- 12. 7. 2018
- 4 minuty
Často kolem sebe slýchávám, jak si lidé stěžují, že nedosahují takových výsledků, jakých by si přáli. Co se dá v ...
- 11. 7. 2018
- 6 minut
Po otázce: „Co potřebujete?“ vám většinou zákazník odpoví: „Nic nepotřebuji.“ 3 základní principy, které pomáhají zákazníkovi uvědomit si skrytou potřebu.
- 11. 5. 2018
- 4 minuty
Myslet si, že zákazník něco chápe, nestačí. Někdy od zákazníků očekáváme, že se budou chovat určitým způsobem. Jenže oni mnohdy ...
- 6. 2. 2018
- 10 minut
Kterým okamžikem končí obchodní schůzka a proč je dobré mít s klientem vše domluveno ještě předtím? Jak přitáhnout více zákazníků? ...
- 20. 11. 2017
- 4 minuty
Myslíte si, že oponovat zákazníkovi je neslušné? Naopak. Typy diářů – papírové i elektronické, výhody a nedokonalosti. Role obchodníka versus ...
- 31. 10. 2017
- 1 minuta
Více schůzek v jeden den u různých typů klientů, co na sebe? Jak se snadno přesouvat na schůzky i do ...
- 3. 9. 2017
- 1 minuta
„Až budu doma v pohodě, začnu teprve prodávat“? Proč je ta myšlenka naprosto zcestná? Jak nefinančně motivovat prodavače za pultem?
- 28. 8. 2017
- 3 minuty
Co je nové nařízení GDPR? Jaké bude mít dopady na obchodníky a majitele firem? Co je možné udělat pro zabezpečení ...
- 8. 8. 2017
- 1 minuta
Jak vše stihnout? Co je v time managementu důležité, jaký přístup se osvědčil, jak si organizovat čas. Jaký máte názor ...
- 26. 7. 2017
- 2 minuty
Tipy, jak vylepšit improvizaci, aby vás zákazník nerozhodil a vy jste byli připraveni mu odpovědět. Proč není špatné si říct ...
- 2. 7. 2017
- 2 minuty
Jak odhalit svoji vizi a zjistit, po čem toužím? Jak si zamilovat telefonování, i když se teď při každém hovoru ...
- 27. 6. 2017
- 4 minuty
Mnoho z vás zajímá, jak vybudovat úspěšnou firmu. Osvědčily se nám 4 základní věci, které je důležité při startu jakéhokoliv ...
Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"
Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.
Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.