...
✅ Nová edice knihy pro obchodníky

Máte dotaz? Chcete poradit?

Po–Pá: 8.00–18.00
Vraťte se při volání zpátky do “hry“

Vraťte se při volání zpátky do “hry“

U cold callingu můžete během hovoru o zákazníka přicházet. Jak obchodní hovory vést? Zkuste odkázat na firmu nebo využijte informace ze začátku hovoru.
U cold callingu můžete během hovoru o zákazníka přicházet. Jak obchodní hovory vést? Zkuste odkázat na firmu nebo využijte informace ze začátku hovoru.

Znáte ty situace, kdy voláte zákazníkovi a během hovoru začnete zaznamenávat, že pomalu, ale jistě zákazníka ztrácíte? Zejména se s tím setkáte u cold callingu. Představujete vaše řešení, jeho výhody… a druhá strana se cítí přehlcená informacemi, které ji už nezajímají a nejraději by hovor ukončila. Jak to zachránit a vrátit zákazníka do hovoru?

Toto zažívají jak začátečníci, tak ostřílení obchodníci, kteří vyřizují několik hovorů denně nebo opakují stále dokola jednu činnost. Stává se, že se sami přistihnou při opakování těch samých věcí pořád dokola nebo je zákazník stále dokola odmítá a konverzace se nikam neposouvá. Pokud toto začnete cítit, musíte začít jednat. Je potřeba mít vždy připraveno něco, jak vrátíte zpátky do hovoru energii.

Sám se občas v podobných situacích ocitnu. V situaci, kdy cítím, že se dostávám do slepého bodu, ve kterém se nemám čeho chytit a na co se zeptat nebo jak argumentovat. V tu chvíli, pokud je to možné, se odkazuji na firmu, ve které zákazník pracuje. „Pane Nováku, teď mi došlo, že jsem poblíž vás nedávno pracoval s někým z vašeho okolí. Jste ve firmě XY už dlouho?“ Tímto krokem můžete zamezit jeho ztrátu a vrátíte ho zpět. 

V případě, že nemůžete využít první tip, tak se odkažte na informaci, kterou vám zákazník řekl na začátku. Zastavte hovor a řekněte „Pane Nováku, teď mě napadá… Vy jste na začátku říkal, že už u vás někdo byl. Jak jste to vyřešili? Jak to fungovalo?“ A pokuste se vrátit se zákazníkem k něčemu, co je mu známé. Hlavně, aby pořád neposlouchal to samé dokola, co mu prezentujete vy.  A pak se lépe nahodíte do struktury hovoru.

Doufám, že vám tyto tipy na resuscitování hovoru pomůžou, případně doražte na workshop, kde to blíže řešíme a trénujeme, nebo na konzultaci

Přeji plno vydařených obchodů

Autor článku

Specialista na obchod a zákaznickou péči

Máte dotaz? Chcete s něčím poradit?

Jsme tu pro vás. Můžete nám zavolat nebo napsat e-mail a určitě to společně vyřešíme.

Články, které by vás mohly zajímat

Podnikáte v segmentu B2C? Pak je toto video pro Vás. Pokud totiž voláte svým potenciálním zákazníkům např. na poptávku, na ...
Snažíte se získávat nové zákazníky pomocí akvizičních hovorů? A potřebujete dostat potenciálního klienta blíže k uzavření obchodu, ale vždy přemýšlíte, ...
Ať už někomu telefonujeme my nebo někdo telefonuje nám s nějakým požadavkem, který chce vyřešit, tak ne vždycky narazíte na ...

Pomáháme k prosperující budoucnosti. Pojďme začít.

Funkční tipy a návody od specialistů z oboru napasované přímo na váš konkrétní byznys. Proto je můžete aplikovat okamžitě.

Společně si definujeme cíle a strategii, která nám ukáže směr. Pomocí dílčích kroků je budeme plnit a v průběhu času vyhodnocovat.

Společně si definujeme cíle a strategii, která nám ukáže směr. Pomocí dílčích kroků je budeme plnit a v průběhu času vyhodnocovat.

Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"

Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.

Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.

Nezávazná poptávka

Do 2 pracovních dní se s vámi spojíme a domluvíme si termín.

Odesláním formuláře souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.

Počkejte ☝️ Už koluje po vašem obchodním oddělení PlayBook prodejních stylů? Stáhněte si ho ZDARMA

Odpoví vám na otázky jako:
⏱️ Jak uzavírat obchody rychleji a s menší námahou?
🤝 Jak mít dlouhodobě výkonný obchodní tým
💰 Jak duplikovat výsledky nejlepšího obchodníka?