...

Máte dotaz? Chcete poradit?

Po–Pá: 8.00–18.00
Předurčuje nás umění obchodovat i k roli dobrého podnikatele?

Předurčuje nás umění obchodovat i k roli dobrého podnikatele?

Tento díl odstartoval Honza myšlenkou, zda je vhodné oponovat zákazníkovi a v něčem s ním nesouhlasit. Co myslíte?
Tento díl odstartoval Honza myšlenkou, zda je vhodné oponovat zákazníkovi a v něčem s ním nesouhlasit. Co myslíte?

Myslíte si, že oponovat zákazníkovi je neslušné? Naopak. Prozradím vám důvody, proč je dobré se zákazníkem ne vždy a ve všem souhlasit. Nebát se rýpat.

Pak se podíváme na různé typy diářů – papírové i elektronické, a srovnáme jejich výhody a nedokonalosti.

Poté se podíváme na role „obchodníka“ a „podnikatele“ a vysvětlíme si, jestli nás úspěch v jedné z těchto oblastí předurčuje zároveň ke štěstí i v té druhé.

Přeji Vám úspěšné obchody

Honza Laibl

Autor článku

Co-founder | Specialista na tvorbu byznys strategií a propojení marketing & sales (founder Channel Partners holding)

Máte dotaz? Chcete s něčím poradit?

Jsme tu pro vás. Můžete nám zavolat nebo napsat e-mail a určitě to společně vyřešíme.