...

Máte dotaz? Chcete poradit?

Po–Pá: 8.00–18.00
Jak zvládnout improvizaci na obchodní schůzce

Jak zvládnout improvizaci na obchodní schůzce

Tipy, jak vylepšit improvizaci, aby vás zákazník nerozhodil a vy jste byli připraveni mu odpovědět. Proč není špatné si říct za svoje služby o peníze.
Tipy, jak vylepšit improvizaci, aby vás zákazník nerozhodil a vy jste byli připraveni mu odpovědět. Proč není špatné si říct za svoje služby o peníze.

Tento díl Honza odstartoval pořekadlem “Náš zákazník, náš pán”. Platí to ve všech případech? I když třeba lže?

Na začátek tohoto #janicnechci si dáme úvahu nad pořekadlem „náš zákazník, náš pán“. Říká se, že zákazník má vždycky pravdu, ale co když narazíme na zákazníka, který bude lhát, podvádět nebo dokonce i krást (nemusí to být zrovna peněženka, ale například vaše know-how)?

Nejen strategie, ale i improvizace má svůj podíl na úspěšném průběhu obchodní schůzky. Na obou je proto potřeba pracovat a zlepšovat se v nich. Dnes vám dám moje tipy, jak vylepšit především improvizaci, aby vás zákazník nerozhodil a vy jste byli vždy připraveni mu odpovědět.

A proč není úplně špatný nápad říct si za svoje služby o peníze i přesto, že se vás na ně ptají vaši blízcí známí a vy jste vše do teď dělali zadarmo. Povím vám, jak takovou situaci elegantně zvládnout a buď je slušně odmítnout, nebo dostat zaplaceno.

Přeji Vám úspěšné obchody

Honza Laibl

Autor článku

Co-founder | Specialista na tvorbu byznys strategií a propojení marketing & sales (founder Channel Partners holding)

Máte dotaz? Chcete s něčím poradit?

Jsme tu pro vás. Můžete nám zavolat nebo napsat e-mail a určitě to společně vyřešíme.