ...
- 21. 10. 2015
- 10 minut
Jak postavit obchodní tým od nuly, jak vychovat a starat se o svého obchodníka, jak nastavit prodejní procesy a jak ...
- 7. 10. 2015
- 4 minuty
Jak se postavit k vytvoření vlastního týmu obchodníků, na co si dát pozor, a je vlastní tým jedinou cestou, když ...
- 16. 9. 2015
- 4 minuty
Cílem time managementu není stihnout všechno. Jeho cílem je stihnout všechno, co je důležité. Jak najít ty důležité a vytvořit ...
- 15. 9. 2015
- 10 minut
Obchodní strategie, které pomáhají k uzavření obchodu. Neprodáváme všem přináší vyšší výsledky. Pravidlo, které rozhoduje, jestli bude po našem nebo ...
- 8. 9. 2015
- 4 minuty
Bez odvahy není vítězství. Proč překonávat strach a obavy? Není možné stihnout všechno. Vyberte si jen to skutečně důležité a ...
- 2. 9. 2015
- 10 minut
Cena versus hodnota. Co udělat pro to, aby zákazník viděl v našem produktu, službě nebo řešení tu správnou hodnotu a ...
Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"
Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.
Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.