...
✅ Nová edice knihy pro obchodníky

Máte dotaz? Chcete poradit?

Po–Pá: 8.00–18.00
Co s tím, když mi klient nezvedá telefon

Co s tím, když mi klient nezvedá telefon

Máte schůzku s klientem, najdete jeho potřeby, vyřešíte problémy, navrhnete řešení, jste oba spokojeni s výsledkem, ale za týden už vám nezvedá telefon.
Máte schůzku s klientem, najdete jeho potřeby, vyřešíte problémy, navrhnete řešení, jste oba spokojeni s výsledkem, ale za týden už vám nezvedá telefon.

Na začátku tohoto dílu se Honza podíval na schůzky, kde se všechno zdá super, ale zákazník vás začne ignorovat a nakonec koupí jinde. Znáte to?

  • Máte schůzku s klientem, najdete jeho potřeby, vyřešíte problémy, navrhnete řešení i způsob realizace, jste oba spokojeni s výsledkem… a za týden už vám nezvedá telefon, nekomunikuje, vymlouvá se a nakonec si to vše pořídí jinde. Prostě vás obejde. Co je příčinou a jak tomu zabránit?
  • Jsou zákazníci flegmatici, ale jsou i zákazníci cholerici. Jak ke každému z nich přistupovat tak, abyste pro něj vůbec byli partnerem do diskuze? Prozradím vám svoji jednoduchou a léty prověřenou metodu, jak se chovat k různým typům zákazníků.
  • Děláte “empatii”? Co empatie vlastně znamená a k čemu je vůbec dobrá? Je možné ji trénovat?

Přeji Vám úspěšné obchody

Honza Laibl

Autor článku

Jan

Co-founder | Specialista na tvorbu byznys strategií a propojení marketing & sales (founder Channel Partners holding)

Máte dotaz? Chcete s něčím poradit?

Jsme tu pro vás. Můžete nám zavolat nebo napsat e-mail a určitě to společně vyřešíme.

Články, které by vás mohly zajímat

B2B prodej je jiný sport. Nejde jen o prezentaci produktu nebo služby. Jde o to, jak v dané firmě funguje ...
Ať už jste obchodník, konzultant nebo kreativní profík – pořád jste zároveň i manažerem svého času, motivace a výkonu. A ...
Podnikáte v segmentu B2C? Pak je toto video pro Vás. Pokud totiž voláte svým potenciálním zákazníkům např. na poptávku, na ...

Pomáháme k prosperující budoucnosti. Pojďme začít.

Funkční tipy a návody od specialistů z oboru napasované přímo na váš konkrétní byznys. Proto je můžete aplikovat okamžitě.

Společně si definujeme cíle a strategii, která nám ukáže směr. Pomocí dílčích kroků je budeme plnit a v průběhu času vyhodnocovat.

Společně si definujeme cíle a strategii, která nám ukáže směr. Pomocí dílčích kroků je budeme plnit a v průběhu času vyhodnocovat.

Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"

Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.

Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.

Nezávazná konzultace

Na schůzce probereme vaši aktuální situaci a návrhy možných řešení, které budou dávat smysl a hlavně povedou k vašim cílům. Do 2 pracovních dní se s vámi spojíme a domluvíme si termín.

Odesláním formuláře souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.

Počkejte ☝️ Už koluje po vašem obchodním oddělení PlayBook prodejních stylů? Stáhněte si ho ZDARMA

Odpoví vám na otázky jako:
⏱️ Jak uzavírat obchody rychleji a s menší námahou?
🤝 Jak mít dlouhodobě výkonný obchodní tým
💰 Jak duplikovat výsledky nejlepšího obchodníka?