- 25. 10. 2020
- 6 minut
Od obchodních zástupců i vedoucích, manažerů slýchávám stejnou informaci. Manažer nemá plně nabité baterky a připadá mu vyždímaný. Za to ...
- 22. 10. 2020
- 4 minuty
Dnes bych se chtěl s vámi podívat na to, jak je důležité oddělit to, co říkám a to co si ...
- 18. 10. 2020
- 2 minuty
Asi se vám už někdy stalo, jak při podnikání nebo při práci, že jste měli málo energie. A kafe ani ...
- 15. 10. 2020
- 8 minut
Každému z nás se asi občas stane to, že máme den, kdy se nám vážně nic nechce. I když máme ...
- 30. 9. 2020
- 3 minuty
Máte nápad, všem se to hrozně líbí, ale ve finále si to nikdo nekoupí? Častý problém startupů. Neustále to vylepšují, ...
- 27. 9. 2020
- 3 minuty
Když zákazník neví, zvolí nejjistější řešení, a tím je odmítnutí. První odmítnutí ve skutečnosti není odmítnutím produktu, ale spíš automatickou ...
- 21. 9. 2020
- 3 minuty
Když se zpětně podívám, jaké formulace a fráze jsem používal, musím se smát. Je váš obchodní hovor srozumitelný normálním lidem ...
- 13. 9. 2020
- 8 minut
Prodáváte i na zákaznické lince? Udělejte si test, který vám proradí, jak si vaše klientské centrum vede a kde je ...
- 10. 9. 2020
- 3 minuty
Překlopit se z role živnostníka do role majitele firmy, kdy začínáte firmu jen strategicky řídit, bývá těžké. Jak to správně ...
- 7. 9. 2020
- 5 minut
"Prosím vás, jsem před dovolenou. Teď mi nevolejte, jsem na dovolené. Teď jsem se zrovna vrátil z dovolené, zavolejte mi ...
- 30. 8. 2020
- 3 minuty
Pár let za sebou jsme měli ve firmě malé zisky. I přesto že obrat rostl. Problémem bylo, že se neřídil ...
- 27. 8. 2020
- 4 minuty
Připadá vám, že začít získávat nové zákazníky po telefonu je složité? Pouhá představa, že byste měli zvednout telefon a zavolat ...
Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"
Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.
Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.