...

Máte dotaz? Chcete poradit?

Po–Pá: 8.00–18.00
Nechci jen čekat, až někdo přijde do showroomu

Nechci jen čekat, až někdo přijde do showroomu

Tento díl odstartoval Honza myšlenkou, kdy doopravdy končí schůzka. Víte, kterým okamžikem?
Tento díl odstartoval Honza myšlenkou, kdy doopravdy končí schůzka. Víte, kterým okamžikem?

Víte, kterým okamžikem končí obchodní schůzka a proč je dobré mít s klientem vše domluveno ještě předtím?

Také si řekneme o možnostech, kterými lze přitáhnout více zákazníků a nečekat na ně jen s rukama složenýma v klíně.

Poté si připomeneme, proč je dobré říkat občas klientům „ne“ a jak to dělat diplomaticky.

A nakonec si ukážeme chytrý papírový zápisník.

Přeji Vám úspěšné obchody

Honza Laibl

Autor článku

Specialista na strategické řízení firem, obchodní strategie a zvyšování prodejů (founder Channel Partners holding)

Máte dotaz? Chcete s něčím poradit?

Jsme tu pro vás. Můžete nám zavolat nebo napsat e-mail a určitě to společně vyřešíme.