...
✅ Nová edice knihy pro obchodníky

Máte dotaz? Chcete poradit?

Po–Pá: 8.00–18.00
Co s tím, když mi klient nezvedá telefon

Co s tím, když mi klient nezvedá telefon

Máte schůzku s klientem, najdete jeho potřeby, vyřešíte problémy, navrhnete řešení, jste oba spokojeni s výsledkem, ale za týden už vám nezvedá telefon.
Máte schůzku s klientem, najdete jeho potřeby, vyřešíte problémy, navrhnete řešení, jste oba spokojeni s výsledkem, ale za týden už vám nezvedá telefon.

Na začátku tohoto dílu se Honza podíval na schůzky, kde se všechno zdá super, ale zákazník vás začne ignorovat a nakonec koupí jinde. Znáte to?

  • Máte schůzku s klientem, najdete jeho potřeby, vyřešíte problémy, navrhnete řešení i způsob realizace, jste oba spokojeni s výsledkem… a za týden už vám nezvedá telefon, nekomunikuje, vymlouvá se a nakonec si to vše pořídí jinde. Prostě vás obejde. Co je příčinou a jak tomu zabránit?
  • Jsou zákazníci flegmatici, ale jsou i zákazníci cholerici. Jak ke každému z nich přistupovat tak, abyste pro něj vůbec byli partnerem do diskuze? Prozradím vám svoji jednoduchou a léty prověřenou metodu, jak se chovat k různým typům zákazníků.
  • Děláte “empatii”? Co empatie vlastně znamená a k čemu je vůbec dobrá? Je možné ji trénovat?

Přeji Vám úspěšné obchody

Honza Laibl

Autor článku

Co-founder | Specialista na tvorbu byznys strategií a propojení marketing & sales (founder Channel Partners holding)

Máte dotaz? Chcete s něčím poradit?

Jsme tu pro vás. Můžete nám zavolat nebo napsat e-mail a určitě to společně vyřešíme.