- 5. 6. 2021
- 4 minuty
Klient volá zpátky a obchodník to nezvedá. Takto lze snadno přijít o možnost domluvení schůzky. Zbavte se strachu z příchozí ...
- 30. 5. 2021
- 6 minut
"My prodáváme všem." Tím si to firmy a obchodníci velmi stěžují a páchá to více škody než užitku. Lepší je ...
- 6 minut
Zavedení nového produktu na trh není jednoduché. Firma Quitec s aplikací Lamael o tom ví své. Jak se nám povedlo ...
- 16. 5. 2021
- 5 minut
Změny v procesech či strategii se ve firmách objevují často. K co nejlepšímu dosažení změn je potřeba dodržet 3 principy ...
- 14. 5. 2021
- 5 minut
Stejný produkt jako konkurence, jen dražší. Jak ho prodat i přes vyšší cenu? Nalezněte konkurenční výhodu a ztotožněte se s ...
- 9. 5. 2021
- 6 minut
Udržení pozornosti na klíčových prioritách nebývá lehká. Dodržujte 6 principů a zvládejte každodenní (nejen) pracovní činnosti s lehkostí a nadhledem.
- 9. 5. 2021
- 4 minuty
Přemýšlíte nad podnikáním, ale nevíte kde a jak získat první zákazníky? Nehledejte žádné složitosti a začněte teď hned.
- 2. 5. 2021
- 4 minuty
Spousta změn a omezení v podnikání. Nebojte se toho. Ovlivňujte to, co ovlivnit můžete a přestaňte si stěžovat. Adaptace je ...
- 29. 4. 2021
- 4 minuty
Jak získat zákazníky na začátku podnikání? První zákazníci jsou klíčoví. Dejte o sobě vědět jednoduchým způsobem a rozběhněte svůj byznys ...
- 25. 4. 2021
- 6 minut
Pohlídejte si 3 věci a začněte dosahovat svých cílů nebo výsledků, které chcete. Cíle v osobním i pracovním životě. Motivace, ...
- 25. 4. 2021
- 3 minuty
Důvěra u zákazníka, Prodej po telefonu, První hovor, Hovor se zákazníkem, Více uzavřených obchodu
- 16. 4. 2021
- 6 minut
Zaujala vás poptávka a rádi byste získali novou spolupráci? Vyhrajte výběrové řízení, díky 4 principům, které vás odliší od ostatních ...
Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"
Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.
Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.