- 18. 11. 2021
- 4 minuty
Konec roku je tu a s ním i plánování následujícího roku. Jak správně nastavit a definovat cíle, aby nebyly podhodnocené ...
- 9. 11. 2021
- 5 minut
Jak prodat něco, co fyzicky neexistuje například něco virtuálního, digitální vizitku, myšlenku, vývoj softwaru, IT služby a tak podobně?
- 29. 10. 2021
- 4 minuty
Tohle byla naše premiéra. Vždy jsme dělali rozhovor s někým zvenčí. Teď jsme si přizvali našeho Marka Černohorského, který u ...
- 15. 10. 2021
- 5 minut
Co by měl majitel nebo top management udělat do konce roku, aby dosáhl maximálního výsledku? Pár priorit, které řeší každá ...
- 11. 10. 2021
- 7 minut
Než půjdu do akce, měl bych znát svou cílovou skupinu, na kterou bych se měl umět efektivně zaměřit. Což nebývá ...
- 5. 10. 2021
- 5 minut
Obchodníci by měli umět zůstávat v hovorech, které jsou vyhrocené, plné emocí nebo jsou v časovém tlaku. Co na to ...
- 22. 9. 2021
- 4 minuty
3 hlavní důvody, proč by měl být každý obchodník na LinkedInu a jak začít tuto sociální síť využívat jako obchodní ...
- 18. 9. 2021
- 4 minuty
Nový host. Nový Energeťák. Výjimečně i nový scénář, ve kterém rozhodně budeme pokračovat. V tomto díle nám byl inspirací Jirka ...
- 10. 9. 2021
- 4 minuty
Jednoduché obchody nebo tlačení zákazníka do něčeho, co nechce, za nás není obchod. Jak na férový obchod, kde jsou vítězové ...
- 1. 9. 2021
- 4 minuty
Obchod není jen o prezentaci výhod produktu. Obchod je o dvou stranách, ze kterého by měly obě vyjít jako vítězové. ...
- 20. 8. 2021
- 5 minut
Začínáte s obchodem a možná vám v hlavě běhá pár pochybovačných myšlenek, které vás brzdí v rozjezdu. Jak je hodit ...
- 13. 8. 2021
- 6 minut
„Máte krásný koberec…, téda a co teprve ty skleničky…“ Nebuďte jako ostatní obchodníci a vystupte z řady hned na začátku. ...
Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"
Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.
Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.