- 30. 8. 2015
- 10 minut
Co znamená dodržovat pravidla hry? Co ve skutečnosti dělám? Jak nové informace implementovat do praxe? Knížka Ne! Já nic nechci ...
- 13. 8. 2015
- 10 minut
Jak vybírat a co nabídnout novým obchodníkům. Jak se postavit k požadavkům na fixní plat vs provize? Co dělat, když ...
- 6. 8. 2015
- 3 minuty
Jak reagovat, když zákazník říká, že si to musí rozmyslet? Jak zvládat emoce, zvlášť když je situace osobní? A jak ...
- 10. 7. 2015
- 2 minuty
Jaká je budoucnost lidí v telemarketingu? Nejčastější chyby v telefonování. Co je správným cílem obchodního hovoru? Co bych měl zjistit ...
- 24. 6. 2015
- 4 minuty
“Dobré produkty se prodávají samy.” Jak překonat svou vlastní nerozvážnost? Zákazníci si to “chtějí rozmyslet”. Co dělám špatně?
- 16. 6. 2015
- 4 minuty
Co dělat, když se v obchodě nedaří – třikrát podepíšete a pak pětkrát nic, navíc narazíte na odmítavé potenciální zákazníky? ...
- 11. 6. 2015
- 4 minuty
Jak má vypadat “zahřívací kolo” na první schůzce a jak použít střídání osobní a seriózní vazby? Jak má introvert trénovat ...
- 4. 6. 2015
- 4 minuty
Potřeba versus požadavek zákazníka aneb “podavač” vs “prodavač” Jde vybudovat charisma? A pokud ano, jakým způsobem? Jaké aplikace používám?
- 28. 5. 2015
- 1 minuta
Co dělat, když se v obchodu daří střídavě a jsi psychicky na dně? Jak si efektivně zvýšit sebevědomí, abych vyzařoval ...
- 25. 5. 2015
- 4 minuty
Jak se naučit správně pokládat zákazníkovi otázky? Jak správně reagovat v různých situacích a na obchodních jednáních? Přečtěte si jak ...
- 20. 5. 2015
- 4 minuty
Většina z nás nerada opouští svou komfortní zónu. Proč tomu tak je a jak se přestat bát riskování? Máme pro ...
- 14. 5. 2015
- 1 minuta
Jak nováčkům vysvětlit, že v komfortní zóně nedosáhnou toho, co by v životě chtěli? Jak u nového obchodníka zefektivnit adaptaci ...
Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"
Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.
Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.