- 31. 1. 2021
- 4 minuty
Telefonování v práci nebo doma vás může brzy omrzet. Zkoušeli jste volat venku na procházce, v přírodě či v parku? ...
- 29. 1. 2021
- 6 minut
Dosáhněte lepších obchodních výsledků a úspěšnějších schůzek s klienty pomocí hledání potřeb u zákazníka a prezentování 3 hlavních výhod produktu ...
- 24. 1. 2021
- 5 minut
Jak plnit plány včas a dodržovat termíny z pohledu ředitelů a majitelů firem. Zaveďte 5 jednoduchých kroků a budete cíle ...
- 21. 1. 2021
- 6 minut
Zahlcení zákazníka spoustou informací vede k jeho nezájmu. Pracovníci call center, dodržujte v telefonování jasnou strukturu a dočkáte se vyšších ...
- 17. 1. 2021
- 5 minut
Obchodní zástupci, vedoucí týmů a majitelé, nebuďte jen těmi, co reagují na okolnosti. Plánujte své cíle a dosahujte jich pomocí ...
- 7. 1. 2021
- 5 minut
Motivace týmu pro zdokonalování dovedností. Nezaměřte se jen na tu dovednost, ale na důvod proč a v čem to zlepšení ...
- 3. 1. 2021
- 3 minuty
Jak pokládat otázky v obchodě? Operátoři a obchodní zástupci často nepokládají otázky správně a nadají zákazníkům prostor na její odpověď. ...
- 31. 12. 2020
- 3 minuty
Začátek podnikání a rozvíjení nové firmy je těžké rozhodnutí, kterému by měla předcházet důležitá otázka. Úspěšný podnikatel má pro vás ...
- 17. 12. 2020
- 4 minuty
Snížení rizika při manažerském rozhodování. K tomu jsou potřeba leadeři a sebevědomí, které zajistí úspěch firmy i v těžkých dobách.
- 13. 12. 2020
- 3 minuty
Přílišná empatie do obchodu nepatří. Obchodní zástupci a operátoři zaujměte neutrální postoj a domluvte si s klientem schůzku.
- 10. 12. 2020
- 8 minut
Adaptace a reakce na nečekané změny v podnikání a životě budou pro vás jednodušší, pokud budete pravidelně vystupovat ze zóny ...
- 29. 11. 2020
- 4 minuty
Jak zvýšit své prodeje? Přesvědčení, forma a konkrétnost. 3 body, které ovlivní počet uzavřených obchodů.
Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"
Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.
Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.