- 16. 8. 2016
- 2 minuty
Jak jsem se od kariéry obchodního zástupce dostal k vlastní firmě a co je podle mě při jejím budování nejdůležitější.
- 10. 8. 2016
- 6 minut
“Prodej? Jak to můžeš dělat, někomu něco vnucovat... Že prodáváš po telefonu? V call centru? Ježišmarja, to je strašný, takhle ...
- 14. 7. 2016
- 2 minuty
Jak komunikovat s klientem, u kterého se vám něco nepovedlo? Co udělat, abyste ho neztratili? Jak nehavarovat při dosahování vašich ...
- 7. 7. 2016
- 2 minuty
Co napsat do životopisu, co říkat na pohovoru a jaké by měly být vaše první dvě věty, abyste maximalizovali šanci ...
- 30. 6. 2016
- 4 minuty
Mezi úspěšnými lidmi jsou rozdíly. Potkáváme se s nimi poměrně často a pozorujeme to dlouhodobě. Na úspěch si musíme dát ...
- 22. 6. 2016
- 4 minuty
Pevně se držet osnovy pracovní schůzky nebo tomu dát volný průběh a improvizovat? Je lepší být na schůzce empatický kamarád ...
- 15. 6. 2016
- 4 minuty
Slíbili jste někdy zákazníkovi něco, co jste mu slíbit nechtěli? Přicházejí vám žádosti na spolupráci a nevíte, jak je odmítnout? ...
- 7. 6. 2016
- 2 minuty
Zákazníci se mi vymlouvají na dovolenou, co s tím mám dělat? Jak si mám i v létě udržet obchodní výsledky? ...
- 25. 5. 2016
- 2 minuty
V jakých případech vám v prodeji nízká cena spíše uškodí, než pomůže? Jakou hodnotu by měli vytvářet realitní makléři. Umění ...
- 18. 5. 2016
- 3 minuty
Dost často slýcháváme nebo dokonce sami říkáme, že “nemáme čas”. Nehledejte, kdy bude mít zákazník čas, ale hledejte důvod, proč ...
- 9. 5. 2016
- 2 minuty
Máte schůzku s klientem, najdete jeho potřeby, vyřešíte problémy, navrhnete řešení, jste oba spokojeni s výsledkem, ale za týden už ...
- 3. 5. 2016
- 6 minut
Možná jste si také všimli. Nebo to dokonce sami děláte. Obchodník se občas na schůzce podřazuje pod zákazníka. Cíleně ho ...
Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"
Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.
Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.